056: Економічні науки
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
- ItemОцінка ефективності систем менеджменту підприємств за допомогою кластерного аналізу: (на прикладі підприємств легкої промисловості України)(2006) Подольчак, Назар.У статті розроблено підхід до оцінки рівня ефективності системи менеджменту підприємства на основі кластерного аналізу. Наведено механізм підвищення рівня адекватності оцінювання ефективності системи менеджменту підприємства та використано інструментарій для перевірки достовірності отриманих результатів. На основі отриманої оцінки рівня ефективності менеджменту швейних підприємств розроблено стратегії розвитку цих підприємств.
- ItemРозвиток і організація збуту автомобілів ФРН в Україну: (на прикладі діяльності "Джерман Моторз")(2006) Макаренко, Петро.; Макаренко, О. М.Стаття присвячена з'ясуванню особливостей функціонування "Джерман Моторз" в умовах впливу унікальних економіко-географічних особливостей України. Проаналізовано 12-річну динаміку розвитку фірми і співвідношення різних видів діяльності залежно від макроекономічних факторів.
- ItemАдаптація функцій маркетингового управління міжнародним бізнесом до культурних особливостей національних ринків(2006) Романченко, НаталіяУ статті визначено вплив національної культури, у тому числі її матеріальних складових, на формування речовинного та якісного складу «пакетів розвитку» підприємства, пропозиція яких на зарубіжних ринках вимагає адаптації функцій менеджменту до культурного середовища. Пропонуються до використання критеріальні ознаки для визначення матеріальних та нематеріальних компонентів культури з метою ідентифікації факторів зовнішнього середовища, що зумовлені проявами національної культури і впливають на міжнародний бізнес підприємства.
- ItemЗастосування уваги споживача - головна мета мерчендайзингу(2006) Пічик, КатеринаУ статті розкрито сутність та необхідність мерчендайзингу. Обґрунтовано методи привернення уваги споживачів до товарів, що пропонуються магазинами.
- ItemПрикладні аспекти управління брендами в Україні(2006) Пан, Лілія; Небиш, Інна.Статтю присвячено узагальненню прийомів створення брендів та розробці практичних рекомендацій щодо застосування цих прийомів вітчизняним підприємством. З'ясовується відмінність між: поняттями «бренд» та «торгова марка», розглядаються способи визначення змісту майбутнього бренду та шляхи ідентифікації точок диференціації бренду щодо конкурентів.