Факультет економічних наук
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Теоретичні аспекти управління збутом продукції(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Миськів, Поліна; Могилова, МаринаМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Значення soft skills для бізнесу у 21 столітті(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Нікіфоренко, А.Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Пріоритетні фактори впливу на поведінку споживача в умовах воєнного стану(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Трояновська, ЗлатаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Особливості збутової політики у сфері послуг(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Лаціннікова, Дар'яМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Сучасні інструменти управління маркетинговою діяльністю(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Лисенко, Максим; Гавриленко, ТетянаМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Маркетингові заходи стимулювання збуту(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Махаммедова, КаролінаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Проблеми застосування методів менеджменту в організації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Бикова, Н.Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Формування ефективних комунікаційних процесів в організації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Вітряна, ЄлизаветаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Підходи до визначення поняття комерційної діяльності(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Комнатний, ЄвгенМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Конкурентоспроможність підприємств: сутність, види, методи оцінки(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Кулько, НаталіяМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Особливості конкурентоспроможності компанії на вітчизняному ринку послуг таксі(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Пилипенко, В.Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Розробка механізму антикризового управління підприємством(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Ткачук, АнастасіяМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Основні ризики при створенні стартапів: сутність і класифікація(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Кучеренко, ВладиславМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Стратегічне управління персоналом підприємства в умовах війни(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Дражнер, ДаніілМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Управління продуктивністю праці на підприємстві(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Костюк, Є.Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Управління лояльністю персоналу компанії(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Пастухов, О.Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Управління підприємством на основі вартісних індикаторів(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Дячук, ОльгаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Управління фінансовим станом підприємства в умовах воєнного стану(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Жорнова, АнастасіяМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Overview of the Ukrainian public debt model(2023) Demchyshyna, Mariia; Sparish, AlisaProceeding of 6th Annual International Research Conference "Modelling and implementation of the financial policy of Ukraine to ensure macroeconomic stability", December 22, 2023, Kyiv, Ukraine.Item Research of the Polish labor force market with the effect of war in Ukraine(2023) Diachenko, Anastasiia; Osypchuk, AnastasiiaProceeding of 6th Annual International Research Conference "Modelling and implementation of the financial policy of Ukraine to ensure macroeconomic stability", December 22, 2023, Kyiv, Ukraine.