Кафедра маркетингу та управління бізнесом
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра маркетингу та управління бізнесом by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 555
Results Per Page
Sort Options
Item Втрати і здобутки Валентини Чистякової(2000-08) Кравчук, ПетроТі, хто бачив її гру, одностайно стверджують, що майстерність артистки була зразком мистецтва перевтілення, віртуозного поєднання nравди внутрішнього життя з глибоким баченням характерних рис своїх героїнь, тонким відчупям вимог жанру. За 40 років праці на сцені Валентина Чистякова створила чимало видатних сценічних образів у таких виставах, як "Платон Кречет" Корнійчука, "Молода гвардія" за Фадєєвим, "Гайдамаки" за Шевченком, "Гроза" Островського, "Талан" Старицького, "Євгенія Гранде" за Бальзаком, "Примари'' Ібсена.Item Довгострокова грошово-кредитна політика в Україні(2003) Єрофеєва, ТетянаГрошово-кредитна політика в Україні аналізується в даному матеріалі з позиції довгострокової стратегії економічного та соціального розвитку, яка визначена у Посланні Президента України до Верховної Ради "Європейський вибір". Згідно з цим документом стратегічною метою економічної політики держави на 2002-2011 роки є економічне зростання на основі інвестиційно-інноваційної моделі. Йдеться про модель зростання, реалізація якої можлива лише на основі сильної фінансової та грошової політики. Для здійснення цього завдання необхідно: знизити відсоткові ставки до рівня прибутковості операції у виробничій сфері; збільшити кредитування реального сектора економіки; підвищити рівень капіталізації банківської системи; створити механізм трансформації заощаджень в інвестиції через банківську систему.Item Роль дослідження середовища функціонування вищого навчального закладу у системі управління(Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2003) Пан, ЛіліяАвтор досліджує зовнішне й внутрішне середовище НаУКМА, структуру, персонал, технологію навчання, плани і завдання, корпоративну культуру.Item Економічна оцінка ефективності зустрічних операцій в практиці зовнішньоекономічної діяльності фірм(2003) Романченко, НаталіяУзагальнeнo причини розповсюдження в практиці зовнішньої торгівлі зycтpiчних (товарообмінних) угод і обгрунтовано методику визначення умовного економічного ефекту й оцінки ефективності їх реалізації.Item Аналіз кредитних ризиків банків і шляхи їх мінімізації(ННЦ ІАЕ, 2004) Пічик, КатеринаПроцес формування ринкових відносин в економіці України об'єктивно зумовлює необхідність підвищення ролі банківського кредиту, що є одним із найважливіших чинників, які забезпечують безперервність розширеного відтворення. Така роль визначається насамперед широкою сферою застосування кредитних операцій банків. Отже, необхідність теоретичного осмислення і розробка конкретних напрямків застосування, співставлення вітчизняного і закордонного досвіду банківської практики в галузі кредитування саме аграрного сектора економіки зумовлює актуальність зазначених питань.Item Концепція управління знаннями як новий напрям менеджменту організацій(2004) Пан, Лілія; Сисенко, Н.; Абрамович, ОльгаСтаттю присвячено з'ясуванню передумов виникнення нової концепції менеджменту - управління знаннями. Визначаються сутність, специфіка та переваги цієї концепції, обґрун товується доцільність її використання вітчизняними організаціями.Item Методичні основи управління нематеріальними активами на підприємствах гірничо-металургійного комплексу(2004) Хорольський, В.; Романченко, Наталія; Діянов, І.Розроблені теоретичні основи управління нематеріальними активами, моделі економічної оцінки і стратегія використання нематеріальних активів.Item Сучасні аспекти мотивації персоналу(2005) Лазоренко, ЛарисаВизначено роль мотивації персоналу в сучасних умовах ведення бізнесу, проаналізовано методи, способи мomuвaції праці працівників підприємств різних сфер діяльності, здійснено оцінку сучасних теорій мотивації персоналу.Item Критерії оптимізації експорту підприємства(2005) Романченко, НаталіяВизначено необхідність управління експортним асортиментом як суттєвим фактором формумння операційного прибутку. Розкрито зв'язок між критеріями оптимізації товарної структури зовнішньоторговельної операції та міжнародною конкурентною стратегією експортера. Визначено процедуру оптимізації експорту за критеріями максимізації сукупного внеску у формування прибутку підприємства.Item Транзитна реклама як ефективний інструмент формування обізнаності споживачів(2005) Пан, ЛіліяСтаття присвячена обгрунтуванню доцільності використання такого виду реклами, як транспортна (транзитна), та визначенню методики оцінки її ефективності. З'ясовуються рекламні можливості різних транспортних засобів, виявляються переваги та відмінні ознаки транзитної реклами, особливості її розвитку в Україні, розглядається методика, що дає змогу оцінити ефективну аудиторію реклами на транспорті й розрахувати ряд прийнятих у рекламі оціночних коефіцієнтів, обґрунтовуються перспективи розвитку транзитної реклами.Item Роль інформації у процесі підготовки раціональних управлінських рішень(2005) Лазоренко, ЛарисаВисокоефективне управління потребує якісної та своєчасної інформації, яка необхідна для прийняття оптимальних управлінських рішень. Інформація — це той бік відображення, та упорядкована зміна, без якої неможливе управління. Інформація є основою для підготовки відповідних доповідей, звітів, пропозицій для розробки та прийняття управлінських рішень.Item Психологічні особливості процесу прийняття управлінських рішень(2005) Лазоренко, ЛарисаДослідження психологічних особливостей процесів прийняття управлінських рішень є складовю маркетингу, який забезпечить ефективну діяльність організації.Item Прикладні аспекти управління брендами в Україні(2006) Пан, Лілія; Небиш, Інна.Статтю присвячено узагальненню прийомів створення брендів та розробці практичних рекомендацій щодо застосування цих прийомів вітчизняним підприємством. З'ясовується відмінність між: поняттями «бренд» та «торгова марка», розглядаються способи визначення змісту майбутнього бренду та шляхи ідентифікації точок диференціації бренду щодо конкурентів.Item Застосування уваги споживача - головна мета мерчендайзингу(2006) Пічик, КатеринаУ статті розкрито сутність та необхідність мерчендайзингу. Обґрунтовано методи привернення уваги споживачів до товарів, що пропонуються магазинами.Item Адаптація функцій маркетингового управління міжнародним бізнесом до культурних особливостей національних ринків(2006) Романченко, НаталіяУ статті визначено вплив національної культури, у тому числі її матеріальних складових, на формування речовинного та якісного складу «пакетів розвитку» підприємства, пропозиція яких на зарубіжних ринках вимагає адаптації функцій менеджменту до культурного середовища. Пропонуються до використання критеріальні ознаки для визначення матеріальних та нематеріальних компонентів культури з метою ідентифікації факторів зовнішнього середовища, що зумовлені проявами національної культури і впливають на міжнародний бізнес підприємства.Item Формування кар'єри в сучасних умовах(2006) Лазоренко, ЛарисаПланування кар'єри надає можливість пов'язати плани професійного зростання працівників із завданнями фірми. Працівники і керівники повинні орієнтуватися не лише на виконання робіт, але й на професійне зростання в межах фірми. Якщо кар'єра працівника безпосередньо пов'язана з фірмою, він стає її невід'ємною частиною, цікавиться її проблемами, сприяє її добробуту і зростанню, адже його власне професійне зростання прямо пропорційно залежить від успіху компанії. Крім того, планування кар'єри зміцнює взаємини між керівниками і підлеглими.Item Методика визначення цільового ринку компанії(2007) Пічик, КатеринаСтаттю присвячено аналізу методичних підходів до визначення цільових ринків компаній. Особливу увагу приділено формуванню комплексної методики вибору цільового ринку фірми.Item Методи обгрунтування рішень у менеджменті зовнішньоекономічної діяльності(2007) Романченко, НаталіяСистематизовано критерії оцінки економічної ефективності управлінських рішень у сфері зовнішньоекономічної діяльності організацій, а також наведено методичні основи розрахунку окремих критеріальних показників ефективності. Визначено склад управлінських рішень і характер господарських ситуацій суб'єкта ЗЕД, обгрунтування та аналіз яких базується на показниках економічної ефективності.Item Маркетинг нових ідей як сучасна модель розвитку взаємовідносин зі споживачем(2007) Пан, ЛіліяУ статті з 'ясовуються причини зміни маркетингових парадигм та обґрунтовується об'єк- тивна необхідність втілення моделі маркетингу нових ідей (проактивного маркетингу) в укра- їнську ринкову практику. Розглядається еволюція розвитку концепції маркетингу, з'ясовується його сутність, визна- чаються причини необхідності зміни маркетингових парадигм, відмінності класичної та проактивної моделей маркетингу, досліджується питання етичності нової моделі маркетингу по відношенню до споживача, обґрунтовується перспективність дослідж:ень моделей розвитку маркетингу.Item Влияние поведения потребителей на управление брендом(2008) Пан, ЛилияУправление взаимоотношениями с потребителями бренда сегодня является первоочередной задачей бизнеса. Создание и поддержание выгодного лидерства на рынке в течение долгого времени или сохранение конкурентных преимуществ остается главной целью компаний. Лишь те брендинговые стратегии, которые разработаны на основе исследования эмоций и реалий жизни потребителей, достигают самого большого успеха. Обеспечив высокоуровневый анализ поведения потребителя, можно выявить «горячие кнопки», искусное нажимание на которые позволит повысить не только потребительские интенции к совершению покупки, но и сформировать высокую лояльность к бренду.