075 Маркетинг
Permanent URI for this collection
Освітньо-наукова програма: "Маркетинг"
Browse
Recent Submissions
Item Формування маркетингової комунікаційної стратегії компанії на основі споживчого досвіду (на прикладі ринку зубних паст)(2024) Задко, Катерина; Пічик, КатеринаМетою даної дипломної роботи є дослідження та аналіз процесу формування маркетингової комунікаційної стратегії компанії на основі споживчого досвіду. Основним фокусом дослідження є ринок зубних паст, який виступає прикладом для розуміння та застосування концепцій споживчого досвіду у маркетинговій комунікації.Item Запровадження корпоративної соціальної відповідальності у діяльності підприємств паливно-енергетичної сфери на прикладі мережі АЗС "ОККО"(2024) Затварська, Анна; Боднар, ОльгаМетою дослідження виступає визначення теоретико-методичних засад та створення практичних рекомендацій із запровадження корпоративної соціальної відповідальності на прикладі діяльності мережі АЗК "ОККО".Item Методичні підходи психологічного впливу на споживачів в рекламі(2024) Юрченко, Марина; Храпкіна, ВалентинаМетою роботи є дослідження методичних підходів психологічного впливу на споживачів в рекламі.Item Визначення ефективності інфлюєнсерів на етапі планування рекламної кампанії(2024) Волинець, Софія; Сидоренко, ОксанаМетою дослідження є розробити методологію оцінки ефективності блогерів, як інструменту інфлюєнс-маркетингу, який дозволить легше планувати рекламні кампанії та оптимізувати маркетингові стратегії.Item Особливості формування комунікаційної політики підприємства в умовах війни(2024) Усик, Анастасія; Демчук, ЗояМетою дослідження виступає визначення теоретико-методичних засад та створення практичних рекомендацій з формування комунікаційної політики ТОВ "Борса" в умовах війни.Item Особливості застосування креативної реклами у медійних кампаніях(2024) Трохименко, Маргарита; Ковшова, ІринаМета дослідження – вивчення теоретико-методичних засад та надання практичних рекомендацій для застосування креативної реклами у медійних кампаніях та заохочення до участі у рейтингових фестивалях.Item Імплементація інструментів ШІ і нейромаркетингу для оптимізації комунікаційних процесів компанії(2024) Савченко, Кіра; Ковшова, ІринаМетою роботи роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо імплементації інструментів штучного інтелекту і нейромаркетингу для оптимізації комунікаційних процесів компанії.Item Вплив ESG факторів на вартість компанії на ринку напоїв(2024) Саркісян, Каріне; Храпкіна, ВалентинаМетою даної роботи є дослідження теоретичних засад формування соціально-відповідальних інвестицій та їх впливу на вартість компанії, а також розробка рекомендацій щодо мінімізації впливу репутаційних ризиків на вартість компаніїItem Особливості управління маркетингом підприємства роздрібної торгівлі в кризових умовах(2024) Павлюченко, Георгій; Пічик, КатеринаМета дослідження – вивчення теоретико-методичних основ управління маркетингом і надання шляхів удосконалення управління маркетингом на підприємстві роздрібної торгівлі під час кризи.Item Вірусний маркетинг як складова маркетингової стратегії(2024) Ніколайчук, Богдан; Россоха, ВолодимирМета дослідження – вивчення теоретико-методичних засад та надання практичних рекомендацій з формування маркетингової стратегії підприємства з принципів вірусного маркетингу.Item Роль емоційного інтелекту маркетолога у створенні маркетингової кампанії(2024) Мицканюк, Вікторія; Сидоренко, ОксанаМета дослідження: дослідити теоретико-методичні засади впливу емоційного інтелекту на процес розробки маркетингової кампанії, розробити та обґрунтувати модель емоційного інтелекту специфічно для спеціалістів зі сфери маркетингу, розробити та випробувати тест із визначення рівня емоційного інтелекту у маркетологів.Item Маркетингові стратегії для інноваційних продуктів(2024) Мусієнко, Віктор; Гуменна, ОлександраМета дослідження полягає в узагальненні теоретико-практичних засад та розробці практичних рекомендацій щодо ефективної побудови маркетингових стратегій для інноваційних продуктів.Item Маркетингові заходи збільшення обсягів збуту(2024) Махаммедова, Кароліна; Курило, ЛюдмилаМетою роботи є обґрунтування теоретичних положень, методичних підходів і практичних рекомендацій щодо системи стимулювання збуту продукції підприємства.Item Бренд-маркетинг як інноваційний напрям підвищення конкурентоспроможності продукції(2024) Курінна, Аліна; Сидоренко, ОксанаМета магістерської роботи: розробка теоретичних, методичних положень та практичних рекомендацій щодо удосконалення бренд-орієнтованого управління конкурентоспроможністю підприємств.Item Маркетингова діяльність закладів охорони здоров'я(2024) Комаровська, Василіса; Храпкіна, ВалентинаМетою даної роботи є дослідити стан маркетингової діяльності закладів охорони здоров’я відносно українських біженців за кордоном та розробити рекомендації щодо покращення ефективності такої діяльності.Item Імплементація генеративних інструментів штучного інтелекту у створення контенту в SMM-стратегії(2024) Іваненко, Аліна; Пічик, КатеринаМета дослідження є надання теоретико-методичних, а також розробка практичних рекомендації щодо ефективного використання генеративних інструментів штучного інтелекту для створення контенту в контексті SMM-стратегії.Item Особливості інтернет-маркетингу в умовах воєнного стану(2024) Бишовець, Євгенія; Россоха, ВолодимирМета дослідження – вивчення теоретико-методичних засад та надання практичних рекомендацій щодо адаптації інтернет-маркетингових стратегій підприємств до умов воєнного стану для підтримки їх стабільності та забезпечення можливості подальшого розвитку.Item Формування та просування бренду диджея(2024) Боднарук, Ігор; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо формування та просування бренду диджея.Item Маркетингове забезпечення розробки та виведення нового товару на ринок(2023) Храпкіна, Валентина; Зінюк, ЄвгенійМета дослідження: узагальнення теоретико-практичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо маркетингового забезпечення виведення нового товару на ринок .Item Розвиток ринку швидкого харчування в м. Києві(2023) Жаронкіна, Лада; Храпкіна, ВалентинаМетою даної роботи вивчення теоретичних аспектів ринку швидкого харчування України та м. Києва, визначення факторів впливу на розвиток ринку та вивчення поведінки споживача ринку швидкого харчування у м. Києві.