Практичні проблеми юридичної освіти України в контексті європейської інтеграції (Practical problems of legal education of Ukraine in the context of European integration)
Permanent URI for this collection
Матеріали Міжнародної конференції, Київ, Україна, 20 вересня 2001 р.
Browse
Recent Submissions
Item Досвід викладання дисципліни "Право Європейського Союзу"(Видавничий дім "KM Academia", 2001) Вишняков, ОлександрМатеріал виступу на Міжнародній конференції "Практичні проблеми юридичної освіти України в контексті європейської інтеграції", Київ, Україна, 20 вересня 2001 р.Item Вдосконалення навчальних планів, методів навчання та технологій викладання правничих наук(Видавничий дім "KM Academia", 2001) Саніахметова, НінаМатеріал виступу на Міжнародній конференції "Практичні проблеми юридичної освіти України в контексті європейської інтеграції", Київ, Україна, 20 вересня 2001 р.Item The structure and pre-qualification training of the legal profession in England and Wale(Видавничий дім "KM Academia", 2001) Olley, NickolasIn many jurisdictions there is a single profession of practising lawyers. In the United States for example, whether you wish to be a trial lawyer, a transactional lawyer or a local high street practitioner, you qualify as an "attorney". In England and Wales the position is different. Although their roles are becoming increasingly indistinct we continue to have a split profession with two main categories of practising lawyer, the solicitor and the barrister.Item Деякі аспекти методики проведення семінарських занять з кримінального права(Видавничий дім "KM Academia", 2001) Рябчинська, ОленаМатеріал виступу на Міжнародній конференції "Практичні проблеми юридичної освіти України в контексті європейської інтеграції", Київ, Україна, 20 вересня 2001 р.Item Модульно-рейтингова система вивчення курсу "Кримінально-процесуальне право України"(Видавничий дім "KM Academia", 2001) Молдован, Валеріан; Молдован, АндрійМатеріал виступу на Міжнародній конференції "Практичні проблеми юридичної освіти України в контексті європейської інтеграції", Київ, Україна, 20 вересня 2001 р.Item Основи правознавства в системі правничої освіти(Видавничий дім "KM Academia", 2001) Котюк, Іван; Котюк, ОлександрМатеріал виступу на Міжнародній конференції "Практичні проблеми юридичної освіти України в контексті європейської інтеграції", Київ, Україна, 20 вересня 2001 р.Item Використання активних методів навчання студентів-правників(Видавничий дім "KM Academia", 2001) Коломоєць, ТетянаМатеріал виступу на Міжнародній конференції "Практичні проблеми юридичної освіти України в контексті європейської інтеграції", Київ, Україна, 20 вересня 2001 р.Item Деонтологічний аспект реформування юридичної освіти в Україні(Видавничий дім "KM Academia", 2001) Гусарєв, СтаніславМатеріал виступу на Міжнародній конференції "Практичні проблеми юридичної освіти України в контексті європейської інтеграції", Київ, Україна, 20 вересня 2001 р.Item Сучасні аспекти підготовки юристів (спеціалістів, магістрів) та післядипломне навчання(Видавничий дім "KM Academia", 2001) Гіжевський, ВолодимирМатеріал виступу на Міжнародній конференції "Практичні проблеми юридичної освіти України в контексті європейської інтеграції", Київ, Україна, 20 вересня 2001 р.Item Модельний судовий процес, стажування, атрибутика та інтернет у підготовці студентів з міжнародного права(Видавничий дім "KM Academia", 2001) Герасимов, РостиславМатеріал виступу на Міжнародній конференції "Практичні проблеми юридичної освіти України в контексті європейської інтеграції", Київ, Україна, 20 вересня 2001 р.Item Assessing skills on the LPC-integrating the clinical component(Видавничий дім "KM Academia", 2001) Grimes, RichardWhy should skills be assessed using a clinical or hands-on component in the context of the LPC? According to the College’s LPC Definitive Document the programme's assessment regime is designed to: hold a proper balance between a knowledge of substantive law and procedure and the skills necessary to apply that,....in a practical context. We give high priority to application of knowledge We also believe that the regime should offer scope for assessing the guality of independent learning.... p. 130, 1996 (emphasis added; The College’s commitment to clinical legal education as an effective teaching and learning methodology, delivered in a pro bono setting has been widely publicised. The introduction of experiential learning has been well received by staff, students, clients and the wider community. By moving towards the assessment of clinicai work a number of specific outcomes can be achieved that complement the College's course objectives in general as well as supporting the pro bono development in particular The first stage in this process is the assessment of skills. Giving student credit for skills performances in the Legal Advice Centres would: subject to the meeting of clearly stipulated criteria, reward students for the, often considerable, effort put into clinical work, relieve the assessment burden elsewhere on the course through the substitution of the skills assessment in Legal Advice Centre work for the skills assessments taken on the conventional programme, provide an enhanced learning opportunity for students through the emphasis on self directed and applied study. A longer term objective is to develop the assessment regime so that the students knowledge of the substantive law and procedure, as well as their legal (and transferable) skills fall to be assessed. This is likely to take the form of a freestanding elective with appropriate learning outcomes and assessment criteria. The extent to which the existing electives and compulsory subjects can take advantage of a clinical dimension is also being explored. This paper sets out a proposal for pilot assessment projects — one of which will be unassessed and the other, if approved by the Law Society, will be assessed for the period of the pilot.Item Професійна підготовка юристів у Голландії(Видавничий дім "KM Academia", 2001) Андрощук, АлінаМатеріал виступу на Міжнародній конференції "Практичні проблеми юридичної освіти України в контексті європейської інтеграції", Київ, Україна, 20 вересня 2001 р.Item Викладацька діяльність та юридична практика: співвідношення і проблема поєднання(Видавничий дім "KM Academia", 2001) Логуш, ЛюбовМатеріал виступу на Міжнародній конференції "Практичні проблеми юридичної освіти України в контексті європейської інтеграції", Київ, Україна, 20 вересня 2001 р.Item Проблеми застосування рейтингової пропорційної системи в процесі оцінки знань студентів(Видавничий дім "KM Academia", 2001) Шмарьова, ТетянаМатеріал виступу на Міжнародній конференції "Практичні проблеми юридичної освіти України в контексті європейської інтеграції", Київ, Україна, 20 вересня 2001 р.Item Методика викладання навчального курсу "Права людини та їх захист"(Видавничий дім "KM Academia", 2001) Антонович, МирославаМатеріал виступу на Міжнародній конференції "Практичні проблеми юридичної освіти України в контексті європейської інтеграції", Київ, Україна, 20 вересня 2001 р.Item Сучасний стан і проблеми розвитку юридичної освіти України(Видавничий дім "KM Academia", 2001) Сущенко, ВолодимирМатеріал виступу на Міжнародній конференції "Практичні проблеми юридичної освіти України в контексті європейської інтеграції", Київ, Україна, 20 вересня 2001 р. (текст подано українською та англійською мовою).