Кафедра менеджменту, маркетингу та підприємництва
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Інтелектуалізація економічних систем: від реактивного управління до проактивної парадигми(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2025) Тарасюк, МихайлоМатеріали доповіді учасника Всеукраїнської науково-практичної конференції "Інноваційні ідеї в економічній науці: пошуки вирішення сучасних проблем" (2025).Item Теорія ігор як інструмент моделювання державноуправлінських рішень(Магістр, 2014) Чала, НінаТези доповіді учасника XІV міжнародного наукового конгресу "Публічне управління ХХІ століття: від соціального діалогу до суспільного консенсусу".Item Сучасні тенденції цифрових комунікацій у структурі управління маркетинговою стратегією компанії(2025) Гуменна, Олександра; Роєнко, АннаУ статті досліджено й розкрито поняття цифрових комунікацій, їхню класифікацію, сучасні тренди, функції та ролі в структурі інтегрованої маркетингової стратегії комунікацій. Акцентовано увагу на потребі, яка виникла в бізнесу — формування узгоджених і взаємно підсилювальних комунікаційних дій в умовах цифрової економіки. Проаналізовано основні інструменти цифрових комунікацій: вебсайт, соціальні мережі та електронні розсилання. Наведено приклади їх використання, визначено переваги та обґрунтовано необхідність інтеграції з іншими елементами комунікаційної діяльності. Доведено, що цифрові канали комунікацій є дієвими засобами для побудови довготривалих відносин зі споживачами, підвищення лояльності та забезпечення результативності маркетингових стратегій.Item Еволюція ESG: роль безпеки у стійкому розвитку бізнесу в умовах глобальних загроз(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Гуменна, Олександра; Щур, Д.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Платформізація як сучасний інструмент логістичного менеджменту компаній в умовах цифрових трансформацій(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Храпкіна, Валентина; Трушкіна, Наталія; Шкригун, Ю.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Можливості інтеграції українських кластерів у виробничі ланцюги країн ЄC(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Чала, НінаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Тенденції розвитку рекламного ринку України(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Галущенко Антон; Козченко, ЯрославМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Особливості визначення каналів та інструментів digital-маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Волошин, Андрій; Григор, ЕвелінаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Особливості стратегій контент-маркетингу в соціальних мережах(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Ніколаєнко, Елеонора; Козченко, ЯрославМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Стратегії діджитал маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Волошин, Андрій; Романік ВікторіяМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Digital-маркетинг: тренди розвитку в інфлюенс маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Демчук, Зоя; Синельник, ВікторіяМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Фундаментальний зв'язок довіри та щирості у побудові особистого бренду(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Брагінець, Дмитро; Гуменна, ОлександраМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Розвиток маркетингових стратегій: від "зеленого" брендингу до екосвідомого споживання(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Гриджук, Ірина; Артемчук, Є.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Роль маркетингової стратегії у діяльності громадської організації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Деревинська, Єлизавета; Сербенівська, АлінаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Ключові маркетингові виклики компаній під час виходу на ринок США(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Гриджук, Ірина; Крагель, ОльгаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Системний підхід до формування бренду держави(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Храпкіна, Валентина; Систренський, ВолодимирМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Взаємодія бренд та перфоманс маркетингу в умовах цифрової трансформації бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Стольницька, Анна; Волошин, АндрійМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Оцінка ефективності маркетингу в соціальних мережах як інструменту розвитку бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Храпкіна, Валентина; Тарасенко, ПолінаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Вибір методології управління проєктами в умовах кризової економіки(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Пічик, Катерина; Гуцул, ДенисМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Галузеві особливості оцінки бізнесу ринковим підходом(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Могилова, МаринаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.