075 Маркетинг
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Маркетинг"
Browse
Browsing 075 Маркетинг by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 92
Results Per Page
Sort Options
Item Перспективи розвитку digital-реклами на прикладі рекламного агентства Amplifi Ukraine міжнародної комунікаційної групи dentsu Ukraine(2022) Задорожня, Анна; Боднар, ОльгаМетою роботи є систематизувати основні принципи та засади Інтернет- реклами для подальшого практичного впровадження їх в українському бізнес- середовищі.Item Удосконалення маркетингової стратегії організацій кіноіндустрії(2022) Ластівка, Олена; Пічик, КатеринаМета роботи: З’ясувати основні принципів функціонування різних напрямів маркетингу у сфері кінодистриб’юції (кінопрокату), виявити закономірності, з’ясувати перспективи розвитку і розробити ефективну маркетингову стратегію. Виявити закономірності просування фільмів та власного бренду стримінговими платформами. Розробити рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії компанії Такфлікс. Розробити рекомендації щодо подальшого розвитку компанії Такфлікс у якості краудфандингової платформи.Item Впровадження інструментів інтернет маркетингу для просування мобільних додатків(2022) Іваненко, Борис; Біловодська, ОленаЦіль роботи – вивчити можливості просування мобільного додатку з доставки їжі як одного із направлень використання Інтернет-маркетингу.Item Розвиток емоційного інтелекту у співробітників малих маркетингових агенцій(2022) Мицканюк, Вікторія; Бутар, ІринаМета даної роботи — визначити суть поняття емоційного інтелекту та його складових, важливість емоційного інтелекту для маркетологів.Item Стратегії виведення товару на ринок текстильної промисловості(2022) Кришень, Анастасія; Бутар, ІринаМетою кваліфікаційної роботи є аналіз загального поняття "стратегія" та "стратегія виведення нового товару", її особливості, різновиди та етапи формування на прикладі шведської компанії одягу у сегменті мас-маркету "H&M". А також розробка власних заходів для покращення наявної та майбутніх стратегій виведення нової продукції на ринок.Item Інᴄᴛруменᴛи цифрᴏвᴏᴦᴏ марᴋеᴛинᴦу в реалізації марᴋеᴛинᴦᴏвᴏї ᴄᴛраᴛеᴦії (на приᴋладі ᴋᴏмпанії "Sport Life")(2022) Гуᴄаᴋ, Андрій; Рᴏманченᴋᴏ, НаᴛаліяМеᴛᴏю рᴏбᴏᴛи є надання ᴛеᴏреᴛиᴋᴏ-меᴛᴏдичних ᴛа праᴋᴛичних реᴋᴏмендацій щᴏдᴏ ᴏᴄᴏбливᴏᴄᴛей заᴄᴛᴏᴄування інᴄᴛруменᴛів цифрᴏвᴏᴦᴏ марᴋеᴛинᴦу в реалізації марᴋеᴛинᴦᴏвᴏї ᴄᴛраᴛеᴦії підприємᴄᴛва яᴋ ᴄфери інᴛелеᴋᴛуальних пᴏᴄлуᴦ.Item SMM як важлива складова маркетингової комунікації бренду(2022) Ефрос, Ксенія; Гриджук, ІринаМетою дослідження є розкриття сутності SMM як важливої складової маркетингової комунікації бренду, пошук і розробка методів для покращення фінансового стану підприємства, розширення частки ринку і отримання прибутку, детальний аналіз впливу даних інструментів на діяльність та економічний розвиток компаній, пропозиції щодо ширшого впровадження таких методів мотивації.Item Аналіз конкурентного середовища освітніх онлайн проектів(2022) Злиденна, Анна; Волошин, АндрійМета роботи полягає у дослідженні сутності конкурентного середовища підприємства, визначенні основних його структурних елементів, чинників, що впливають на формування конкурентоспроможності підприємств та її підвищення в умовах міжнародної економічної діяльності.Item Перспективи розвитку телевізійної реклами на прикладі рекламної агенції "Vizeum"(2022) Лапікура, Марія; Боднар, ОльгаМета роботи - дослідити та оцінити ефективність телебачення як медіа каналу та доцільність розміщення реклами на телебаченні для підприємств в Україні на прикладі роботи рекламної агенції Vizeum Ukraine.Item Email-маркетинг як спосіб залучення клієнтів у B2B- секторі(2022) Мазуркевич, Олександра; Демчук, ЗояМетою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних основ та формування практичних рекомендацій щодо удосконалення системи еmail-маркетингу, як способу залучення клієнтів у B2B-секторі функціонування підприємства.Item Вплив маркетингових комунікацій на формування іміджу компанії(2022) Лісняк, Валерія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо впливу маркетингових комунікацій на формування іміджу компанії.Item Формування ефективної рекламної кампанії підприємства на ринку ТОВ "Молочна компанія "Галичина"(2022) Биченко, Максим; Могилова, МаринаМетою дослідження є обґрунтування теоретичних положень, розробка методичних, практичних рекомендацій щодо планування, організації та проведення ефективної рекламної кампанії підприємства на ринку кисломолочних продуктів.Item Розробка комплексу маркетингу в межах концепції потрійного критерію(2022) Рождественський, Владислав; Воропай, ОльгаМетою роботи є проведення ґрунтовного дослідження діяльності компаній в межах концепції потрійного критерію та формулювання рекомендацій для узгодження цієї діяльності з комплексом маркетингу підприємств автомобільної галузі Окремою метою також є вивчення наявного досвіду та надання рекомендацій використання інструментів маркетингу для покращення стійкої діяльності підприємств та зменшення факторів-демотиваторів діяльності аналізованих підприємств.Item Удосконалення рекламної діяльності на прикладі ПрАТ "Київська кондитерська фабрика "Рошен"(2022) Кучерук, Валерій; Боднар, ОльгаМетою дослідження є аналіз рекламної діяльності підприємства та пропозиція шляхів її покращення на прикладі українського підприємства в галузі лісового господарства.Item Особливості товарно-асортиментної політики та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ "Атлетікс"(2022) Василець, Валерія; Могилова, МаринаМетою дипломної роботи є розробка напрямів удосконалення асортиментної політики торговельного підприємства шляхом дослідження теоретичних засад цього процесу та критичної оцінки стану формування товарного асортименту компанії.Item Впровадження інструментів Інтернет-маркетингу автомобільним дилером(2022) Ступак, Анастасія; Біловодська, ОленаМета дослідження - аналіз особливостей використання інтернет- маркетингу в діяльності підприємств.Item Аналіз комунікаційної політики транснаціональної корпорації(2022) Булко, Юрій; Біловодська, ОленаМетою роботи є характеристика комунікаційної політики компанії на прикладі Apple Inc.Item Екологічний маркетинг як фактор впливу на поведінку споживача(2022) Шацька, Вікторія; Воропай, ОльгаМетою роботи є аналіз впливу інструментів екологічного маркетингу на споживача та його рішення щодо придбання товару або послуги.Item Маркетингові стратегії виходу підприємств на міжнародний ринок(2022) Махаммедова, Кароліна; Боднар, ОльгаМетою дипломної роботи є розроблення практичних рекомендацій щодо побудови маркетингової стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок.Item Використання технологій Supply Chain 5.0 для маркетингу продукту(2022) Скворчинський, Михайло; Боднар, ОльгаМета дипломної роботи- розгляд теоретичних підходів до використання ланцюгів постачання в маркетинговій діяльності та перспективи розвитку таких технологій на українському ринку.