034: Філологічні науки
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
- ItemЗамітка як об'єкт дослідження теорії комунікації: на матеріалі британської преси(2004) Кучерова, ОленаВ статті досліджується газетна замітка як публіцистичний жанр, що відноситься до інформативної єдності, з точки зору теорії комунікації. Текст газетної замітки розглядається як складна комунікативна дія.
- ItemЛінгвістичні та міжкультурні фактори у навчанні ділової англійської мови(2004) Гришкова, РаїсаСтаттю присвячено необхідності урахування лінгвістичних та міжкультурних факторів у процесі вивчення англійської як мови міжнародного спілкування студентами нефілологічних спеціальностей. Визначено пріоритети у навчанні ділової англійської мови для розвитку міжкультурних стосунків.
- ItemВідтворення у процесі лінгвістичного дослідження усного дискурсу(2004) Кучер, Ю.Статтю присвячено питанню транскрипції як важливого етапу в процесі лінгвістичного дослідження усного дискурсу, зокрема телевізійних новин. Цей етап суттєво впливає на весь хід аналізу записаного фрагмента мовленнєвої події. Автор аналізує методологічний аспект транскрипції та робить короткий огляд нині існуючих нотаційних систем і принципів, розроблених різними дослідниками.
- ItemДосвід класифікації мовленнєвих актів у британському Парламентському дискурсі : топікальні та оформлюючі мовленнєві акти як складові діалогічного дискурсу(2004) Зернецький, Павло; Рябоконь, ГаннаСтаття пропонує розширену класифікацію мовленнєвих актів у рамках дискурсу діалогічного спілкування. За основу взято прагматичну класифікацію висловлень, запропоновану Г. Г. Почепцовим, що була доповнена П. В. Зернецьким мовленнєвими та немовленнєвими актами, характерними для діалогічного спілкування. Розроблена класифікація подається у вигляді схеми дискурсивно-орієнтованих мовленнєвих актів.
- ItemCase Study for the Economics Students(2004) Dimant, G.The article is devoted to the problem how to give the incentive in the process of teaching English for the 2 and 3-year students of the economic department. This article enumerates the main goals, methods and steps in teaching Case Study.