Кафедра маркетингу та управління бізнесом

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 502
  • Item
    Механізми забезпечення стійкості критичної інфраструктури: європейський досвід
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Храпкіна, Валентина; Трушкіна, Наталія
    Підрозділ 6.3. з колективної монографії "Управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем", у якому висвітлено питання механізмів забезпечення стійкості критичної інфраструктури.
  • Item
    Теоретичні засади розвитку соціально-економічних систем
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Россоха, Володимир
    Підрозділ 1.1. з колективної монографії "Управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем", у якому висвітлено питання теоретичних засад розвитку соціально-економічних систем.
  • Item
    Поведінка виробників і споживачів на ринку молока та молочної продукції в Україні
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Россоха, Володимир
    Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Побудова ланцюгів доданої вартості на засадах кластерної організації виробництва
    (2024) Россоха, Володимир; Нечипоренко, Олександр
    Окреслено проблеми аграрного сектору, зумовлені низьким рівнем внутрішнього споживання продукції й надмірною концентрацією сировини в експорті. З'ясовано логістичні втрати при реалізації зерна на зовнішньому ринку. Доведено закономірність глибокої переробки сировини й реалізації продукції з високою доданою вартістю. Обгрунтовано сутність і напрями формування ланцюгів доданої вартості для підвищення економічної ефективності агропромислового виробництва. Висвітлено результати видів і вартості продукції глибокої переробки зернових культур. Визначено перспективні ринкові ніші для реалізації продукції на зовнішньому ринку, що спираються на внутрішнє споживання зерна для підвищення доданої вартості при виробництві продукції свинарства в межах програми "Нове свинарство 2025" й біоетанолу. Встановлено, що при використанні 15 млн тонн зерна на вирощування 2,7 млн тонн свиней у живій вазі додана вартість зросте від 96,9 до 380,9, або на 284 млрд грн (7,5 млрд дол. США). Значну додану вартість за рахунок зростання ціни виробленої продукції і зниження логістичних витрат генерує переробка зерна на біоетанол, Одна тонна виробленого із зерна кукурудзи біоетанолу збільшує додану вартість на 13 тис. 170 грн Економія при транспортуванні 1 млн тонн біоетанолу порівняно з не переробленою сировиною на його виготовлення становить 20 млн дол. США. Запропоновано територіальну кластерну модель успішного виконання програми "Нове свинарство 2025" й формування ланцюга високої доданої вартості.
  • Item
    Особливості інтернет-маркетингу в умовах воєнного стану
    (2024) Бишовець, Євгенія; Россоха, Володимир
    В умовах воєнного стану в Україні компанії зіткнулися з необхідністю кардинального перегляду підходів до Інтернет-маркетингу. Вплив воєнних дій на стратегії просування та комунікації з клієнтами зумовлює врахування радикальної зміни споживацьких настроїв і поведінки. Акцентується увага на закономірності адаптації маркетингових стратегій для підтримання стійкості бізнесу, зосередження на гнучкості і швидкості реакції на зміни у суспільстві й на ринку. Окреслюються нові виклики, пов’язані з високою конкуренцією в Інтернет-просторі, зростанням цін на рекламу та перериваннями у роботі засобів комунікації. Обґрунтовується важливість інтеграції цифрових інструментів, які допомагають оптимізувати маркетингові витрати та покращувати взаємодію з клієнтами, виходячи з їх актуальних потреб і уподобань, що постійно змінюються під впливом зовнішніх обставин.
  • Item
    Інноваційна конкуренція: експлікація дефініцій поняття
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Овєчкіна, Олена; Храпкіна, Валентина; Штулер, Ірина
    Підрозділ 2.2. з колективної монографії "Трансформація практики управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем", у якому висвітлено питання інноваційної конкуренції.
  • Item
    Генезис та перспективи розвитку нейромереж соціально-економічних систем в Украіні та світі
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Ковшова, Ірина; Заплотинський, Борис; Кирилюк, Аандрій
    Підрозділ 5.2. з колективної монографії "Трансформація практики управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем", у якому висвітлено питання генезису та перспектив розвитку нейромереж соціально-економічних систем в Украіні та світі.
  • Item
    Спільна аграрна політика ЄС для сільського розвитку: досвід та можливості для України
    (Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, 2024) Россоха, Володимир; Нечипоренко, Олександр
    Матеріали доповіді учасника І науково-практичної конференції "Стратегії та політики ЄС: інституційна структура та механізми реалізації", 21-22 березня 2024 року.
  • Item
    Economic security at the Ukrainian and Moldovan enterprises
    (2021) Khrapkina, Valentyna; Ganushchak, Tatiana
    In the conditions of financial and economic crisis during a pandemic in the world. Ukrainian and Moldovan enterprises operate in conditions of uncertain and incomprehensible changes in a competitive market, as well, as under imperfect financial, economic and organizational and legal mechanisms for providing funding security. Business entities interact with numerous counterparties, who pursue their own interests and create obstacles and threats environment. Ways to ensure the economic security of the enterprises must be formed and implemented by solving complex problems, which are related to the difficulties of control and worldview today. The environment in the system of economic security of the enterprise, for comparison of changes in dynamics, assessment of the state, quickly makes making management decisions depending on the field of activity. Achieve a high level of economic security as an element of the state economic security is to combat fraud, corruption and abuse of office. Ensuring the economic security of an individual helps strengthening economic security in the country as a whole and counteract various types of economic fraud. According to ACFE data, approximately 5% of company income is lost as a result of fraud cases, in Ukraine, according to Kreston GCG, this figure makes up 5-15%. According to the KPMG research data, Ukraine occupies the 6th place in the field of robbery and fraud operations committed by the company employees. The annual loss of the income because of illegal action may constitute 7%. Almost 80 % of the losses in Ukrainian companies are the deliberate actions or those neglecting the official duties by a certain number of the employees. In the course of the research, it was found that 56% of the companies pointed to the fact that they don’t have a legal system to counteract economic and financial fraud, 37% of the companies recognize the formal scheme to counteract the fraud. About 80% of the losses are done by the staff of the company themselves. Only 20% of the computer hacking comes from outside. All in all, these problems may cost the company from 6 to 9% of the income. [1, p. 248-249] The economic security of the enterprise significantly affects the dynamics of the national economy as a whole. In modern conditions, companies are forced to produce less. Demand has declined significantly, and many contracts with foreign partners have been terminated. The population consumes less impulsive goods, invests less in deposits, are unable to repay loans and mortgages. Moldova has a small and open, cash-based economy and remains one of the poorest countries on the European continent. The agricultural sector of the economy is development in Ukraine and Moldova.
  • Item
    Innovation Economic Development: Institutional and Organizational Dimension : international collective monograph
    (2021) Khrapkina, Valentina; Ganushchak, Tatiana; Muska, Snezhana; Yashkin, Dmytro; Atiushkina, Victoria; Levitskaia, Alla; Rakytska, Svetlana; Zhus, Oksana; Ianioglo, Nadejda; Curaxina, Svetlana; Tomášková, Andrea; Oklander, Michael; Yashkina, Oksana; Chaikovska, Maryna; Shkeda, Oleksandr; Kirnosova, Maryna; Sinkovska, Victoriіa
    The monograph presents the results obtained by research group of authors from Republic of Moldova, Ukraine, Czech Republic, Poland and Slovakia. Research work is an interesting scientific and practical study of the problems of innovative development of the economy at the present stage. The content of each section of the monograph corresponds to the general conceptual logic of the work. The international collective monograph consists of three sections: 1. Theoretical and methodological foundations of enterprises’ transition to innovative development. 2. Strategies for innovative development of regional socio-economic systems. 3. Digitalization as the basis for innovative development of economics processes These results illustrate the need to development mechanisms of innovative development of the countries and regions, which stimulate the acceleration of information and knowledge exchange between all stakeholders. Monograph is interesting and useful for experts engaged in research in the field of economics both at the micro-level of the enterprise, and at the meso- and macro-levels - regional and national. Presented studies is interesting for specialists in the field of innovative development and can be recommended for use by doctoral students, masters and students of higher educational institutions, practitioners and employees of local public administration authorities.
  • Item
    Analysing students' mobility at higher education institutions: case of Ukrainian university during the war
    (2024) Chala, Nina; Pichyk, Kateryna; Poddenezhnyi, Oleksandr; Voropai, Olga
    Higher Education Institutions (HEIs) often overlook the importance of systematic data collection and analysis. This oversight can obscure critical trends and decision-making insights, particularly student mobility. HEIs management may not detect the outflow of students related to academic mobility and therefore will not make timely managerial decisions. This article aims to provide guidance to university management on how data collection and analysis can improve informed decision-making, focusing on student mobility, especially in times of severe disruptions, like military conflicts. To reach this goal, desk research of previous literature was conducted to identify risks and challenges related to students’ mobility and the previous experience to address them. Secondary data analysis of student outflow at the Faculty of Economics of the National University "Kyiv-Mohyla Academy" (NaUKMA) from 2015–2022, alongside a student survey provided insights into the students’ academic mobility process dynamics. The findings demonstrate a significant outflow of students from educational programs, highlighting the opportunities and risks associated with academic mobility. Analysis of this data reveals critical insights into student motivation, which can significantly influence their decisions and behavior. Students’ mobility data analysis will instantly point out the problem to HEI management, making it possible to prevent the consequences.
  • Item
    Навчальний план. Вступ - 2023. Галузь знань: 07 Управління та адміністрування Спеціальність: 073 Менеджмент. Освітня програма: Менеджмент. Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
    (2023)
    Навчальний план. Вступ - 2023. Галузь знань: 07 Управління та адміністрування. Спеціальність: 073 Менеджмент. Освітня програма: Менеджмент. Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти. Форма навчання - очна. Термін навчання - 3 роки 10 місяців.
  • Item
    Навчальний план. Вступ - 2022. Галузь знань: 07 Управління та адміністрування Спеціальність: 073 Менеджмент Освітня програма: Менеджмент. Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
    (2022)
    Навчальний план. Вступ - 2022. Галузь знань: 07 Управління та адміністрування. Спеціальність: 073 Менеджмент. Освітня програма: Менеджмент. Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти. Форма навчання - очна. Термін навчання - 3 роки 10 місяців.
  • Item
    Навчальний план. Вступ - 2021. Галузь знань: 07 Управління та адміністрування. Спеціальність: 073 Менеджмент. Освітня програма: Менеджмент. Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
    (2021)
    Навчальний план. Вступ - 2021. Галузь знань: 07 Управління та адміністрування. Спеціальність: 073 Менеджмент. Освітня програма: Менеджмент. Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти. Форма навчання - очна. Термін навчання - 3 роки 10 місяців.
  • Item
    Навчальний план. Вступ - 2020. Галузь знань: 07 Управління та адміністрування Спеціальність: 073 Менеджмент. Освітня програма: Менеджмент. Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
    (2020)
    Навчальний план. Вступ - 2020. Галузь знань: 07 Управління та адміністрування. Спеціальність: 073 Менеджмент. Освітня програма: Менеджмент. Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти. Форма навчання - очна. Термін навчання - 3 роки 10 місяців.
  • Item
    Освітня програма "Менеджмент/Management" першого бакалаврського рівня вищої освіти
    (2023) Пічик, Катерина; Пріб, Катерина; Храпкіна, Валентина; Ігнатьєва, Ірина; Гавриленко, Тетяна; Горохова, Людмила
    Мета освітньої програми: мета підготовки бакалаврів з менеджменту визначається поєднанням потреб України у високоосвічених фахівцях та запитів громадян в отриманні ґрунтовної освіти з цього напряму, яка давала б змогу розвинути розумові здібності особи та реалізувати їх у практиці установ будь-якої форми власності, на виробництві, у комерційних та некомерційних організаціях.
  • Item
    Освітня програма "Менеджмент/Management" першого бакалаврського рівня вищої освіти
    (2021) Пічик, Катерина; Пріб, Катерина; Храпкіна, Валентина; Ігнатьєва, Ірина; Гавриленко, Тетяна
    Мета освітньої програми: мета підготовки бакалаврів з менеджменту визначається поєднанням потреб України у високоосвічених фахівцях та запитів громадян в отриманні ґрунтовної освіти з цього напряму, яка давала б змогу розвинути розумові здібності особи та реалізувати їх у практиці установ будь-якої форми власності, на виробництві, у комерційних та некомерційних організаціях.
  • Item
    Освітня програма "Менеджмент" першого бакалаврського рівня вищої освіти
    (2020) Пічик, Катерина; Пріб, Катерина; Храпкіна, Валентина; Ігнатьєва, Ірина; Гавриленко, Тетяна
    Мета освітньої програми: мета підготовки бакалаврів з менеджменту визначається поєднанням потреб України у високоосвічених фахівцях та запитів громадян в отриманні ґрунтовної освіти з цього напряму, яка давала б змогу розвинути розумові здібності особи та реалізувати їх у практиці установ будь-якої форми власності, на виробництві, у комерційних та некомерційних організаціях.
  • Item
    Практичний посібник для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня ОП "Менеджмент" [електронний ресурс]
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Пічик, Катерина; Храпкіна, Валентина; Гавриленко, Тетяна; Ігнатьєва, Ірина; Сербенівська, Аліна
    У навчальному посібнику розглядаються загальні питання організації, проведення і підведення підсумків курсового проектування, переддипломної практики, виконання кваліфікаційної роботи здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня ОП "Менеджмент" спеціальності 073 "Менеджмент".
  • Item
    Практичний посібник для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня ОП "Маркетинг" [електронний ресурс]
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Пічик, Катерина; Храпкіна, Валентина; Гавриленко, Тетяна; Ігнатьєва, Ірина; Сербенівська, Аліна; Ісаєнко, А.
    У навчальному посібнику розглядаються загальні питання організації, проведення і підведення підсумків курсового проектування, переддипломної практики, виконання кваліфікаційної роботи здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня ОП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг".