075 Маркетинг
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Маркетинг"
Browse
Browsing 075 Маркетинг by Title
Now showing 1 - 20 of 92
Results Per Page
Sort Options
Item Email-маркетинг як спосіб залучення клієнтів у B2B- секторі(2022) Мазуркевич, Олександра; Демчук, ЗояМетою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних основ та формування практичних рекомендацій щодо удосконалення системи еmail-маркетингу, як способу залучення клієнтів у B2B-секторі функціонування підприємства.Item SMM як важлива складова маркетингової комунікації бренду(2022) Ефрос, Ксенія; Гриджук, ІринаМетою дослідження є розкриття сутності SMM як важливої складової маркетингової комунікації бренду, пошук і розробка методів для покращення фінансового стану підприємства, розширення частки ринку і отримання прибутку, детальний аналіз впливу даних інструментів на діяльність та економічний розвиток компаній, пропозиції щодо ширшого впровадження таких методів мотивації.Item Smm, як сучасний інструмент просування бізнесу в україні(2023) Кучеренко, Валерія; Пічик, КатеринаМета даної дипломної роботи полягає в дослідженні теоретичних та практичних аспектів застосування SMM в Україні.Item Адаптація діджитал маркетингової стратегії компаній в умовах війни(2024) Чорномаз, Софія; Козченко, ЯрославМетою бакалаврської роботи є визначити ключові адаптації в діджитал маркетингових стратегіях досліджуваних компаній під впливом війни, а також надати рекомендації щодо подальшого вдосконалення стратегій.Item Аналіз ефективності використання цифрового маркетингу на підприємстві(2024) Горик, Зоряна; Козченко, ЯрославМетою кваліфікаційної роботи є оцінка ефективності використання цифрового маркетингу на підприємстві Webpromo та розробка рекомендацій щодо її покращення в умовах ринку агенцій результативного інтернет-маркетингу України.Item Аналіз комунікаційної політики транснаціональної корпорації(2022) Булко, Юрій; Біловодська, ОленаМетою роботи є характеристика комунікаційної політики компанії на прикладі Apple Inc.Item Аналіз конкурентного середовища освітніх онлайн проектів(2022) Злиденна, Анна; Волошин, АндрійМета роботи полягає у дослідженні сутності конкурентного середовища підприємства, визначенні основних його структурних елементів, чинників, що впливають на формування конкурентоспроможності підприємств та її підвищення в умовах міжнародної економічної діяльності.Item Аналіз стану та розроблення заходів щодо удосконалення маркетингової збутової (розподільчої) політики підприємства(2023) Ленга, Марина; Біловодська, ОленаМетою кваліфікаційної роботи є аналіз процесу збуту та формування заходів щодо підвищення ефективності збутової політики на прикладі підприємства Tavex Gold Ltd.Item Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства(2024) Могикло, Сергій; Пічик, КатеринаНаукова робота має на меті вивчення особливостей створення та просування особистого бренду інфлюєнсера та блогера.Item Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства(2024) Мазур Світлана; Волошин, АндрійМетою кваліфікаційної роботи є дослідження специфіки маркетингової діяльності підприємства "KMA Gift Shop", аналіз її ефективності та розроблення рекомендацій щодо її вдосконалення.Item Визначення впливу інфлюенс-маркетингу на поведінку споживачів(2023) Шпортіло, Євгенія; Пічик, КатеринаМетою дослідження є аналіз трендів розробки інфлюенс маркетингу та стратегії, вплив на поведінку споживачів.Item Використання маркетингу вражень у сфері онлайн-освіти на прикладі школи "Duche Education"(2022) Римар, Яна; Боднар, ОльгаМета роботи: розробка заходів по застосуванню інструментарію маркетингу вражень в сфері онлайн-освіти.Item Використання технологій Big Data у вивченні поведінкових особливостей цільової аудиторії(2022) Піонова, Ірина; Пічик, КатеринаМетою роботи було вивчення поведінкових особливостей цільової аудиторії за допомогою технологій Big data.Item Використання технологій Supply Chain 5.0 для маркетингу продукту(2022) Скворчинський, Михайло; Боднар, ОльгаМета дипломної роботи- розгляд теоретичних підходів до використання ланцюгів постачання в маркетинговій діяльності та перспективи розвитку таких технологій на українському ринку.Item Використання технологій цифрового маркетингу в компаніях аграрної сфери(2023) Обертинський, Артем; Гуменна, ОлександраМетою кваліфікаційної роботи є дослідження та аналіз використання цифрового маркетингу в компаніях аграрної сфери.Item Використання інструментів диджитал-маркетингу в роздрібній торгівлі на прикладі мережі "Бочка"(2022) Павлюченко, Георгій; Боднар, ОльгаМетою цього дослідження є визначення доцільності використання інструментів цифрового маркетингу в роздрібній торгівлі й способів підвищення ефективності їхнього використання.Item Використання інструментів диджитал-маркетингу на прикладі торгової мережі "Галя балувана"(2024) Безугла, Анна; Боднар, ОльгаМетою дослідницької роботи є дослідити теоретико-методичні засади, розробити та обґрунтувати практичні рекомендації використання інструментів диджитал-маркетингу підприємства роздрібної торгівлі.Item Використання інструментів діджитал-маркетингу в роздрібній торгівлі на прикладі компанії "Київхліб"(2024) Колядюк, Соломія; Боднар, ОльгаМетою кваліфікаційної роботи є визначення сутності диджитал маркетингу, особливостей застосування інструментів диджитал-маркетингу та його актуальніть.Item Використання інструментів інтернет-маркетингу в діяльності підприємства(2023) Данькова, Дар’я; Боднар, ОльгаМетою дослідження є вивчення шляхів застосування інтернет-маркетингу, його види, переваги та недоліки на прикладі ІТ-школи GoIT, яка надає освітні послуги у таких напрямках як: Fullstack, Frontend, UI/UX Design, QA, Python, Java, SMM, IT-рекрутинг, Project Management.Item Використання інформаційних технологій в організації маркетингової діяльності(2024) Сотнікова, Катерина; Біловодська, ОленаМетою кваліфікаційної роботи є розроблення напрямків удосконалення маркетингової діяльності компанії за допомогою інформаційних технологій та оцінювання очікуваного ефекту від їх впровадження.