Кіно-Театр. 2022. №2
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Now showing 1 - 5 of 32
- ItemБудні Радована ІІІ(2022) Іванишина, ЛарисаВ Національному театрі ім. Івана Франка на камерній сцені ім. Сергія Данченка – прем’єра вистави "Радован ІІІ" за мотивами класика сербської літератури Душана Ковачевича, написаної 1973 року в жанрі театру абсурду або "чорної комедії2.
- ItemКоли близькі стають сторонніми(2022) Велика, АнгелінаНаприкінці жовтня на сцені Національного театру ім. І.Франка востаннє пройшла вистава "Сторонні серед нас". У ній ідеться про літніх людей, уражених хворобою Альцгеймера, поширеною у наш час.
- ItemЯпонський нон-фікшн і кримськотатарська феєрія(2022) Котенок, ВікторіяКожен театр прагне свій репертуар тримати у балансі, аби відповідати уподобанням глядачів різного віку та інтелектуального рівня, старається, аби в його афіші були вистави за творами (п’єсами, прозою, віршами тощо) як українських, так і зарубіжних авторів, як класиків, так і сучасників. А ще – підігрівати інтерес публіки першопрочитаннями на сцені маловідомих або, навпаки, популярних текстів. Прем’єри у столичних театрах – Малому та Театрі юного глядача – це підтверджують.
- ItemНіч у музеї, або Історія Качки(2022) Швець, ЮлійДраматурги нерідко використовують складну "екзистенційну комедію", як і "сюжет у сюжеті", як моделі для висловлення думок, що їх у традиційних жанрах висловити важко. От і цього разу сучасна польська драматургиня Марта Гушньовська запропонувала театру непростий екзистенційний концепт жінки, котра повідує печалі свого життя, вкладаючи їх в уста депресивної, але наповненої вітальною енергією Качки. Молодий український режисер Ніко Лапунов разом з однодумцями з Тернопільського театру актора і ляльки доповнює цей пташино-людський "сюжет в сюжеті" ще однією – на цей раз вкрай "чоловічою" – кримінально-сюжетною рамкою.
- ItemУрок історії Голокосту(2022) Боровець, Іван10 вересня 2021 року в театрі ім. Павла Орсага Гвєздослава в Братиславі (Словацька Республіка) відбулася вистава "Антикваріат". Її глядачем, завдяки люб’язному запрошенню колеги-історика Івана Камєнца, був і автор цих рядків. Очевидно, одним із мотивів пропозиції стало його кредо, що історичні наукові статті та монографії читає обмежене коло людей, переважно такі ж фахівці-дослідники, а відтак – виховна роль історії залишається поза увагою широкої громадськості.