075 Маркетинг
Permanent URI for this collection
Освітньо-наукова програма: "Маркетинг"
Browse
Recent Submissions
Now showing 1 - 5 of 47
- ItemТехнологічний маркетинг як засіб ефективного розвитку підприємства(2022) Бабич, Юлія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо ефективного формування та розвитку системи технологічного маркетингу на підприємстві.
- ItemМаркетингова стратегія просування інноваційних продуктів на ринку FMCG(2022) Бедій, Назар; Гуменна, ОлександраМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо формування, впровадження та оцінювання ефективної маркетингової стратегії просування інноваційних продуктів на FMCG-ринку, як необхідного і фундаментального елементу успішного запуску нових продуктів (брендів) на ринок.
- ItemОсобливості маркетингового моніторингу фінансових послуг компанії Монобанк(2022) Глущенко, Вікторія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо особливостей маркетингового моніторингу фінансових послуг компанії Монобанк.
- ItemРозробка програми виведення нового продукту на споживчий ринок(2022) Лебедєв, Олексій; Демчук, ЗояМетою дослідження є визначення та вивчення процесів створення та забезпечення ефективного функціонування програми з виведення нового продукту на споживчий ринок на базі продукції ТОВ "Люстдорф" та розробка заходів для надання рекомендацій для покращення програми з виведення нового продукту на споживчий ринок ТОВ "Люстдорф".
- ItemСтратегія діджитал-комунікацій підприємства на B2B ринку(2022) Ніколенко, Анна; Сидоренко, ОксанаМета дослідження – визначити роль Інтернет-технологій в сучасній системі маркетингу суб’єктів економічної діяльності, а також виявити напрями і методи впровадження інтегрованих маркетингових систем на прикладі Payforce.