Факультет економічних наук
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Стратегічні комунікації в умовах середовища, що динамічно змінюється(Державний податковий університет, 2024) Сливко, Павло; Чала, НінаМатеріали доповіді учасника VIІ Міжнародної науково-практичної конференції "Економічні перспективи підприємництва: виклики воєнного часу та повоєнної відбудови", 31 травня 2024 року.Item Формування конкурентних стратегій розвитку підприємства(2024) Федорчук, ІванВ умовах динамічно-мінливого ринкового середовища, де конкуренція стає все більш жорсткою, формування та впровадження ефективних конкурентних стратегій розвитку є ключовим фактором успіху будь-якого підприємства. Саме чітко сформована стратегія дозволяє компанії чітко окреслити свої цілі, визначити пріоритетні напрямки розвитку, а також ефективно використовувати наявні ресурси для досягнення стійких конкурентних переваг.Item Циркулярне постачання як інструмент управління відходами в Україні(ГО "МНГ", 2024) Дяченко, ВладаМатеріали доповіді учасника VІІІ Міжнародного молодіжного конгресу "Сталий розвиток: захист навколишнього середовища. Енергоощадність. Збалансоване природокористування", 16-18 жовтня 2024, Україна, м. Львів.Item Покоління зумерів як категорія споживачів роздрібної торгівлі: дослідження поведінки, сегментація аудиторії в Україні(2024) Біловодська, Олена; Вороніна, ІлонаМета статті полягає в дослідженні особливостей поведінки зумерів та їх сегментування на українському ринку для успішної взаємодії з даною групою споживачів у контексті нових можливостей для роздрібної торгівлі. Методика. Теоретичну та методологічну основу дослідження становлять роботи вітчизняних і зарубіжних учених у сфері особливостей маркетингових досліджень поведінки споживачів і практичного впровадження стратегій сегментування. Інформаційну базу становлять наукова, економічна та довідкова література, роботи провідних вітчизняних та зарубіжних вчених, методичні матеріали, інформаційні портали, періодичні видання. Використано сукупність методів і підходів: системного аналізу і теоретичного узагальнення – при вивченні характеристик покоління зумерів, методи аналізу та синтезу – при оцінюванні обсягів українського ринку з позицій кількості зумерської аудиторії; глибинного інтерв’ювання – при дослідженні споживацької поведінки українських зумерів; множинної сегментації – при класифікації аудиторії покоління зумерів. Результати. У статті авторами виокремлено характеристики зумерів як категорії споживачів, які відрізняються від інших поколінь швидкістю, гнучкістю, толерантністю до гендерної та расової рівності тощо, значною обізнаністю у різних сучасних технологіях, адаптацією до нового, налаштуваннями на співпрацею, що допомагає спрямовувати масову критику у колективні дії, але при цьому з проблемами розвитку навичок критичного мислення через хронічне масове відволікання, спричинене постійним зануренням у декілька медіа-платформ одночасно. Виконано оцінювання обсягів українського ринку з позицій кількості зумерської аудиторії і з'ясовано, що 96% зумерів в Україні мають смартфони, 83% користується соцмережами, 62% обирають покупки в онлайн; серед соціальних мереж найпопулярнішими є YouTube, Instagram і TikTok. Проведено серію глибинних інтерв'ю для кращого розуміння особливостей споживчих вподобань українських зумерів і виявлено високий ступінь схильності до споживання при першій можливості, встановлено основні причини споживання, купівлі онлайн та офлайн. Виокремлено критерії сегментації (вік, стать, етнічна приналежність, рівень освіти, дохід, спосіб життя та психографічні характеристики) для покоління Z, описано їх профілі, що надає цінну інформацію про вподобання, поведінку та потреби покоління Z і допомагає маркетологам пристосувати свої маркетингові зусилля до цієї аудиторії. Наукова новизна полягає в поглибленні розуміння поведінки споживачів покоління зумерів на українському ринку, що, на відміну від існуючих, виокремлює їх комплексні характеристики для ефективної взаємодії з цією групою споживачів у контексті нових можливостей для роздрібної торгівлі. Практична значимість визначається застосуванням отриманих результатів для розроблення більш ефективних стратегій маркетингу для споживачів-зумерів, що забезпечить підвищення конкурентоспроможності компаній роздрібної торгівлі.Item Сучасний стан та тенденції світових ринків прямого інвестування(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Білик, Ярослав; Долінський, ЛеонідМатеріали науково-практичної конференції "Інноваційні ідеї в економічній науці: пошуки вирішення сучасних проблем" (2024)Item Криптовалюта як інструмент економічної стабільності та підтримки країни в умовах війни(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Бойко, Софія; Хлань, Анастасія; Палієнко, ТетянаМатеріали науково-практичної конференції "Інноваційні ідеї в економічній науці: пошуки вирішення сучасних проблем" (2024)Item Тенденції розвитку банківництва в Україні в умовах війни(2024) Цимбалюк, Яна; Кужелєв, МихайлоТези доповіді учасників ХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції "Сучасна фінансова політика України: проблеми та перспективи", 12 грудня 2024 року.Item Особливості страхування в Україні: виклики та перспективи розвитку в умовах війни(2024) Процюк, Ірина; Кужелєв, МихайлоТези доповіді учасників ХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції "Сучасна фінансова політика України: проблеми та перспективи", 12 грудня 2024 року.Item Розвиток цифрової валюти центрального банку на фінансовому ринку України(2024) Починкова, Дар'я; Кужелєв, МихайлоТези доповіді учасників ХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції "Сучасна фінансова політика України: проблеми та перспективи", 12 грудня 2024 року.Item Фінансові кризи: причини та наслідки для національних економік(2024) Плющ, Михайло; Кужелєв, МихайлоТези доповіді учасників ХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції "Сучасна фінансова політика України: проблеми та перспективи", 12 грудня 2024 року.Item Особливості інфляційних процесів України у воєнний час(2024) Качмарська, Оксана; Кужелєв, МихайлоТези доповіді учасників ХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції "Сучасна фінансова політика України: проблеми та перспективи", 12 грудня 2024 року.Item Вплив fintech на трансформацію банківської індустрії(2024) Гусарська, Олександра; Кужелєв, МихайлоТези доповіді учасників ХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції "Сучасна фінансова політика України: проблеми та перспективи", 12 грудня 2024 року.Item Врегулювання ринку віртуальних активів(2024) Грязнов, Вадим; Кужелєв, МихайлоТези доповіді учасників ХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції "Сучасна фінансова політика України: проблеми та перспективи", 12 грудня 2024 року.Item Актуальні тенденції розвитку страхування в Україні(2024) Герасименко, Дар'я; Кужелєв, МихайлоТези доповіді учасників ХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції "Сучасна фінансова політика України: проблеми та перспективи", 12 грудня 2024 року.Item Вплив монетарної політики на розвиток фінансових ринків в Україні(2024) Литвин, Анна; Кужелєв, МихайлоТези доповіді учасників ХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції "Сучасна фінансова політика України: проблеми та перспективи", 12 грудня 2024 року.Item Вплив інноваційних технологій на процеси кредитування(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Грек, ТетянаМатеріали науково-практичної конференції "Інноваційні ідеї в економічній науці: пошуки вирішення сучасних проблем" (2024)Item Офшорні зони: ризики для економічної безпеки України(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Дзюбинський, МаксимМатеріали науково-практичної конференції "Інноваційні ідеї в економічній науці: пошуки вирішення сучасних проблем" (2024)Item Інноваційні бізнес-моделі в циркулярній економіці(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Дяченко, ВладаМатеріали науково-практичної конференції "Інноваційні ідеї в економічній науці: пошуки вирішення сучасних проблем" (2024)Item Децентралізоване відновлення(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Жигилій, Карина; Щербаков, ДанілаМатеріали науково-практичної конференції "Інноваційні ідеї в економічній науці: пошуки вирішення сучасних проблем" (2024)Item Доступність кредитних ресурсів як фундамент підтримки розвитку малого та середнього бізнесу в Україні(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Калюга, АлінаМатеріали науково-практичної конференції "Інноваційні ідеї в економічній науці: пошуки вирішення сучасних проблем" (2024)