Browse
Recent Submissions
Item Вплив корпоративної культури на успішність впровадження інновацій(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Маланюк, Роман; Курило, ЛюдмилаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Інтеграція цифрових HR-технологій у систему корпоративної культури компанії(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Кравчук, Оксана; Орехівський, В.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Маркетингові інструменти просування соціального продукту у волонтерській діяльності(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Перов, Антон; Боднар, ОльгаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Формування системи корпоративних цінностей як ресурс соціально відповідального бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Петровська, ОксанаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Соціальні проєкти як ефективний інструмент PR-технологій в системі маркетингового менеджменту підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Волинець, Ірина; Романюк, А.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Соціальна відповідальність керівника в сучасних умовах(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Сазонова, Тетяна; Авраменко, В.; Рахбарі, С. А. КизиМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Соціальна відповідальність бізнесу як умова його сталого розвитку та конкурентоздатності(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Свинаренко, ТетянаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Інклюзивна культура сучасної організації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Сорока, ОлександраМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Корпоративна культура організації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Сороківська, Олена; Шведа, Т.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Методи оцінки глибини соціального конфлікту(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Стаднійчук, РоманМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Маркетинг неприбуткових організацій: виклики та ефективність інструментів на прикладі проєкту Girl Power Ukraine(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Уразгільдєєва, Карина; Чала, НінаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Вплив корпоративної соціальної відповідальності на формування корпоративної культури підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Федотова, Ірина; Пучков, О.; Холодков, Є.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Зростання ролі інклюзивності як соціальної складової ESG-стратегії українських компаній(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Швидун, Анастасія; Гуменна, ОлександраМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 рItem Мовленнєвий етикет як складова корпоративної культури державних службовців(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Шепель, Марина; Балан, Олександр; Бурлака, В.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 рItem Засоби корпоративної соціальної відповідальності як інструмент обмеження опору змінам(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Яковенко, Роман; Андрющенко, Д.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Впровадження Lean-менеджменту в будівельній сфері: аналіз, перспективи та рекомендації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Байло, Антоніна; Пріб, КатеринаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Проблеми та виклики публічного управління в розвитку європейської автомобільної логістики(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Баран, М.Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Ризик-менеджмент у логістичних операціях як інструмент підвищення ефективності управління(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Болдирєва, ЛюдмилаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Проєктний менеджмент у ресторанній справі: інструменти та стратегії адаптації до викликів сучасності(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Будзін, Д.Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Зелена логістика у будівництві(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Галюк, Ірина; Єжак, Ф.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.