121 Інженерія програмного забезпечення
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Інженерія програмного забезпечення"
Browse
Browsing 121 Інженерія програмного забезпечення by Title
Now showing 1 - 20 of 79
Results Per Page
Sort Options
Item 3-D сегментація та візуалізація об'єктів на основі медичних зображень(2020) Нгуєн, Сан Бинь; Бучко, ОленаМета курсової роботи написати застосунок, на вхід якого подається набір медичних зображень, що являють собою 2D зрізи певної ділянки людського тіла, а на виході отримати модель, проекцію якої можна переглянути у 3D просторі. Були розглянуті стандартні алгоритми для побудови 3D-моделей та сегментації. Наведені методи покращення, оптимізації та виявлені певні недоліки наведених алгоритмів. Реалізація, тестування та дослідження основної частини програми були проведені за допомогою мови програмування Python та написаних під неї бібліотек. Для візуалізації отриманих 3D-моделей було додатково створено застосунок під операційну систему iOS з використанням методів доповненої реальності за допомогою бібліотеки ARKit. Оглянуто готові рішення.Item 3D-візуалізація об’єктів на основі медичних зображень(2022) Першута, П.; Бучко, ОленаМетою даної курсової роботи є дослідження роботи алгоритмів побудови 3D-моделей на основі зрізів, отриманих в результаті томографії голови. Проведено аналіз актуальності теми та проаналізовано два алгоритми побудови 3D-зображень, а саме “крокуючі куби” та “крокуючі тетраедри”. Також було розглянуто алгоритми сегментації для покращення вихідної моделі. Реалізовано алгоритм “крокуючі куби” для отримання 3D-моделі на мові С++ з використанням бібліотеки OpenCV.Item 3D-візуалізація об’єктів на основі медичних зображень(2022) Першута, П.; Бучко, ОленаМетою даної курсової роботи є дослідження роботи алгоритмів побудови 3D-моделей на основі зрізів, отриманих в результаті томографії голови. Проведено аналіз актуальності теми та проаналізовано два алгоритми побудови 3D-зображень, а саме "крокуючі куби" та "крокуючі тетраедри". Також було розглянуто алгоритми сегментації для покращення вихідної моделі. Реалізовано алгоритм "крокуючі куби" для отримання 3D-моделі на мові С++ з використанням бібліотеки OpenCV.Item Face recognition in the video stream. Self-attention neural aggregation network(2020) Проценко, Ігор; Крюкова, ГалинаThe models based on self-attention mechanisms have been successful in analyzing temporal data and have been widely used in the natural language domain. A new model architecture is being proposed for video face representation and recognition based on the self-attention mechanism. Moreover, given approach could be used for video with single and multiple identities. Notably, no one explored the aggregation approaches that consider the video with multiple identities. The proposed approach utilizes existing models to get the face representation for each video frame, e.g., ArcFace and MobileFaceNet, and the aggregation module produces the aggregated face representation vector for video by taking into consideration the order of frames and their quality scores. Empirical results are demonstrated on a public dataset for video face recognition called IJB-C to indicate that the self-attention aggregation network (SAAN) outperforms naive average pooling. Moreover, a new multi-identity video dataset based on the publicly available UMDFaces dataset and collected GIFs from Giphy is being proposed. It is shown that SAAN is capable of producing a compact face representation for both single and multiple identities in a video. The source code is attached in the archive.Item JIT компіляція динамічних мов програмування(2022) Петрик, Ярослав; Глибовець, АндрійМетою дослідження є огляд та аналіз методів виконання, аналізу, та компіляції динамічних мов програмування. Оглянуто процес перетворень та оптимізації від текстового формату, до різних проміжних репрезентацій обчислень.Item JIT компіляція динамічних мов програмування(2022) Петрик, Ярослав; Глибовець, АндрійМетою дослідження є огляд та аналіз методів виконання, аналізу, та компіляції динамічних мов програмування. Оглянуто процес перетворень та оптимізації від текстового формату, до різних проміжних репрезентацій обчислень. Для аналізу ефективності перетворень коду, та його інтерпретації, було створено проект luar — JIT компілятор мови Lua.Item Use of augmented reality to build an interactive interior on the ios mobile platform(2022) Babii, Veronika; Frankiv, OleksanderThe purpose of the thesis is to study ways to create interactive 3D model and to develop an iOS mobile application based on the chosen approach.Item Use of augmented reality to build an interactive interior on the iOS mobile platform.(2022) Babii, Veronika; Frankiv, OleksandrThe thesis is devoted to the study of possibilities of the 3D object creation from the real-life surroundings on the Apple iOS platform. The research is based on the development of a mobile application for the iOS operating system for 3D model creation of the surroundings via the help of the LiDAR Scanner.Item Автоматизація інфраструктрури підприємства на GCP(2022) Кучер, АнтонМетою цієї роботи є формулювання основних понять, що стосуються теми дослідження, проведення дослідження та аналізу інформаційних систем підприємств, запропонування загальної схеми та мислення при роботі з підприємствами, при цьому враховуючи сучасні вимоги до безпеки в таких системах. Функціональним значенням системи є створення середовища для середнього підприємства в якому може проводитись аналітичний аналіз даних за допомогою машинного навчання. Також в потреби входить підтримка існуючого коду, зберігання і постійне оновлення даних. В системі присутні брокери повідомлень у вигляді Pub/Sub, які забезпечують стеження і реагування на зміни використовуючи Cloud Functions.Item Аналіз неструктурованих текстів, записаних природньою мовою(2021) Вєдєніков, Микита; Жежерун, ОлександрМетою дослідження є реалізація етапів попередньої обробки для неструктурованих текстів написаних українською мовою для подальшого аналізу.Item Баг-баунті платформа на блокчейні(2021) Будаєв, Артем; Гороховський, КирилоУ роботі розглянуто поняття блокчейну, смарт-контрактів та мета їх застосування, проблеми та особливості структури застосунків з використанням блокчейну. Також розглянуто практичне застосування блокчейну у застосунку, а саме платформи для проведення баг-баунті.Item Бібліотека Aeson(2020) Шудра, Ігор; Проценко, ВолодимирУ роботі представлено аналіз бібліотеки Aeson написаної на мові програмування Haskell. Також описано певні особливості JSON та використаних інструментів. В якості практичної частини створено програму, що з використанням Aeson завантажує дані JSON з веб ресурсу Reddit та обробляє їх. У першому розділі наведено опис бібліотеки Aeson та інших використаних інструментів. У другому розділі описано процес побудови застосунку для отримання та обробки даних з сайту Reddit.Item Використання методу Лукаса-Канаде для аналізу руху та відстеження об'єктів(2021) Скирта, Марія; Бучко, ОленаУ курсовій роботі розглядаються складові частини, основні завдання та застосування систем комп’ютерного зору. Досліджуються підходи до аналізу руху та відстеження об’єктів. Описується оптичний потік, методи його обчислення та найпоширеніші приклади використання. Проводиться дослідження методу Лукаса-Канаде, аналізуються його недоліки та можливі оптимізації. У практичній частині наводиться опис реалізації методу з використання бібліотеки OpenCV та аналіз результатів його тестування.Item Використання навчання з підкріпленням та генетичних алгоритмів для розробки ігрового агента в стратегії в реальному часі(2021) Ларін, Дмитро; Крюкова, ГалинаМетою даної роботи було поглиблення власних теоретичних та практичних знань у сфері навчання з підкріпленням та генетичних алгоритмів. Перший розділ містить теоретичні відомості про Навчання з підкріпленням – основні поняття, методи та невелику історію навчання з підкріпленням як ігрового агенту в іграх, від коротких нард до сучасної відеогри Dota 2. Другий розділ містить теоретичні відомості про еволюційні алгоритми і генетичний алгоритм конкретно, а також сфери і приклади застосування. Третій, останній розділ, містить опис фреймворку PySC2 і процес розробки ігрового агенту у даному середовищі.Item Використання навігаційних даних у доповненій реальності на мобільній платформі iOS(2021) Бабій, Вероніка; Франків, ОлександрРобота присвячена дослідженню можливостей ефективного поєднання технології доповненої реальності на базі фреймворку ARKit та технології навігації у просторі на базі фреймворку CoreLocation у середовищі iOS. Дослідження проводиться на основі розробки мобільного додатку під операційну систему iOS для навігації на місцевості шляхом прокладення маршруту у доповненій реальності.Item Використання технології блокчейн. Перспективи її розвитку(2021) Мальков, Єгор; Невмержицький, ЄвгенУ роботі розглядаються основні теоретичні відомості про технологію блокчейн, її особливості, переваги та недоліки, частину уваги було приділено розвитку та зародженню технології. Було досліджено сфери використання блокчейну, зокрема фінансову, медичну, державний сектор. У роботі аналізуються ключові особливості технології. У практичній частині було розроблено смарт-контракт та веб-застосунок для проведення виборів, за приклад було взято президентські вибори.Item Використання типів даних ByteString і Text(2020) Владимирська, Анастасія; Проценко, ВолодимирУ роботі розглянуто типи даних для роботи з текстом в мові програмування Haskell: String, Text та ByteString. Розібрано їхні відмінності, способи використання та поєднування, сильні та слабкі сторони та можливості. Для ілюстрації роботи з типами даних Text і ByteString спроектовано по окремій програмі на кожен тип даних. Призначенням кожної з цих двох програм є відобразити особливості та спеціальні можливості розглянутих типів даних. У першому розділі описані теоретичні нюанси використання текстових типів, способи їхнього використання, а також переваги та недоліки кожного. В другому розділі описано створення програми з використанням текстових типів даних Text та ByteString для ілюстрації їхніх можливостей.Item Відеоконференції з використанням WebRTC мовою TypeScript(2021) Молодцов, Філліп; Бабич, ТрохимУ даній роботі розглядаються особливості передачі мультимедійних даних, і аналіз підбору технології відеоконференцій. Пояснюється вибір технології WebRTC та детально описується протоколи та стандарти, які ця технологія використовує. На прикладі відеоконференційного застосунку розглядається прикладний програмний інтерфейс WebRTC та описуються особливості розробки за допомогою цієї технології динамічної вставки мультимедіа та додаткового шару шифрування.Item Генеративні змагальні мережі з використанням attention механізмів(2022) Залізний, Антон; Франків, ОлександрУ даній роботі досліджено застосування механізму уваги у генеративних змагальних мережах. Розглянуто механізм уваги і його типи, архітектуру Трансформер, генеративні змагальні мережі і архітектури, що базуються або використовують Трансформер. Побудовано та натреновано власну генеративну змагальну мережу на базі Трансформер та досліджено проблеми тренування мереж даного типу. Також розглянуто портування мереж для виклику з С++.Item Графічні бібліотеки у мові програмування Haskell(2020) Магур, Поліна; Проценко, ВолодимирГрафічні бібліотеки в Haskell. У цьому розділі коротко розглядаються основні графічні бібліотеки, доступні для використання у Haskell. Метою цього розділу є змалювання загальної картини стану графіки в Haskell для того, щоб потім об’єктивно оцінити його можливості в цій сфері. OpenGL і Haskell. У цьому розділі детально описується принцип роботи OpenGL і особливості його реалізації в Хаскелі. Знання фундаментальних концепцій спростить пояснення коду в розділі №3. Застосовуючи теорію на практиці У цьому розділі покроково описується практична частина цієї курсової роботи. Розглядаються основні засоби, за допомогою яких можна створювати складні додатки.