Факультет економічних наук
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Трансформація маркетинг стратегії підприємства: перехід від 4P до 4C як засіб підвищення конкурентоспроможності(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Пікус, А.; Боднар, ОльгаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Системний підхід до маркетингового управління діяльністю підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Сизоненко, Яна; Гавриленко, ТетянаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Трансформація маркетингової діяльності підприємства у воєнний час(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Теренчук, Роман; Боднар, ОльгаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Особливості імплементації нейромаркетингового інструментарію у ювелірному бізнесі(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Шандрик, Ксенія; Ковшова, ІринаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Романченко, Наталія; Шевчук, Дар'яМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Фандрейзинг як інструмент забезпечення сталості освітніх проєктів(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Бичкова, Дар'яМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Розвиток ринку M&A в IT-сфері як фактор обґрунтування стратегічних рішень підприємств(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Білько, Олексій; Могилова, МаринаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Ресурсна стратегія успіху бізнесу на основі оцінки економічного потенціалу підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Кашуба, Ірина; Могилова, МаринаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Роль маркетингових досліджень у стратегічному розвитку підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Клос, Святослав; Пріб, КатеринаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Маркетинг сталого розвитку як складова стратегічного управління підприємством(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Кравченко, А.; Храпкіна, ВалентинаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Управління маркетинговими процесами при виведенні на ринок нових товарів(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Крохмалюк, Юлія; Ковшова, ІринаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Методичні підходи оцінки розвитку потенціалу аудиторських фірм(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Малиновська, Анастасія; Пріб, КатеринаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Маркетингові стратегії (за класифікацією. І. Ансоффа) та їх вплив на розвиток бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Сидоренко, Оксана; Плахотнюк, ХристинаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Маркетингова стратегія розвитку малих підприємств(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Храпкіна, Валентина; Поданчук, ДенисМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Формування стратегії управління розвитком компані(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Сеньковська, Анастасія; Демчук, ЗояМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Розробка стратегії забезпечення конкурентоспроможності незалежного медіа в Україні(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Цапро, ДмитроМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Антикризова маркетингова стратегія в умовах війни: адаптація досвіду пандемії і традиційних криз(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Демчук, Зоя; Щеглова, Є.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Управління інноваційним потенціалом підприємств, що спеціалізуються на розробках військового призначення(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Андріїв, Павло; Курило, ЛюдмилаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Роль інноваційного менеджменту у формуванні конкурентних переваг сучасних підприємств(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Гаврилюк, О.; Романченко, НаталіяМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Розвиток автомобільного ринку в умовах криз(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Іваненко, В.; Могилова, МаринаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.