Кафедра менеджменту, маркетингу та підприємництва
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Еволюція ESG: роль безпеки у стійкому розвитку бізнесу в умовах глобальних загроз(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Гуменна, Олександра; Щур, Д.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Платформізація як сучасний інструмент логістичного менеджменту компаній в умовах цифрових трансформацій(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Храпкіна, Валентина; Трушкіна, Наталія; Шкригун, Ю.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Можливості інтеграції українських кластерів у виробничі ланцюги країн ЄC(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Чала, НінаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Тенденції розвитку рекламного ринку України(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Галущенко Антон; Козченко, ЯрославМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Особливості визначення каналів та інструментів digital-маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Волошин, Андрій; Григор, ЕвелінаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Особливості стратегій контент-маркетингу в соціальних мережах(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Ніколаєнко, Елеонора; Козченко, ЯрославМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Стратегії діджитал маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Волошин, Андрій; Романік ВікторіяМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Digital-маркетинг: тренди розвитку в інфлюенс маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Демчук, Зоя; Синельник, ВікторіяМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Фундаментальний зв'язок довіри та щирості у побудові особистого бренду(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Брагінець, Дмитро; Гуменна, ОлександраМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Розвиток маркетингових стратегій: від "зеленого" брендингу до екосвідомого споживання(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Гриджук, Ірина; Артемчук, Є.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Роль маркетингової стратегії у діяльності громадської організації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Деревинська, Єлизавета; Сербенівська, АлінаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Ключові маркетингові виклики компаній під час виходу на ринок США(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Гриджук, Ірина; Крагель, ОльгаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Системний підхід до формування бренду держави(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Храпкіна, Валентина; Систренський, ВолодимирМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Взаємодія бренд та перфоманс маркетингу в умовах цифрової трансформації бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Стольницька, Анна; Волошин, АндрійМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Оцінка ефективності маркетингу в соціальних мережах як інструменту розвитку бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Храпкіна, Валентина; Тарасенко, ПолінаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Вибір методології управління проєктами в умовах кризової економіки(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Пічик, Катерина; Гуцул, ДенисМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Галузеві особливості оцінки бізнесу ринковим підходом(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Могилова, МаринаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item CloudEARTHi Conference 2025 "Innovation for a Sustainable Future: Integrating Technology, Education, and Cross-Sector Collaboration for a Competitive Economy and Equitable Society" : book of abstracts, Wrocław, Poland, 09.06 - 11.06.2025(2025)Матеріали доповіді учасників конференції "Innovation for a Sustainable Future: Integrating Technology, Education, and Cross-Sector Collaboration for a Competitive Economy and Equitable Society", Вроцлав, Польща, 09.06 - 11.06.2025 р. Співорганізаторами цієї конференції виступили Центр аналітики та бізнес-моделювання сталого розвитку та кафедра менеджменту, маркетингу та підприємництва НаУКМА.Item Особливості імплементації нейромаркетингового інструментарію у ювелірному бізнесі(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Шандрик, Ксенія; Ковшова, ІринаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Романченко, Наталія; Шевчук, Дар'яМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.