Кафедра маркетингу та управління бізнесом

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 517
  • Item
    Передумови впровадження гібридного підходу до управління компанією
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Бурбело, Наталія
    Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Сучасні економічні моделі в управлінні сталим розвитком
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Гуменна, Олександра
    Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Ключові етапи історичного розвитку маркетингового менеджменту
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Ковшова, Ірина; Кирилюк, Андрій
    Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Теоретичні аспекти управління збутом продукції
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Миськів, Поліна; Могилова, Марина
    Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Значення soft skills для бізнесу у 21 столітті
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Нікіфоренко, А.
    Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Дослідження ролі інноваційного лідерства у формуванні інноваційної культури та інноваційної діяльності в організації
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Шаломова, Анна; Ігнатьєва, Ірина
    Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Сучасні інструменти управління маркетинговою діяльністю
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Лисенко, Максим; Гавриленко, Тетяна
    Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Теоретичні засади розвитку соціально-економічних систем
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Россоха, Володимир
    Підрозділ 1.1. з колективної монографії "Управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем", у якому висвітлено питання теоретичних засад розвитку соціально-економічних систем.
  • Item
    Управління відносинами з клієнтами: сучасні тенденції B2B моделі
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Сенелюк, А.; Храпкіна, Валентина
    Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Вплив війни на агропідприємства та потенційні шляхи розвитку
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Куць, Б.; Чала, Н.
    Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Підходи до управління асортиментною політикою підприємства
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Пічкар, А.; Гавриленко, Тетяна
    Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Особливості функціонування видавничих підприємств України під час військової агресії
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Сербенівська, Аліна; Гільд, Вероніка
    Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Дослідження різних моделей лідерства та їх вплив на результативність групової діяльності
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Шаломова, Анна; Ігнатьєва, Ірина
    Підрозділ 5.2. з колективної монографії "Управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем", у якому висвітлено питання дослідження різних моделей лідерства та їх впливу на результативність групової діяльності.
  • Item
    Управління продуктивністю праці на підприємстві
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Костюк, Є.
    Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Механізми забезпечення стійкості критичної інфраструктури: європейський досвід
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Храпкіна, Валентина; Трушкіна, Наталія
    Підрозділ 6.3. з колективної монографії "Управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем", у якому висвітлено питання механізмів забезпечення стійкості критичної інфраструктури.
  • Item
    Управління підприємством на основі вартісних індикаторів
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Дячук, Ольга
    Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Проблема фінансування сфери охорони здоров'я та оцінка перспектив подальшого розвитку галузі
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Кожемякіна, Тетяна; Романченко, Наталія; Кожемякін, М.
    Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Поведінка виробників і споживачів на ринку молока та молочної продукції в Україні
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Россоха, Володимир
    Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Побудова ланцюгів доданої вартості на засадах кластерної організації виробництва
    (2024) Россоха, Володимир; Нечипоренко, Олександр
    Окреслено проблеми аграрного сектору, зумовлені низьким рівнем внутрішнього споживання продукції й надмірною концентрацією сировини в експорті. З'ясовано логістичні втрати при реалізації зерна на зовнішньому ринку. Доведено закономірність глибокої переробки сировини й реалізації продукції з високою доданою вартістю. Обгрунтовано сутність і напрями формування ланцюгів доданої вартості для підвищення економічної ефективності агропромислового виробництва. Висвітлено результати видів і вартості продукції глибокої переробки зернових культур. Визначено перспективні ринкові ніші для реалізації продукції на зовнішньому ринку, що спираються на внутрішнє споживання зерна для підвищення доданої вартості при виробництві продукції свинарства в межах програми "Нове свинарство 2025" й біоетанолу. Встановлено, що при використанні 15 млн тонн зерна на вирощування 2,7 млн тонн свиней у живій вазі додана вартість зросте від 96,9 до 380,9, або на 284 млрд грн (7,5 млрд дол. США). Значну додану вартість за рахунок зростання ціни виробленої продукції і зниження логістичних витрат генерує переробка зерна на біоетанол, Одна тонна виробленого із зерна кукурудзи біоетанолу збільшує додану вартість на 13 тис. 170 грн Економія при транспортуванні 1 млн тонн біоетанолу порівняно з не переробленою сировиною на його виготовлення становить 20 млн дол. США. Запропоновано територіальну кластерну модель успішного виконання програми "Нове свинарство 2025" й формування ланцюга високої доданої вартості.
  • Item
    Особливості інтернет-маркетингу в умовах воєнного стану
    (2024) Бишовець, Євгенія; Россоха, Володимир
    В умовах воєнного стану в Україні компанії зіткнулися з необхідністю кардинального перегляду підходів до Інтернет-маркетингу. Вплив воєнних дій на стратегії просування та комунікації з клієнтами зумовлює врахування радикальної зміни споживацьких настроїв і поведінки. Акцентується увага на закономірності адаптації маркетингових стратегій для підтримання стійкості бізнесу, зосередження на гнучкості і швидкості реакції на зміни у суспільстві й на ринку. Окреслюються нові виклики, пов’язані з високою конкуренцією в Інтернет-просторі, зростанням цін на рекламу та перериваннями у роботі засобів комунікації. Обґрунтовується важливість інтеграції цифрових інструментів, які допомагають оптимізувати маркетингові витрати та покращувати взаємодію з клієнтами, виходячи з їх актуальних потреб і уподобань, що постійно змінюються під впливом зовнішніх обставин.