075 Маркетинг
Permanent URI for this collection
Освітньо-наукова програма: "Маркетинг"
Browse
Recent Submissions
Item Маркетингове забезпечення розробки та виведення нового товару на ринок(2023) Храпкіна, Валентина; Зінюк, ЄвгенійМета дослідження: узагальнення теоретико-практичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо маркетингового забезпечення виведення нового товару на ринок .Item Розвиток ринку швидкого харчування в м. Києві(2023) Жаронкіна, Лада; Храпкіна, ВалентинаМетою даної роботи вивчення теоретичних аспектів ринку швидкого харчування України та м. Києва, визначення факторів впливу на розвиток ринку та вивчення поведінки споживача ринку швидкого харчування у м. Києві.Item Упровадження лідогенерації в маркетингову стратегію підприємства(2023) Якобчук, Ярослава; Сидоренко, ОксанаМетою роботи є дослідження механізмів упровадження лідогенерації в маркетингову стратегію підприємства.Item Особливості маркетингових стратегій на ринку ігрового кіно(2023) Васютович, Анастасія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних і практичних рекомендацій щодо особливостей формування маркетингових стратегій на ринку ігрового кіно.Item Удосконалення рекламної діяльності Підприємства(2023) Талдикіна, Христина; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних і практичних рекомендацій щодо удосконалення рекламної діяльності підприємства та визначення особливостей різних аспектів рекламних заходів після проведення аналізу.Item Формування стратегії позиціонування продукту з врахуванням психологічного аспекту споживача(2023) Шульга, Софія; Гавриленко, ТетянаМетою роботи є вивчення теоретико-методичних положень та надання практичних рекомендацій щодо формування стратегії позиціонування продукту з врахуванням психологічного аспекту споживача.Item Вплив національних цінностей на споживчий вибір(2023) Плодовська, Анна; Храпкіна, ВалентинаМетою магістерської роботи є дослідження впливу національних цінностей на споживчий вибір в українському контексті та розробка рекомендацій для підприємств щодо адаптації стратегій маркетингу до цих цінностей.Item Маркетингові технології формування онлайн репутації компанії(2023) Орлова, Олександра; Храпкіна, ВалентинаМетою роботи є дослідження теоретичних та практичних засад впливу маркетингових технологій на формування онлайн репутації компанії та розробка пропозицій щодо впровадження системи управління нею.Item Мaркетингoві зaxoди збільшення oбcягів збуту(2023) Новік, Анна; Курило, ЛюдмилаМета полягає у розгляді теоретичних та практичних засад формування та розвитку стимулюючої системи, яка сприятиме швидкій купівлі-продажу товарів та послуг на ринках України. Я планую вивчити специфіку та тенденції її функціонування, розробити практичні рекомендації та ефективні маркетингові рішення для розв'язання протиріч і пошуку компромісу взаємодії суб'єктів економічної діяльності, а також знайти оптимальний спосіб розміщення ресурсів.Item Використання клієнтської аналітики на освітніх програмах для формування маркетингової пропозиції(2023) Крупник, Катерина; Чала, НінаМетою роботи стало проведення аналізу даних про активність студентів під час проходження курсів на порталі DistEdu та виявлення можливостей оптимізації навчального процесу, базуючись на проведену роботу.Item Сучасні методи оптимізації бюджету рекламних Кампаній у соціальній мережі facebook(2023) Кравченко, Аліса; Могилова, МаринаМетою магістерської роботи є дослідження методів оптимізації маркетингового бюджету в Facebook шляхом аналізу актуальних технік економії рекламних коштів (A/B тестування, cut-out audience та Pixel), визначення механізму їхньої роботи, практичній імплементації та визначення економічного ефекту шляхом опрацювання метрик фективності рекламних кампаній до та після застосування методів.Item Розвиток некомерційного маркетингу в умовах кризи(2023) Іщенко, Аніта; Сидоренко, ВікторіяМетою магістерської роботи є дослідження впливу криз на діяльність некомерційних організацій та формування моделі застосування ними маркетингового інструментарію.Item Data Mining як інструмент оцінки та прогнозування найвагоміших показників ефективності сторінок брендів в соціальних мережах(2023) Філіпович, Олександра; Чала, НінаМетою роботи є розробка практичних рекомендацій для застосування Data Mining в аналізі сторінок брендів в соціальних мережах для оцінки та прогнозування їх найважливіших показників ефективності.Item Формування маркетингової політики компанії з Урахуванням концепції свідомої моди(2023) Булана, Дарина; Воропай, ОльгаОсновна мета дослідження – оцінити вплив концепції свідомої моди на формування маркетингової політики підприємства та надати рекомендації щодо ефективного впровадження свідомої моди в маркетингову політику українських виробників одягу.Item Використання трендів інтернет-маркетингу українським бізнесом(2023) Брюшко, Наталія; Храпкіна, ВалентинаМетою даної роботи є поглиблене дослідження теоретичних засад інтернет-маркетингу, аналіз поточних трендів, стратегій використання задля подальших шляхів розвитку та ефективного застосування інструментів інтернет-маркетингу українським бізнесом.Item Технологічний маркетинг як засіб ефективного розвитку підприємства(2022) Бабич, Юлія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо ефективного формування та розвитку системи технологічного маркетингу на підприємстві.Item Маркетингова стратегія просування інноваційних продуктів на ринку FMCG(2022) Бедій, Назар; Гуменна, ОлександраМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо формування, впровадження та оцінювання ефективної маркетингової стратегії просування інноваційних продуктів на FMCG-ринку, як необхідного і фундаментального елементу успішного запуску нових продуктів (брендів) на ринок.Item Особливості маркетингового моніторингу фінансових послуг компанії Монобанк(2022) Глущенко, Вікторія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо особливостей маркетингового моніторингу фінансових послуг компанії Монобанк.Item Розробка програми виведення нового продукту на споживчий ринок(2022) Лебедєв, Олексій; Демчук, ЗояМетою дослідження є визначення та вивчення процесів створення та забезпечення ефективного функціонування програми з виведення нового продукту на споживчий ринок на базі продукції ТОВ "Люстдорф" та розробка заходів для надання рекомендацій для покращення програми з виведення нового продукту на споживчий ринок ТОВ "Люстдорф".Item Стратегія діджитал-комунікацій підприємства на B2B ринку(2022) Ніколенко, Анна; Сидоренко, ОксанаМета дослідження – визначити роль Інтернет-технологій в сучасній системі маркетингу суб’єктів економічної діяльності, а також виявити напрями і методи впровадження інтегрованих маркетингових систем на прикладі Payforce.