075 Маркетинг
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Маркетинг"
Browse
Recent Submissions
- ItemМаркетингові стратегії виходу підприємств на міжнародний ринок(2022) Махаммедова, Кароліна; Боднар, ОльгаМетою дипломної роботи є розроблення практичних рекомендацій щодо побудови маркетингової стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок.
- ItemЕкологічний маркетинг як фактор впливу на поведінку споживача(2022) Шацька, Вікторія; Воропай, ОльгаМетою роботи є аналіз впливу інструментів екологічного маркетингу на споживача та його рішення щодо придбання товару або послуги.
- ItemРозробка маркетингової стратегії для підприємства на прикладі АТ "Укрпошта"(2022) Ушакова, Анна; Демчук, ЗояМетою даної роботи є визначення особливостей розробки та реалізації стратегії маркетингу на прикладі підприємства АТ "Укрпошта".
- ItemОсобливості просування fashion-брендів(2022) Слєсарчук, Вікторія; Пан, ЛіліяМетою роботи є проведення дослідження поняття "fashion-бренду" на базі засад, які передували утворенню такого феномену, визначення основ поняття "бренд", детальний аналіз методів та інструментів просування бренду, вивчення сучасних підходів до просування та вивчення вже існуючих методів просування fashion-бренду.
- ItemВпровадження інструментів Інтернет-маркетингу автомобільним дилером(2022) Ступак, Анастасія; Біловодська, ОленаМета дослідження - аналіз особливостей використання інтернет- маркетингу в діяльності підприємств.