D5 Маркетинг
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Маркетинг"
Browse
Recent Submissions
Item Розробка діджитал-стратегії на підприємстві роздрібної торгівлі(2025) Завідовська, Уляна; Сербенівська, АлінаМетою даної кваліфікаційної роботи є вивчення та аналіз процесу розробки діджитал-стратегії для підприємства роздрібної торгівлі на прикладі ТОВ "Арка Маркет Нова" з метою визначення впливу впровадження цифрових технологій на успішність компанії на ринку та досягнення конкурентних переваг.Item Оцінка ефективності використання інфлюєнс-маркетингу та його вплив на маркетингову діяльність компанії(2025) Засухіна, Дарʼя; Романченко, НаталіяМетою кваліфікаційної роботи є комплексний аналіз теоретико-методичних засад, сучасних інструментів та практичної ефективності інфлюєнс-маркетингу, а також розробка рекомендацій щодо його удосконалення на прикладі діяльності Монобанку – одного з найуспішніших кейсів цифрової комунікації на вітчизняному ринку.Item Розвиток логістичних систем у зовнішньоекономічній діяльності підприємства(2025) Ткачук, Вероніка; Боднар, ОльгаМетою дослідження є розробка ефективної логістичної моделі виходу продукції підприємства на ринок Франції з урахуванням маркетингової специфіки, регуляторних вимог, структури споживання та характеристик конкурентного середовища.Item Управління автоматизації маркетингових процесів для підвищення продажів(2025) Таптунов, Владислав; Сербенівська, АлінаМета роботи - визначити особливості побудови маркетингових процесів з ціллю підвищення продажів та розробити практичні рекомендації щодо їх вдосконалення на базі компанії Payoneer (UK) Limited.Item Формування бренду та іміджу держави(2025) Систренський, Володимир; Храпкіна, ВалентинаМета роботи: дослідити теоретико-методичні засади формування бренду держави в контексті глобальних трансформацій та розробка практичних рекомендацій щодо застосування національного бренду як важеля поліпшення міжнародного сприйняття країни, збільшення її інвестиційної привабливості.Item Розробка стратегії просування українських брендів за допомогою інфлюенс-маркетингу(2025) Синельник, Вікторія; Демчук, ЗояМета дослідження: розробка теоретичних положень, методичних засад і практичних рекомендацій щодо розробки стратегії просування компанії "Cher’17", також з цією метою дослідити поняття "інфлюенс-маркетингу", та здійснити оцінку маркетингової стратегії компанії "Cher’17".Item Стратегічне планування маркетингових кампаній: розвиток та впровадження інноваційних маркетингових стратегій у соцмережах(2025) Струтинська, Софія; Могиловa, МаринаМетою кваліфікаційної роботи є розробка ефективної маркетингової стратегії для соціальних мереж із використанням інноваційних інструментів просування, спрямованої на підвищення впізнаваності та залучення цільової аудиторії платформи "Winday" як B2B-рішення у сфері гейміфікованого маркетингу.Item Розробка стратегії просування компанії для виходу на ринок B2B(2025) Сірош, Діана; Романченко, НаталіяМетою дослідження є дослідити теоретичні матеріали щодо стратегій просування на ринку B2B, проаналізувати наявну маркетингову стратегію ТОВ "Гідромембрани" та розробити ефективну стратегію просування підприємства "Гідромембрана" на ринку B2B з урахуванням специфіки цільової аудиторії та сучасних маркетингових інструментів.Item Використання інструментів цифрового маркетингу для підвищення конкурентоспроможності підприємства(2025) Шевчук, Анастасія; Волошин, АндрійМетою кваліфікаційної роботи є розроблення рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі використання цифрових маркетингових інструментів на прикладі діяльності ПрАТ "ВФ Україна".Item Формування маркетингової стратегії підприємства в умовах економічної кризи (на прикладі ТОВ "Сімейний Сад")(2025) Щеглова, Єлизавета; Демчук, ЗояМетою роботи є дослідження теоретичних і практичних аспектів формування маркетингової антикризової стратегії як інструменту адаптації бізнесу в умовах економічної нестабільності, а також аналіз особливостей впровадження антикризових заходів на прикладі компанії ТОВ "Сімейний Сад".Item Формування іміджу бренду як фактор посилення конкурентних переваг(2025) Садовська, Анна; Бурбело, НаталіяМетою дослідження є комплексне вивчення процесу формування іміджу бренду, розробка науково-обґрунтованих рекомендацій та практичних заходів щодо формування й посилення іміджу бренду Одеського міжнародного кінофестивалю (тут і далі – ОМКФ) як ключового фактора зміцнення його конкурентних переваг на національному та міжнародному рівнях.Item Омніканальний маркетинг як фактор формування позитивного клієнтського досвіду(2025) Рудзінська, Анна; Сербенівська, АлінаМета дослідження: дослідити роль омніканального маркетингу та його використання у формуванні позитивного клієнтського досвіду, що сприятливо впливає на лояльність споживачів та рівень конкурентоспроможності на ринку.Item Адаптація діджитал маркетингової стратегії компаній в умовах війни(2025) Романік, Вікторія; Волошин, АндрійМетою роботи є розробка рекомендацій для стратегії просування з урахуванням виявлених особливостей організації, викликів ринку та змін у поведінці цільової аудиторії.Item Створення, формування та управління брендом на прикладі "Винолови"(2025) Пастущак, Лілія; Сидоренко, ОксанаМета дослідження: дослідити та розробити модель управління брендом компанії "Винолови" з метою покращення її маркетингових характеристик.Item Управління дистрибуцією компанії при виведенні на ринок нових товарів(2025) Пашкова, Анастасія; Сербенівська, АлінаМетою дослідження є розробка рекомендацій щодо вдосконалення дистрибуційної політики ТОВ "Джапан Трейдинг" при виведенні нових товарів на український ринок.Item Маркетингова діяльність підприємства при виході на новий ринок(2025) Ничипорук, Олександра; Гриджук, ІринаМета дослідження — розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства при виході на новий ринок з урахуванням сучасних тенденцій, конкурентного середовища та споживчих уподобань.Item Вплив стратегії контент-маркетингу в соціальних мережах на залученість аудиторії та лояльність до бренду(2025) Ніколаєнко, Елеонора; Козченко, ЯрославМетою дослідження є узагальнення теоретичних підходів та розробка практичних рекомендацій щодо використання контент-маркетингу для підвищення залученості аудиторії та формування її лояльності до бренду на прикладі ТОВ "ЛОЛАБАЙ".Item Аналіз використання інструментів інтернет-маркетингу в діяльності Макдональдз(2025) Нгуєн, Тан Дат; Козченко, ЯрославМета дослідження є аналіз використання інтернет-маркетингу в рамках компанії McDonald`s, а також рекомендаційні пропозиції щодо удосконалення певних недоліків підприємства.Item Особливості розробки та впровадження маркетингової стратегії для малих підприємств(2025) Кононова, Євгенія; Храпкіна, ВалентинаМетою роботи є дослідження теоретичних засад формування маркетингової стратегії малих підприємств та розробка практичних рекомендацій, спрямованих на вдосконалення маркетингової діяльності.Item Формування маркетингової цінової політики підприємства(2025) Калашнікова, Анастасія; Храпкіна, ВалентинаМетою цієї кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних аспектів формування цінової політики підприємства та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової цінової політики ТОВ "Readeat" з урахуванням специфіки ринку книжкової продукції в Україні та сучасних тенденцій споживчої поведінки.