075 Маркетинг
Permanent URI for this collection
Освітньо-наукова програма: "Маркетинг"
Browse
Browsing 075 Маркетинг by Title
Now showing 1 - 20 of 80
Results Per Page
Sort Options
Item Data Mining як інструмент оцінки та прогнозування найвагоміших показників ефективності сторінок брендів в соціальних мережах(2020) Олійник, Анна; Чала, НінаМетою кваліфікаційної роботи є формування практичних рекомендацій щодо застосування Data Mining для аналітики сторінок брендів в соціальних мережах з метою оцінки та прогнозування їх найвагоміших показників ефективності.Item Data Mining як інструмент оцінки та прогнозування найвагоміших показників ефективності сторінок брендів в соціальних мережах(2023) Філіпович, Олександра; Чала, НінаМетою роботи є розробка практичних рекомендацій для застосування Data Mining в аналізі сторінок брендів в соціальних мережах для оцінки та прогнозування їх найважливіших показників ефективності.Item Бренд-маркетинг як інноваційний напрям підвищення конкурентоспроможності продукції(2024) Курінна, Аліна; Сидоренко, ОксанаМета магістерської роботи: розробка теоретичних, методичних положень та практичних рекомендацій щодо удосконалення бренд-орієнтованого управління конкурентоспроможністю підприємств.Item Визначення ефективності інфлюєнсерів на етапі планування рекламної кампанії(2024) Волинець, Софія; Сидоренко, ОксанаМетою дослідження є розробити методологію оцінки ефективності блогерів, як інструменту інфлюєнс-маркетингу, який дозволить легше планувати рекламні кампанії та оптимізувати маркетингові стратегії.Item Використання карти шляху клієнта (Customer Journey Map або CJM) в макретингу(2020) Шпилько, Катерина; Воропай, ОльгаМетою дослідження є пошук переваг використання методу Customer Journey Map (CJM) для аналізу поведінки споживача під час процесу здійснення рішення про купівлю товару.Item Використання клієнтської аналітики на освітніх програмах для формування маркетингової пропозиції(2023) Крупник, Катерина; Чала, НінаМетою роботи стало проведення аналізу даних про активність студентів під час проходження курсів на порталі DistEdu та виявлення можливостей оптимізації навчального процесу, базуючись на проведену роботу.Item Використання трендів інтернет-маркетингу українським бізнесом(2023) Брюшко, Наталія; Храпкіна, ВалентинаМетою даної роботи є поглиблене дослідження теоретичних засад інтернет-маркетингу, аналіз поточних трендів, стратегій використання задля подальших шляхів розвитку та ефективного застосування інструментів інтернет-маркетингу українським бізнесом.Item Вплив ESG факторів на вартість компанії на ринку напоїв(2024) Саркісян, Каріне; Храпкіна, ВалентинаМетою даної роботи є дослідження теоретичних засад формування соціально-відповідальних інвестицій та їх впливу на вартість компанії, а також розробка рекомендацій щодо мінімізації впливу репутаційних ризиків на вартість компаніїItem Вплив концепції свідомої моди на комплекс маркетингу виробників одягу (на прикладі компанії "H&M Group")(2021) Лещенко, Вероніка; Воропай, ОльгаМетою дипломної роботи є вивчення ефективності застосування заходів сталого розвитку та їх вплив на комплекс маркетингу компанії "H&M Group".Item Вплив національних цінностей на споживчий вибір(2023) Плодовська, Анна; Храпкіна, ВалентинаМетою магістерської роботи є дослідження впливу національних цінностей на споживчий вибір в українському контексті та розробка рекомендацій для підприємств щодо адаптації стратегій маркетингу до цих цінностей.Item Вплив сучасних маркетингових інструментів віртуальної та доповненої реальності на український бренд одягу(2022) Василик, Марина; Курило, ЛюдмилаМетою роботи є дослідження маркетингових інструментів віртуальної та доповненої реальності та розробка напрямків вдосконалення позиції бренду одягу на ринку із застосуванням найефективнішої технології.Item Вплив Інтернет-маркетингових досліджень на прийняття рішень з розвитку бізнесу(2021) Хитрук, Ілона; Курило, ЛюдмилаМетою дослідження є аналіз впливу Інтернет-маркетингових досліджень на прийняття рішень з розвитку бізнесу з огляду на проведене дослідження.Item Вірусний маркетинг як складова маркетингової стратегії(2024) Ніколайчук, Богдан; Россоха, ВолодимирМета дослідження – вивчення теоретико-методичних засад та надання практичних рекомендацій з формування маркетингової стратегії підприємства з принципів вірусного маркетингу.Item Диверсифікація діяльності як напрям розвитку та посилення конкурентних переваг мовної школи "Lingua Point"(2021) Заславська, Валерія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій диверсифікації діяльності підприємства як напряму розвитку та посилення конкурентних переваг на ринку.Item Запровадження корпоративної соціальної відповідальності у діяльності підприємств паливно-енергетичної сфери на прикладі мережі АЗС "ОККО"(2024) Затварська, Анна; Боднар, ОльгаМетою дослідження виступає визначення теоретико-методичних засад та створення практичних рекомендацій із запровадження корпоративної соціальної відповідальності на прикладі діяльності мережі АЗК "ОККО".Item Застосування інструментів маркетингу для просування HR бренду компанії(2020) Зленко, Олексій; Воропай, ОльгаМетою кваліфікаційної роботи є визначення аналіз поточного стану бренду роботодавця компанії "FS Ukraine" та формування рекомендацій для його покращення з використанням авторського інструменту Candidate Journey та створенням алгоритму побудови пропозиції цінності для співробітників компанії.Item Мaркетингoві зaxoди збільшення oбcягів збуту(2023) Новік, Анна; Курило, ЛюдмилаМета полягає у розгляді теоретичних та практичних засад формування та розвитку стимулюючої системи, яка сприятиме швидкій купівлі-продажу товарів та послуг на ринках України. Я планую вивчити специфіку та тенденції її функціонування, розробити практичні рекомендації та ефективні маркетингові рішення для розв'язання протиріч і пошуку компромісу взаємодії суб'єктів економічної діяльності, а також знайти оптимальний спосіб розміщення ресурсів.Item Маркетинг в управлінні збутовою діяльністю підприємства(2021) Тараненко, Анастасія; Курило, ЛюдмилаМетою роботи є дослідження системи управління збутовою діяльністю на принципах маркетингу підприємства молокопереробної галузі.Item Маркетинг у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства(2021) Марцинковська, Юлія; Могилова, МаринаМетою дослідження є удосконалення теоретичних, методичних, організаційних засад і розроблення практичних рекомендацій, спрямованих на подальший розвиток маркетингової діяльності підприємств в умовах конкуренції на ринку задля забезпечення конкурентоспроможності підприємства.Item Маркетингова діяльність закладів охорони здоров'я(2024) Комаровська, Василіса; Храпкіна, ВалентинаМетою даної роботи є дослідити стан маркетингової діяльності закладів охорони здоров’я відносно українських біженців за кордоном та розробити рекомендації щодо покращення ефективності такої діяльності.