Тенденції розвитку рекламного ринку України
Loading...
Date
2025
Authors
Галущенко Антон
Козченко, Ярослав
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
Description
Keywords
реклама, споживчі уподобання, цифровізація контенту, digital-сегмент, матеріали конференції
Citation
Галущенко А. Є. Тенденції розвитку рекламного ринку України / Галущенко А. Є., Козченко Я. В. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 2. - C. 192-195.