149: Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
- ItemСприйняття іншої людини як рішення комунікативної задачі(2013) Гордієнко, Валерій; Копець, ЛюдмилаУ статті розглянуто проблему сприйняття іншої людини як комунікативна задача, аналізовано типи комунікативних задач, що характерні для початкового етапу спілкування в різних соціальних ситуаціях, розкрито психологічні механізми, які забезпечують вирішення типових комунікативних задач, визначено особливості перцептивних рішень у різних видах спілкування: примітивному, стандартизованому, маніпулятивному, конвенційному, діловому, ігровому, духовному.
- ItemСвітоглядні та етико-правові засади медіації в Китаї(2013) Гірник, Андрій; Резаненко, ВолодимирIt is about the legal grounds and especially the activity of mediation (the “people’s mediators”, members of the “people’s government”, arbitrators, judges) in China in connection with the philosophical, moral and ethical principles of traditional Chinese culture.
- ItemКонфлікт як предмет знання(2013) Сватко, ЮрійIn the article, based on the negative and positive definitions of conflict, a worldly hierarchy of conflict levels is presented, as well as the conflict realm of being as a whole.
- ItemПсихологічні особливості стресостійкості представників стресогенних професій (на прикладі працівників приватних охоронних структур)(2013) Боднар, Алла; Макаренко, Н.У статті проаналізовано комплекс психологічних характеристик особистості, пов’язаних із стресостійкістю, та стресогенний характер професійної діяльності на прикладі працівників приватних охоронних структур.
- ItemПсихолого-педагогічний аналіз проблеми суб’єкта та суб’єктності в процесі становлення професійної суб’єктності майбутнього вчителя(2013) Боднар, Алла; Журат, ЮліяThe paper considers the main stages of research on the subject and subjectivity in psychological and pedagogical literature. The problems of the formation of “professional teacher subjectivity” in the context of the paradigm of “subject-subjectivity”.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »