Взаємодія бренд та перфоманс маркетингу в умовах цифрової трансформації бізнесу
Loading...
Date
2025
Authors
Стольницька, Анна
Волошин, Андрій
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
Description
Keywords
цифрова трансформація, діджиталізація, маркетингові стратегії, бізнес-цілі, матеріали конференції
Citation
Стольницька А. І. Взаємодія бренд та перфоманс маркетингу в умовах цифрової трансформації бізнесу / Стольницька А. І., Волошин А. В. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - Т. 2. - С. 319-321.