Кафедра маркетингу та управління бізнесом
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Передумови впровадження гібридного підходу до управління компанією(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Бурбело, НаталіяМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Сучасні економічні моделі в управлінні сталим розвитком(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Гуменна, ОлександраМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Ключові етапи історичного розвитку маркетингового менеджменту(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Ковшова, Ірина; Кирилюк, АндрійМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Теоретичні аспекти управління збутом продукції(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Миськів, Поліна; Могилова, МаринаМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Значення soft skills для бізнесу у 21 столітті(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Нікіфоренко, А.Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Дослідження ролі інноваційного лідерства у формуванні інноваційної культури та інноваційної діяльності в організації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Шаломова, Анна; Ігнатьєва, ІринаМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Сучасні інструменти управління маркетинговою діяльністю(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Лисенко, Максим; Гавриленко, ТетянаМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Теоретичні засади розвитку соціально-економічних систем(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Россоха, ВолодимирПідрозділ 1.1. з колективної монографії "Управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем", у якому висвітлено питання теоретичних засад розвитку соціально-економічних систем.Item Управління відносинами з клієнтами: сучасні тенденції B2B моделі(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Сенелюк, А.; Храпкіна, ВалентинаМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Вплив війни на агропідприємства та потенційні шляхи розвитку(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Куць, Б.; Чала, Н.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Підходи до управління асортиментною політикою підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Пічкар, А.; Гавриленко, ТетянаМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Особливості функціонування видавничих підприємств України під час військової агресії(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Сербенівська, Аліна; Гільд, ВеронікаМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Дослідження різних моделей лідерства та їх вплив на результативність групової діяльності(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Шаломова, Анна; Ігнатьєва, ІринаПідрозділ 5.2. з колективної монографії "Управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем", у якому висвітлено питання дослідження різних моделей лідерства та їх впливу на результативність групової діяльності.Item Управління продуктивністю праці на підприємстві(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Костюк, Є.Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Механізми забезпечення стійкості критичної інфраструктури: європейський досвід(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Храпкіна, Валентина; Трушкіна, НаталіяПідрозділ 6.3. з колективної монографії "Управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем", у якому висвітлено питання механізмів забезпечення стійкості критичної інфраструктури.Item Управління підприємством на основі вартісних індикаторів(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Дячук, ОльгаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Проблема фінансування сфери охорони здоров'я та оцінка перспектив подальшого розвитку галузі(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Кожемякіна, Тетяна; Романченко, Наталія; Кожемякін, М.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Поведінка виробників і споживачів на ринку молока та молочної продукції в Україні(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Россоха, ВолодимирМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Побудова ланцюгів доданої вартості на засадах кластерної організації виробництва(2024) Россоха, Володимир; Нечипоренко, ОлександрОкреслено проблеми аграрного сектору, зумовлені низьким рівнем внутрішнього споживання продукції й надмірною концентрацією сировини в експорті. З'ясовано логістичні втрати при реалізації зерна на зовнішньому ринку. Доведено закономірність глибокої переробки сировини й реалізації продукції з високою доданою вартістю. Обгрунтовано сутність і напрями формування ланцюгів доданої вартості для підвищення економічної ефективності агропромислового виробництва. Висвітлено результати видів і вартості продукції глибокої переробки зернових культур. Визначено перспективні ринкові ніші для реалізації продукції на зовнішньому ринку, що спираються на внутрішнє споживання зерна для підвищення доданої вартості при виробництві продукції свинарства в межах програми "Нове свинарство 2025" й біоетанолу. Встановлено, що при використанні 15 млн тонн зерна на вирощування 2,7 млн тонн свиней у живій вазі додана вартість зросте від 96,9 до 380,9, або на 284 млрд грн (7,5 млрд дол. США). Значну додану вартість за рахунок зростання ціни виробленої продукції і зниження логістичних витрат генерує переробка зерна на біоетанол, Одна тонна виробленого із зерна кукурудзи біоетанолу збільшує додану вартість на 13 тис. 170 грн Економія при транспортуванні 1 млн тонн біоетанолу порівняно з не переробленою сировиною на його виготовлення становить 20 млн дол. США. Запропоновано територіальну кластерну модель успішного виконання програми "Нове свинарство 2025" й формування ланцюга високої доданої вартості.Item Особливості інтернет-маркетингу в умовах воєнного стану(2024) Бишовець, Євгенія; Россоха, ВолодимирВ умовах воєнного стану в Україні компанії зіткнулися з необхідністю кардинального перегляду підходів до Інтернет-маркетингу. Вплив воєнних дій на стратегії просування та комунікації з клієнтами зумовлює врахування радикальної зміни споживацьких настроїв і поведінки. Акцентується увага на закономірності адаптації маркетингових стратегій для підтримання стійкості бізнесу, зосередження на гнучкості і швидкості реакції на зміни у суспільстві й на ринку. Окреслюються нові виклики, пов’язані з високою конкуренцією в Інтернет-просторі, зростанням цін на рекламу та перериваннями у роботі засобів комунікації. Обґрунтовується важливість інтеграції цифрових інструментів, які допомагають оптимізувати маркетингові витрати та покращувати взаємодію з клієнтами, виходячи з їх актуальних потреб і уподобань, що постійно змінюються під впливом зовнішніх обставин.