Факультет економічних наук
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Вплив цифрової трансформації управлінських методів та технологій на ефективність управлінських процесів(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Бовт, Надія; Бурбело, НаталіяМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Маркетингові підходи до розробки програмних рішень для бізнесу: пошук відповідності продукту ринку(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Валуйський, Ян; Курило, ЛюдмилаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Формування маркетингової цінової політики підприємства в умовах діджиталізації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Калашнікова, Анастасія; Храпкіна, ВалентинаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Підвищення конкурентоспроможності підприємства шляхом застосування цифрових інструментів(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Пилипенко, Олена; Боднар, ОльгаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item ROZETKA для продавців: як промоактивності допомагають збільшити кількість замовлень та залучити клієнтів(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Савенко, МиколаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Адаптація стратегій програматик-реклами в умовах посилення регулювання конфіденційності даних(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Стегній, Кирило; Боднар, ОльгаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Оцінка ефективності маркетингу в соціальних мережах як інструменту розвитку бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Храпкіна, Валентина; Тарасенко, ПолінаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Імплементація технологій блокчейн у менеджменті(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Бондарев, Нікіта; Курило, ЛюдмилаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Відображення теорії потреб A. Маслоу у реалізації продукції бізнесів(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Герман, Кирил; Сидоренко, ОксанаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Вибір методології управління проєктами в умовах кризової економіки(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Пічик, Катерина; Гуцул, ДенисМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Впровадження сучасних концепцій маркетингу для сфери протезування(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Ігнатьєв, І.; Сербенівська, АлінаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Антикризове управління маркетинговою діяльністю в умовах економічної турбулентності(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Кисіль, Анастасія; Боднар, ОльгаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Адаптивні маркетингові стратегії малого бізнесу в умовах війни(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Кононова, Євгенія; Храпкіна, ВалентинаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Особливості управління командою волонтерів в онлайн-середовищі(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Лялюк, Діана; Бутар, ІринаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Трансформація маркетинг стратегії підприємства: перехід від 4P до 4C як засіб підвищення конкурентоспроможності(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Пікус, А.; Боднар, ОльгаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Системний підхід до маркетингового управління діяльністю підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Сизоненко, Яна; Гавриленко, ТетянаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Трансформація маркетингової діяльності підприємства у воєнний час(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Теренчук, Роман; Боднар, ОльгаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Особливості імплементації нейромаркетингового інструментарію у ювелірному бізнесі(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Шандрик, Ксенія; Ковшова, ІринаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Романченко, Наталія; Шевчук, Дар'яМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Фандрейзинг як інструмент забезпечення сталості освітніх проєктів(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Бичкова, Дар'яМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.