075 Маркетинг
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Маркетинг"
Browse
Recent Submissions
Item Гендерна складова інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку спортивних продуктів та послуг(2023) Зозуля, Катерина; Воропай, ОльгаМетою даної дипломної роботи є дослідження сприйняття споживачами гендерних стереотипів у комплексі ІМК та вивчення різних підходів до реклами спортивних товарів та послуг з урахуванням гендерної складової для встановлення найбільш ефективних способів маркетингової комунікації з урахуванням гендерного фактору.Item Гендерна рівність в маркетингових комунікаціях(2023) Яковунець, Катерина; Чала, НінаМетою роботи є огляд і дослідження сучасного погляду на гендерну рівність у маркетингових комунікаціях; захист прав і гідне коректне ставлення до чоловіків і жінок, становлення нових особистісних неупереджених відносин один до одного, вплив на формування нової не стереотипної реклами.Item Маркетингові комунікації у роботі з зумерами та аналіз їх особливостей на українському ринку(2023) Вороніна, Ілона; Біловодська, ОленаМетою кваліфікаційної роботи є дослідження цільової аудиторії зумерів та особливостей маркетингових комунікацій по роботі з нею на українському ринку.Item Особливості просування fashion-брендів(2023) Великохатська, Софія; Пан, ЛіліяМетою дипломної роботи є обґрунтування теоретичних аспектів та практичний аналіз політики просування в індустрії моди на прикладі компаній Chanel та Zara.Item Визначення впливу інфлюенс-маркетингу на поведінку споживачів(2023) Шпортіло, Євгенія; Пічик, КатеринаМетою дослідження є аналіз трендів розробки інфлюенс маркетингу та стратегії, вплив на поведінку споживачів.Item Методи досягнення та підвищення лояльності в рітейлі(2023) Шаповал, Світлана; Чала, НінаМетою кваліфікаційної роботи на тему "Методи досягнення та підвищення лояльності в рітейлі" полягає у вивченні та аналізі актуальних методів та підходів до досягнення та підвищення рівня лояльності клієнтів в роздрібних торгових мережах.Item Маркетингова товарна політика підприємства та напрями її вдосконалення(2023) Савчук, Назарій; Романченко, НаталіяМета кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні теоретико-методичних та практичних аспектів формування та реалізації маркетингової товарної політики на підприємстві.Item Перспективи використання соціальних мереж у маркетинговій діяльності підприємства(2023) Рабешко, Вероніка; Боднар, ОльгаМета дослідження – розробка плану модернізації SMM-стратегії 42DM Corporation.Item Реклама як основний інструмент маркетингової діяльності компанії L`Oreal(2023) Прозоровська, Вікторія; Романченко, НаталіяМетою дипломної роботи на тему "Реклама як основний інструмент маркетингової діяльності компанії L'Oreal" є дослідження ролі реклами у маркетинговій стратегії компанії L'Oreal та визначення її ефективності.Item Методологія формування фешн-бренду в Люкс-сегменті(2023) Пєтухова, Вероніка; Воропай, ОльгаМетою кваліфікаційної роботи є визначення методологічних засад формування бренду в індустрії моди та формулювання практичних рекомендацій для ефективного управління брендом.Item Особливості застосування контент-маркетингу в соціальних мережах(2023) Павлушина, Марія; Гуменна, ОлександраМетою кваліфікаційної роботи є дослідження особливостей формування контент-стратегій в соціальних мережах.Item Диджитал маркетинг у комунікаціях та його використання у формуванні або корекції іміджу компанії(2023) Павліченко, Олександра; Мельник, ВадимМетою кваліфікаційної роботи є виявлення закономірностей взаємозв’язку використання диджитал маркетингу та створення й корекції іміджу компанії, виявлення слабких сторін у цифровій комунікації провідних міжнародних компаній, а також розробка рекомендацій для зміни використання диджитал маркетингу у комунікаціях з метою покращення іміджу компанії, яка за попереднім аналізом мала більше проблем з формуванням іміджу даним способом.Item Використання технологій цифрового маркетингу в компаніях аграрної сфери(2023) Обертинський, Артем; Гуменна, ОлександраМетою кваліфікаційної роботи є дослідження та аналіз використання цифрового маркетингу в компаніях аграрної сфери.Item Особливості реклами та її вплив на свідомість споживачів(2023) Нечитайло, Олександра; Демчук, ЗояМетою дослідження є обґрунтування теоретико-практичних основ організації рекламної діяльності на ТОВ "Майстерня зелених стін і дахів".Item Розробка маркетингової стратегії компанії fashion-індустрії на прикладі компанії Diakovychka store(2023) Миколенко, Ірина; Демчук, ЗояМетою кваліфікаційної роботи є розробка авторської маркетингової стратегії для бренду Diakovychka Store, відштовхуючись від положення підприємства на ринку, його фінансових та маркетингових можливостей.Item Особливості маркетингової стратегії на ринку телекомунікацій в україні(2023) Мусієнко, Валерія; Мельник, ВадимМетою кваліфікаційної роботи є дослідження існуючих маркетингових стратегій української галузі телекомунікацій в контексті загальних корпоративних стратегій компаній і сучасних ринкових умов та розробка рекомендацій щодо їх покращення.Item Впровадження інструментів Інтернет-просування освітніх послуг закладів вищої Освіти(2023) Моісеєва, Вероніка; Біловодська, ОленаМетою дослідження є пошук ефективних інструментів Інтернет-просування для закладів вищої освіти, визначення особливостей їх використання і розроблення рекомендацій щодо впровадження дієвих інструментів онлайн-просування.Item Еволюція маркетингової комунікації(2023) Майборода, Олександра; Мельник, ВадимМетою кваліфікаційної роботи є визначення теоретичних засад еволюції маркетингової комунікації та аналіз впливу маркетингових комунікацій на діяльність підприємства.Item Аналіз стану та розроблення заходів щодо удосконалення маркетингової збутової (розподільчої) політики підприємства(2023) Ленга, Марина; Біловодська, ОленаМетою кваліфікаційної роботи є аналіз процесу збуту та формування заходів щодо підвищення ефективності збутової політики на прикладі підприємства Tavex Gold Ltd.Item Особливості імплементації маркетингової стратегії компанії "Uklon"(2023) Кухарчук, Вероніка; Пічик, КатеринаМетою даної кваліфікаційної роботи є вивчення особливостей імплементації маркетингової стратегії компанії “Uklon” та розробка рекомендацій для її вдосконалення.