122 Комп'ютерні науки
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Комп'ютерні науки"
Browse
Browsing 122 Комп'ютерні науки by Title
Now showing 1 - 20 of 81
Results Per Page
Sort Options
- ItemCreation and distribution of the commercial project(2020) Гончар, Андрій; Ющенко, ЮрійIn this coursework the basic lifespan of a startup or a regular project are described. Specific situations, which come up during building and managing the team are explained. There is also a description of the work done to create the app “Quarantine” . The idea of this app is just a fun for the users and money income for the developers from the adds banners inside the app. The preparations done before launching the app are also described below. All the paragraphs describe the real experience gained by the author during the “Quarantine” project.
- ItemIntroducing real-time boundless data with websockets(2020) Діденко, Віра; Глибовець, АндрійLoading and displaying a large data set with minimal delay has always been a challenging task. With the increase of data set size, the loading time before the data is displayed grows and the user experience suffers. In this research work the aim is to load and display a large data set within the time limit required for the user to perceive the response as instant and to provide smooth navigation and a pleasant user experience. Based on multiple research the required response time limit was determined to be 0.1 second. Based on this time constraint the time that can be spent for each process was calculated and after an empirical research the data transfer method for loading the data and keeping it real-time was chosen to be WebSockets. With WebSockets as the data transfer technology the large data set was loaded and displayed on a sample data table under 100 milliseconds and a smooth user experience was achieved.
- ItemProcedural content generation: resolving of customer satisfaction problem(2020) Василенко, Кирило; Шабінський, АнтонProcedural content generation (PCG) is used in a variety of products for different purposes. Most techniques are hidden due to commercial reasons, which forces engineers to invent PCG algorithms from the beginning for every concrete problem. Apart from concrete purpose, current work has an aim to create a public solution for a single problem, which is common in thousands of games. Firstly, this paper will define the specific benefits of PCG for a puzzle game. Problems that will be considered are customers retention, customers acquisition, session duration control. The second aim is to implement a suitable algorithm for a game that will solve problems above.
- ItemАвтоматизоване видалення фону растрового зображення, отриманого за допомогою смартфону(2021) Яцків, Катерина; Афонін, АндрійУ роботі розглядаються різні методи та моделі визначення об’єкту на фотографії методами машинного навчання та комп’ютерного бачення, а також проводиться аналіз використання деяких алгоритмів на практиці. Результатом проведеного дослідження є застосунок та серверна частина, які у режимі реального часу видаляють фон зі зробленої фотографії, та зберігають результат у сховище даних смартфону.
- ItemАвтоматизоване виявлення викликів вразливого коду на Python шляхом порівняння версійності вихідного коду(2021) Кармелюк, Костянтин; Бабич, ТрохимУ цій роботі розглядаються різні методики аналізу вразливостей програм, зокрема динамічний та статичний. Описується створення програми для пошуку вразливостей на основі статичного аналізу за допомогою методу, який базується на різності версій програми, включно з описом підходу побудови абстрактного синтаксичного дерева, графу потоку управління та їх аналізу, за допомогою мови програмування python.
- ItemАвтоматизоване тестування мобільних застосувань(2020) Єщенко, Микола; Глибовець, АндрійМетою даної роботи є дослідження методик та інфраструктурних рішень тестування програмного забезпечення для мобільних пристроїв, а також їх вплив на процес розробки й підтримки окремо взятого продукту. У даній роботі розглядається поняття тестування, при чому розкриваються технологічні та інфраструктурні принципи створення модулів тестування для сучасних програмних продуктів, їх застосування та оцінка корисності з точки зору життєвого циклу програми.
- ItemАналіз та використання патернів проектування(2021) Харченко, Марина; Яремко, СоломіяПід час виконання даної курсової роботи було проаналізовано 23 типових патерна проектування, особливу увагу було приділено їх розділенню за типом призначення на: породжуючі, структурні та поведінкові. В результаті, було спроектовано 3 системи, кожна з яких поєднує декілька патернів одного типу.
- ItemАналіз та тестування уразливості веб-додатків(2020) Суховій, Анастасія; Борозенний, СергійСучасна інформаційна ера перенесла майже кожен фізичний бізнес на онлайн-платформу. Через це, одним із найпопулярніших способів ведення бізнесу є створення веб-додатків. Основна причина такої популярності полягає в тому, що Інтернет служить недорогим, найпростішим та найшвидшим носієм для спілкування та обміну інформацією. Але цей зручний спосіб існує разом із низкою серйозних кіберзагроз.
- ItemАнотація зображень з використанням згорткових та рекурентних нейронних мереж(2020) Завертайло, Марія; Бучко, ОленаЩодня нас оточують мільйони зображень в Інтернеті і попри те, що вони не мають словесного опису, людський мозок не задумуючись розпізнає різні об’єкти на фото, класифікує їх та формує загальне розуміння того, що знаходиться на фото. На жаль, комп’ютеру це зробити не так просто і для цього потрібно використовувати нестандартні підходи машинного навчання.
- ItemАпаратно-програмне рішення комп’ютерних ігор на платформі Arduino для людей з вадами зору(2021) Гайворонський, Роман; Бабич, ТрохимВ даній роботі розглянуто апаратно-програмне рішення комп’ютерних ігор на платформі Arduino для людей з вадами зору. Метою роботи було надати нові інструменти розробки відеоігор за допомогою почуття дотику. Отримані необхідні результати і зроблено висновки.
- ItemБагаторівневе веб-застосування на docker-платформі(2021) Василів, ІванУ даній роботі розглядається технологія Docker-контейнерів та більш широке поняття контейнеризації, а також практичне використання цієї технології у поєднанні з мікросервісною архітектурою. Проводиться аналіз внутрішньої роботи контейнерів, процес побудови контейнерних зображень, а також роботи Docker Server з ними. Також у роботі представлена внутрішня структура багаторівневого веб-застосування що використовує Docker для деяких функцій, зокрема деплойменту та CI/CD.
- ItemВикористання квадратичних ядер у згорткових нейронних мережах(2021) Мощицький, Микола; Швай, НадіяМетою роботи є створення навчальної програми для демонстрації використання квадратичних ядер у згорткових нейронних мережах.
- ItemВикористання методу Лукаса-Канаде для аналізу руху та відстеження об’єктів(2020) Кушнір, Вікторія; Бучко, ОленаМетоди обробки зображень є надзвичайно важливими для сучасної науки, вони вважаються одними з таких, які безперервно розвиваються та вдосконалюються. При цьому під обробкою зображень розуміють не лише поліпшення зорового сприйняття зображень, але й класифікацію об'єктів, що виконується при аналізі зображень. Області застосування методів цифрової обробки в наш час значно розширюються, витісняючи аналогові методи обробки сигналів зображень. Методи цифрової обробки широко застосовуються в промисловості, мистецтві, медицині, космічних дослідженнях. Вони застосовуються при керуванні процесами, автоматизації виявлення об'єктів, розпізнаванні образів і в багатьох інших. Цифрова передача зображень із космічних апаратів, цифрові канали передачі сигналів зображень вимагають забезпечення передачі все більших потоків інформації. Формування зображень, поліпшення якості та автоматизація обробки медичних зображень, включаючи зображення, що створюються електронними мікроскопами, рентгенівськими апаратами, томографами тощо, є предметом сучасних досліджень та розробок.
- ItemВикористання суфіксних дерев для швидкого пошуку у вебі(2021) Яцишин, Ілля; Глибовець, АндрійМетою курсової роботи є дослідити сучасні алгоритми побудови і пошуку в суфіксних деревах із подальшою реалізацією найкращого з розглянутих варіантів. Було проаналізовано актуальні алгоритми, що використовуються для забезпечення швидкого пошуку в сучасних проектах. Досліджено особливості і переваги алгоритмів з точки зору часової та просторової складності. Враховано швидкодію і ефективність побудови відповідних структур даних. Обраний алгоритм було реалізовано згідно до результатів дослідження.
- ItemВізуалізація та аналіз впливу методів відбору на розподіл особин в популяції ГА(2021) Устілов, Артем; Гулаєва, НаталіяРозроблено програмний застосунок (веб-додаток) для дослідження генетичного алгоритму. Застосунок надає зручний інтерфейс вибору параметрів ГА та дозволяє зберігати результати прогонів генетичного алгоритму у базі даних з можливістю перегляду результатів прогонів у вигляді графіків та гістограм. За допомогою програмного забезпечення досліджено такі характеристики методів відбору ГА: шум відбору, інтенсивність відбору, тиск відбору, швидкість відбору та втрату різноманітності.
- ItemДослідження методів навчання структури баєсівської мережі(2020) Салій, Анна; Ющенко, ЮрійУ даній роботі розглядаються важливі проблеми навчання структури баєвської мережі. Почнемо з короткого ознайомлення з баєсівськими мережами. Надається огляд навчання структури баєсівських мереж з даних та не тільки. Потім зосередимо увагу на конкретному завданні навчити структуру мережі Баєса із повністю спостережуваних даних, використовуючи підхід пошуку та оцінки. Обговорюємо також баєсівську оцінку та її наслідки. Внесок цієї роботи включає: дослідження літератури про існуючі алгоритми навчання структури; генетичний алгоритм структури навчання, який здійснює пошук по простору графа і використовує оператори мутації та кросовера.
- ItemДослідження методів та засобів реалізації спеціалізованої інформаційної системи(2021) Настенко, Ангеліна; Ющенко, ЮрійУ роботі розглядаються поняття, основні методи, етапи та засоби розробки інформаційної системи з прикладами. В рамках проєкту розроблена власна спеціалізована інформаційна система з використанням попередньо теоретично досліджених технічних засобів.
- ItemДослідження стохастичної поведінки клітинних автоматів(2021) Войцеховський, Євгеній; Чорней, РусланУ цій роботі розглянуто поняття клітинний автомат та його різновиди. Створений додаток на мові програмування Java для представлення та керування роботою клітинних автоматів. Проведений аналіз клітинних автоматів з використанням створеного додатку.
- ItemДослідження та порівняння нейронних мереж на прикладі реалізації задачі розпізнавання рукописних цифр(2021) Бельковець, Владислав; Ющенко, ЮрійОсновна мета цієї роботи - вивчити основи роботи з нейронними мережами і бібліотекою Keras для створення, навчання і тестування моделей мереж за допомогою мови програмування Python та аналіз і порівняння різних моделей навчання на прикладі розпізнавання рукописних чисел.
- ItemЗастосування технології блокчейн у державному секторі(2021) Мережко, ДанилоУ курсовій роботі буде проведено фундаментальний аналіз самої технології блокчейн, а також обґрунтування переваг використання неї, розглянуто проблеми, які постають на даний момент у зазначеній сфері та розгляд рішень, що існують зараз. Також буде описаний проект застосунку, що міг би зазначені проблеми вирішити.