121 Інженерія програмного забезпечення
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Інженерія програмного забезпечення"
Browse
Browsing 121 Інженерія програмного забезпечення by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 122
Results Per Page
Sort Options
Item Розробка корпоративного QR-файлообмінника(2020) Приймак, Олег; Ющенко, ЮрійУ роботі розглянуто принципи роботи принципи роботи Web, Native та Progressive застосунків, їх популярність, переваги і недоліки. Розроблено застосунок QR – файлообмінник для швидкого та зручного обміну інформацією.Item Музика на Haskell(2020) Барабельська, Марта; Проценко, ВолодимирHCodecs У цьому розділі описується створення музичного секвенсера за допомогою можливостей стандартної Haskell бібліотеки HCodecs, описуються усі типи, синоніми та функції, необхідні для подальшого компонування музики і її експорту в формат Midi файлу. Euterpea У цьому розділі розглядаються основні можливості бібліотеки Euterpea, на основі матеріалу, доступного за підручником «Haskell School of Music» та відкритої документації Euterpea. На основі вивчених можливостей розглядається приклад практичної частини, а саме створення власної композиції засобами бібліотеки Euterpea та її відтворення. Mezzo У цьому розділі розглядаються засоби та можливості відкритої бібліотеки для створення музики Mezzo. Під час розбору основних функцій та типі проводиться її порівняння з основною в даній курсовій бібліотекою Euterpea, проводяться паралелі та відмінності, переваги даної бібліотеки над Euterpea.Item Використання типів даних ByteString і Text(2020) Владимирська, Анастасія; Проценко, ВолодимирУ роботі розглянуто типи даних для роботи з текстом в мові програмування Haskell: String, Text та ByteString. Розібрано їхні відмінності, способи використання та поєднування, сильні та слабкі сторони та можливості. Для ілюстрації роботи з типами даних Text і ByteString спроектовано по окремій програмі на кожен тип даних. Призначенням кожної з цих двох програм є відобразити особливості та спеціальні можливості розглянутих типів даних. У першому розділі описані теоретичні нюанси використання текстових типів, способи їхнього використання, а також переваги та недоліки кожного. В другому розділі описано створення програми з використанням текстових типів даних Text та ByteString для ілюстрації їхніх можливостей.Item Синтаксичний аналізатор на Haskell(2020) Ільченко, Тетяна; Проценко, ВолодимирСинтаксичний аналіз є досить популярним зараз. Будь-який синтаксис може бути проаналізований. Починаючи від мов програмування і закінчуючи мовами, якими ми розмовляємо. Кожен програміст, як початківець так і програміст з досвідом, стикався з задачами синтаксичного аналізу. У світі програмістів існує безліч бібліотек, які можуть стати в нагоді при побудові синтаксичного аналізатора. Адже синтаксичний аналіз є одним з важливих елементів при побудові інтерпретаторів. Граматика кожної мови має свої особливості, тому важливо це враховувати та при побудові синтаксичного аналізатора обирати бібліотеки, як вдало підійдуть для цих цілей.Item Мобільні додатки з технологією доповненої реальності, з використанням мови Swift та фреймворків ARKit та Core ML(2020) Маргаль, Нікандр; Гороховський, СеменСтаном на 2020-й рік, смартфони через свою поширеність та доступність є чи не головною платформою для поширення програмного забезпечення до кінцевого користувача. Постійно існує попит на сервіси «в кишені», які полегшують життя людям, вирішують буденні задачі та допомагають відволіктися. Не зважаючи на те, що багато мобільних додатків пропонують своїм користувачам дуже достойний рівень UX (user experience — з англ. дослівно «користувацький досвід»), розробники постійно змушені переглядати відповіді на питання: «як утримати користувача від видалення цього додатку?» і «як змусити нових клієнтів встановити його?». Це, фактично, є одним з головних рушіїв прогресу користувацьких технологій, що спонукає компанії розробляти все нові способи зацікавити користувача.Item Синтаксичний аналіз природного тексту на прикладі простих геометричних задач(2020) Кузьмин, ІванТемою моєї курсової роботи було, розуміння природнього тексту. З моїм керівником ми вирішили розробляти систему, для розв’язування простих геометричних задач. Для цього я використав славнозвісну бібліотеку https://www.pullenti.ru/ , і думаю результати виконання програми говорять самі за себе.Item Розробка веб застосунку звикористанням фреймворку Flask та графічної бібліотеки Folium(2020) Стахурський, Д.; Жежерун, ОлександрРобота присвячена розробці веб – застосування з можливістю візуалізації даних. В дані роботі описана розробка веб – застосунку з використанням мікрофреймворку Flask та графічної бібліотеки Folium. Мова, використана для розробки застосунку - Python.Item Розробка веб-магазину відеокурсів(2020) Дорошкевич, Олександра; Ющенко, ЮрійУ роботі розглянуто декілька інструментів для розробки веб-магазинів, виконано їх порівняння. Описано реалізацію веб-магазину з продажу відео уроків на Laravel, мовою PHP.Item Реалізація мови Scheme на Haskell(2020) Магур, Ксенія; Проценко, ВолодимирМетою цієї курсової роботи є реалізація на основі Haskell інтерпретатора для мови Scheme – одного з діалектів Lisp. За основу взято роботу Джонатана Танга "Write Yourself A Scheme in 48 Hours", яку проаналізовано, переписано на сучасний Haskell та доповнено виправленням помилок і розширенням реалізованої частини Scheme. Реалізація Scheme, наведена в рамках цієї курсової роботи, втілює ключові функції, описані в стандарті Scheme R5RS. Також реалізовано бібліотеку стандартних функцій на Scheme та додано модульні тести для окремих частин програми.Item Робота з базами даних у Haskell(2020) Теліженко, Станіслав; Проценко, ВолодимирРоботу присвячено задачам, які виникають при роботі з базами даних на мові програмування Haskell: управління підключенням до СКБД, транзакції, формування запитів та обробка їх результатів. Також у теоретичній частині розглянуті такі техніки, як міграції та генерація типів на основі схеми, статична перевірка коректності запитів, у контексті функціональної парадигми. Для демонстрації результатів дослідження розроблено консольне застосування мовою Haskell, що взаємодіє з СКБД PostgreSQL.Item Компенсація затримок та втрати пакетів в динамічних онлайн іграх(2020) Алексєєв, АндрійОб’єктом моєї курсової роботи є дослідження та власна реалізація алгоритмів, які використовують в сучасних онлайн іграх з топологією “Клієнт-Сервер” для компенсації затримок та втрати пакетів під час їх передачі в мережі. Метою проекту є створення онлайн гри, в якій наглядно продемонстровано вплив затримок на сприйняття гри клієнтами та вирішення цієї проблеми шляхом їх компенсації. Під час виконання роботи було досліджено декілька шляхів компенсації затримок в мережі, результати їх застосування в онлайн іграх та обгрунтовано як, де і коли варто використовувати той чи інший підхід. В результаті було створено онлайн гру (топології Клієнт - Сервер), в якій шляхом використання алгоритмів задля компенсації затримок вдалося мінімізувати час передачі / підтвердження отримання пакетів.Item Роботизація та автоматизація банківських систем(2020) Голдаєв, Артем; Ющенко, ЮрійСтаном на сьогодні, все більше та більше задач, які виконує людина можуть виконувати комп’ютери. Через багату кількість монотонної роботи в банках, в них впроваджують роботизацію та автоматизацію процесів. Основна мета роботизації – зекономити час та сили працівників та замінивши їх на «роботів».Item Графічні бібліотеки у мові програмування Haskell(2020) Магур, Поліна; Проценко, ВолодимирГрафічні бібліотеки в Haskell. У цьому розділі коротко розглядаються основні графічні бібліотеки, доступні для використання у Haskell. Метою цього розділу є змалювання загальної картини стану графіки в Haskell для того, щоб потім об’єктивно оцінити його можливості в цій сфері. OpenGL і Haskell. У цьому розділі детально описується принцип роботи OpenGL і особливості його реалізації в Хаскелі. Знання фундаментальних концепцій спростить пояснення коду в розділі №3. Застосовуючи теорію на практиці У цьому розділі покроково описується практична частина цієї курсової роботи. Розглядаються основні засоби, за допомогою яких можна створювати складні додатки.Item Класичні алгоритмічні системи. Розробка емулятора Машини Тюрінга(2020) Александрова, Юлія; Франчук, ОлегКурсова робота присвячена аналізу моделей обчислень та розробці веб-додатку, що моделює роботу Машини Тюрінга. Результатом роботи стало дослідження теоретичної бази Машини Тюрінга та особливостей архітектури веб-додатків, що використовують веб-сервіси для обчислень результатів. Для розробки практичної частини було використано такі технології: Java, фреймворк Spring Boot, фреймворк Angular 8, фреймворк JUNG, архітектуру REST. Основні функції розробленої системи: створення Машини Тюрінга, перегляд власних збережених Машин Тюрінга, перегляд загальних прикладів, запуск та редагування Машин Тюрінга, перегляд результатів обчислення у вигляді графу переходів або у вигляді списку переходів.Item Розпізнавання пішоходів на зображеннях для самокерованих автомобілів(2020) Шлепакова, Поліна; Шабінська, МаринаУ даній курсовій роботі проведено огляд методів розпізнавання об’єктів на зображеннях, зокрема: R-CNN, SPP-net, Fast R-CNN, Faster R-CNN, YOLO, SSD та R-FCN. Розглянуті принципи їх роботи, переваги та недоліки, швидкість та точність розпізнавання. У другій частині обрано найкращі методи вирішення задачі розпізнавання пішоходів на зображеннях для самокерованих автомобілів та застосовано їх на практиці за допомогою Tensorflow. Було зроблено висновок, що найкращим методом для вирішення даної задачі є Faster R-CNN з генератором ознак Resnet50, який досягає часу розпізнавання у 18 мілісекунд, точності – 88%, повноти – 94%.Item Бібліотека Aeson(2020) Шудра, Ігор; Проценко, ВолодимирУ роботі представлено аналіз бібліотеки Aeson написаної на мові програмування Haskell. Також описано певні особливості JSON та використаних інструментів. В якості практичної частини створено програму, що з використанням Aeson завантажує дані JSON з веб ресурсу Reddit та обробляє їх. У першому розділі наведено опис бібліотеки Aeson та інших використаних інструментів. У другому розділі описано процес побудови застосунку для отримання та обробки даних з сайту Reddit.Item Face recognition in the video stream. Self-attention neural aggregation network(2020) Проценко, Ігор; Крюкова, ГалинаThe models based on self-attention mechanisms have been successful in analyzing temporal data and have been widely used in the natural language domain. A new model architecture is being proposed for video face representation and recognition based on the self-attention mechanism. Moreover, given approach could be used for video with single and multiple identities. Notably, no one explored the aggregation approaches that consider the video with multiple identities. The proposed approach utilizes existing models to get the face representation for each video frame, e.g., ArcFace and MobileFaceNet, and the aggregation module produces the aggregated face representation vector for video by taking into consideration the order of frames and their quality scores. Empirical results are demonstrated on a public dataset for video face recognition called IJB-C to indicate that the self-attention aggregation network (SAAN) outperforms naive average pooling. Moreover, a new multi-identity video dataset based on the publicly available UMDFaces dataset and collected GIFs from Giphy is being proposed. It is shown that SAAN is capable of producing a compact face representation for both single and multiple identities in a video. The source code is attached in the archive.Item Проектування та реалізація корпоративної бази знань(2020) Манжура, Анна; Жежерун, ОлександрМетою курсової роботи є дослідження ефективних способів та засобів розробки баз знань у прикладних системах, таких як системи прийняття рішень. Об'єктом дослідження є поняття представлення знань, онтології, онтологічне моделювання, а також процес створення бази знань на основі цих засобів. Було розглянуто структуру онтологій, їх класифікацію, досліджено принципи побудови онтологічних моделей, детальний процес їх формування. Виконано огляд існуючих технологій для онтологічного моделювання, зроблено висновки щодо їх недоліків та переваг. У практичній частині було обрано найоптимальніше рішення для реалізації бази знань, розроблено базу знань медичного закладу на основі онтології в редакторі Protégé та протестовано її з використанням запитів SPARQL.Item 3-D сегментація та візуалізація об'єктів на основі медичних зображень(2020) Нгуєн, Сан Бинь; Бучко, ОленаМета курсової роботи написати застосунок, на вхід якого подається набір медичних зображень, що являють собою 2D зрізи певної ділянки людського тіла, а на виході отримати модель, проекцію якої можна переглянути у 3D просторі. Були розглянуті стандартні алгоритми для побудови 3D-моделей та сегментації. Наведені методи покращення, оптимізації та виявлені певні недоліки наведених алгоритмів. Реалізація, тестування та дослідження основної частини програми були проведені за допомогою мови програмування Python та написаних під неї бібліотек. Для візуалізації отриманих 3D-моделей було додатково створено застосунок під операційну систему iOS з використанням методів доповненої реальності за допомогою бібліотеки ARKit. Оглянуто готові рішення.Item Дослідження підходу Design Thinking для створення успішного цифрового продукту(2021) Горуля, Катерина; Кравченко, ОленаМетою моєї курсової роботи є дослідження підходу Design Thinking для створення успішного цифрового продукту, який буде затребуваний користувачами, зможе вдало конкурувати в мінливому світі з високим рівнем невизначеності та приноситиме гроші.