Роль маркетингової стратегії у діяльності громадської організації

Loading...
Thumbnail Image
Date
2025
Authors
Деревинська, Єлизавета
Сербенівська, Аліна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
Description
Keywords
громадські організації, суспільно корисні цілі, маркетингові стратегії, громадський сектор, матеріали конференції
Citation
Деревинська Є. Ю. Роль маркетингової стратегії у діяльності громадської організації / Деревинська Є. Ю., Сербенівська А. Ю. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - Т. 2. - С. 272-275.