075 Маркетинг
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Маркетинг"
Browse
Recent Submissions
Item Управління збутом компанії при виведенні на ринок нових товарів(2024) Зозуля, Анастасія; Біловодська, ОленаМетою випускної кваліфікаційної роботи є обґрунтування напрямків вдосконалення управління збутом компанії при виведенні на ринок нових товарів.Item Планування маркетингової діяльності компанії та оцінка її ефективності(2024) Тромса, Валерія; Сербенівська, АлінаМетою даної кваліфікаційної роботи є вивчення особливостей маркетингової діяльності щодо просування платформи для вивчення мов "Promova" та розробка рекомендацій для її вдосконалення.Item Соціальні медіа як інструмент маркетингу підприємства(2024) Сошко, Марина; Курило, ЛюдмилаМета дослідження - обґрунтування та систематизація наявних теоретичних та методичних підходів до маркетингу в соціальних медіа, аналіз SMM-стратегії та тактики бренду "Наша Ряба" та розробка практичних пропозицій щодо її оптимізації, відповідно до бізнес-цілей підприємства.Item Формування іміджу бренду як фактор посилення конкурентних переваг(2024) Письменна, Марія; Волошин, АндрійМета дослідження: проаналізувати вплив іміджу бренду на рівень конкурентоспроможності підприємства на ринку за допомогою бази теоретичних і практичних знань і навичок.Item Маркетингове дослідження конкурентного середовища(2024) Плахтій, Анна; Волошин, АндрійМета дослідження є вивчення концепції "конкурентоспроможність", а також розробка маркетингової конкурентної стратегії та надання рекомендацій щодо підвищення "клієнтоорієнтованого" рівня для медичного центру "Continuum".Item Маркетингова комунікаційна політика неприбуткових організацій(2024) Петрова, Яна; Гриджук, ІринаМета кваліфікаційної роботи полягає у обґрунтуванні теоретико - методичних положень та розробці рекомендацій для покращення маркетингової комунікаційної політики у неприбутковій організації CERN.Item Розробка діджитал-стратегії компанії(2024) Некрасова, Олександра; Пічик, КатеринаМета дослідження – розробити практичні рекомендації щодо створення діджитал-стратегії для компанії на ринку доставки фруктів в Україні на основі аналізу теоретичних засад та дослідження специфіки цільового ринку.Item Формування попиту і стимулювання продажу послуг на новому ринку (на прикладі компанії Uklon)(2024) Лепський, Максим; Біловодська, ОленаМетою даної кваліфікаційної роботи є аналіз ринку цифрових сервісів таксі, інструментів формування попиту та стимулювання продажів на ньому і рекомендації компанії "Uklon" щодо інструментів, які варто застосовувати в подальшому при виході на ринок Європейського Союзу.Item Маркетингова збутова політика компанії(2024) Лаціннікова, Дарʼя; Курило, ЛюдмилаМетою роботи є обґрунтування теоретичних положень, методичних підходів і практичних рекомендацій щодо ефективної збутової політики підприємства у сфері послуг на прикладі діяльності компанії ФЕРКАМ Австрія.Item Управління дистрибуцією компанії при виведенні на ринок нових товарів(2024) Крохмалюк, Юлія; Біловодська, ОленаМета дослідження: вивчення теоретичних основ і розробка практичних рекомендацій з удосконалення управління дистрибуцією при введенні на ринок нових товарів з метою забезпечення успішного впровадження та підвищення конкурентоспроможності компанії.Item Оцінювання ефективності маркетингового комплексу на підприємстві роздрібної торгівлі(2024) Карташова, Софія; Біловодська, ОленаМетою кваліфікаційної роботи: охарактеризувати та дати оцінку ефективності маркетингового комплексу на прикладі підприємства роздрібної торгівлі "ПЕРЛА ХЕЛСА", а також запропонувати власні пропозиції щодо оптимізації функціонування маркетингу комплексу даної компанії.Item Вплив оптимізації виробництва на формування конкурентних переваг підприємства(2024) Ісаєнко, Анна; Боднар, ОльгаМетою дослідження є виявлення впливу оптимізації виробництва на формування конкурентних переваг підприємства.Item Маркетингова діяльність підприємства при виході на міжнародний ринок(2024) Дзюбан, Анастасія; Курило, ЛюдмилаМета дослідження полягає в поглиблені теоретико-методичних засад та розробці практичних рекомендацій щодо вдосконалення особливостей здійснення маркетингової діяльності підприємства при виході на міжнародний ринок.Item Формування маркетингової цінової політики підприємства(2024) Древницька, Юлія; Боднар, ОльгаМетою цього дослідження є розробка науково обґрунтованих рекомендацій щодо удосконалення маркетингової цінової політики на прикладі ТОВ "Люстдорф" та зокрема однієї з торгових марок компанії – "Green Smile".Item Адаптація діджитал маркетингової стратегії компаній в умовах війни(2024) Чорномаз, Софія; Козченко, ЯрославМетою бакалаврської роботи є визначити ключові адаптації в діджитал маркетингових стратегіях досліджуваних компаній під впливом війни, а також надати рекомендації щодо подальшого вдосконалення стратегій.Item Маркетингова комунікаційна політика підприємства та напрями її вдосконалення(2024) Денисюк, Іоанна; Курило, ЛюдмилаМета дослідження — теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій для удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ "СТУД-ПОІНТ" із В2В аудиторією на ринку послуг із розвитку бренду роботодавця.Item Маркетингова політика стимулювання збуту продукції(2024) Воробей, Олеся; Курило, ЛюдмилаМета дослідження: обґрунтування теоретичних, методичних та практичних підходів маркетингової політики підприємства щодо більш ефективного та успішного збуту продукції на ринках України.Item Оцінка ефективності використання інфлюєнсер-маркетингу та його вплив на маркетингову діяльність підприємства(2024) Волохатюк, Дар’я; Козченко, ЯрославМета дослідження - проаналізувати ефективність використання інфлюенсер-маркетингу на прикладі підприємства ТОВ "Віват Трейдинг".Item Використання інформаційних технологій в організації маркетингової діяльності(2024) Сотнікова, Катерина; Біловодська, ОленаМетою кваліфікаційної роботи є розроблення напрямків удосконалення маркетингової діяльності компанії за допомогою інформаційних технологій та оцінювання очікуваного ефекту від їх впровадження.Item Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства(2024) Могикло, Сергій; Пічик, КатеринаНаукова робота має на меті вивчення особливостей створення та просування особистого бренду інфлюєнсера та блогера.