Кафедра маркетингу та управління бізнесом
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу та управління бізнесом by Title
Now showing 1 - 20 of 84
Results Per Page
Sort Options
Item Data Mining як інструмент оцінки та прогнозування найвагоміших показників ефективності сторінок брендів в соціальних мережах(2020) Олійник, Анна; Чала, НінаМетою кваліфікаційної роботи є формування практичних рекомендацій щодо застосування Data Mining для аналітики сторінок брендів в соціальних мережах з метою оцінки та прогнозування їх найвагоміших показників ефективності.Item Data Mining як інструмент оцінки та прогнозування найвагоміших показників ефективності сторінок брендів в соціальних мережах(2023) Філіпович, Олександра; Чала, НінаМетою роботи є розробка практичних рекомендацій для застосування Data Mining в аналізі сторінок брендів в соціальних мережах для оцінки та прогнозування їх найважливіших показників ефективності.Item Антикризове управління підприємством(2021) Пріб, Альберт; Храпкіна, ВалентинаМетою магістерської роботи стало обґрунтування підходів до ефективного антикризового управління підприємством в умовах впливу сучасної кризи, спричиненої пандемією COVID-19 та карантинними обмеженнями.Item Використання карти шляху клієнта (Customer Journey Map або CJM) в макретингу(2020) Шпилько, Катерина; Воропай, ОльгаМетою дослідження є пошук переваг використання методу Customer Journey Map (CJM) для аналізу поведінки споживача під час процесу здійснення рішення про купівлю товару.Item Використання клієнтської аналітики на освітніх програмах для формування маркетингової пропозиції(2023) Крупник, Катерина; Чала, НінаМетою роботи стало проведення аналізу даних про активність студентів під час проходження курсів на порталі DistEdu та виявлення можливостей оптимізації навчального процесу, базуючись на проведену роботу.Item Використання трендів інтернет-маркетингу українським бізнесом(2023) Брюшко, Наталія; Храпкіна, ВалентинаМетою даної роботи є поглиблене дослідження теоретичних засад інтернет-маркетингу, аналіз поточних трендів, стратегій використання задля подальших шляхів розвитку та ефективного застосування інструментів інтернет-маркетингу українським бізнесом.Item Вплив концепції свідомої моди на комплекс маркетингу виробників одягу (на прикладі компанії "H&M Group")(2021) Лещенко, Вероніка; Воропай, ОльгаМетою дипломної роботи є вивчення ефективності застосування заходів сталого розвитку та їх вплив на комплекс маркетингу компанії "H&M Group".Item Вплив національних цінностей на споживчий вибір(2023) Плодовська, Анна; Храпкіна, ВалентинаМетою магістерської роботи є дослідження впливу національних цінностей на споживчий вибір в українському контексті та розробка рекомендацій для підприємств щодо адаптації стратегій маркетингу до цих цінностей.Item Вплив сучасних маркетингових інструментів віртуальної та доповненої реальності на український бренд одягу(2022) Василик, Марина; Курило, ЛюдмилаМетою роботи є дослідження маркетингових інструментів віртуальної та доповненої реальності та розробка напрямків вдосконалення позиції бренду одягу на ринку із застосуванням найефективнішої технології.Item Вплив Інтернет-маркетингових досліджень на прийняття рішень з розвитку бізнесу(2021) Хитрук, Ілона; Курило, ЛюдмилаМетою дослідження є аналіз впливу Інтернет-маркетингових досліджень на прийняття рішень з розвитку бізнесу з огляду на проведене дослідження.Item Відкриті інновації та їх вплив на розвиток бізнесу в умовах кризи(2023) Гамцемлідзе, Єдизавета; Пріб, КатеринаМетою роботи є обґрунтування засад поширення відкритих інновацій задля забезпечення розвитку бізнесу в умовах кризи.Item Диверсифікація діяльності як напрям розвитку та посилення конкурентних переваг мовної школи "Lingua Point"(2021) Заславська, Валерія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій диверсифікації діяльності підприємства як напряму розвитку та посилення конкурентних переваг на ринку.Item Економічна модель енергогенеруючого модулю з ВДЕ для університету з енергоефективним компонентом(2021) Андросов, Єгор; Мамалига, В.МЕнергетична система потребує рішення, яке б задовольняло попит на балансуванні електроенергії, супроводжувало економічно вмотивований розвиток об’єктів альтернативної енергетики та містило б потенціал для зміцнення енергетичної безпеки об’єктів. Виходячи з цього, мета дослідження полягає в описі такої економічної моделі, що дозволить врахувати вищевказані потреби, та зможе послугувати основою для подальшої розробки економічних рішень в енергетиці.Item Застосування інструментів маркетингу для просування HR бренду компанії(2020) Зленко, Олексій; Воропай, ОльгаМетою кваліфікаційної роботи є визначення аналіз поточного стану бренду роботодавця компанії "FS Ukraine" та формування рекомендацій для його покращення з використанням авторського інструменту Candidate Journey та створенням алгоритму побудови пропозиції цінності для співробітників компанії.Item Значення soft skills для бізнесу в 21 столітті(2023) Шевченко, Денис; Сидоренко, ОксанаДля виконання поставлених завдань використовувалися теоретичні методи: аналіз, синтез, узагальнення теоретичних джерел, систематизація; емпіричні методи: метод порівняння, спостереження, методика оцінки організаційної культури OCAI (Organizational Culture Assessment Instrument), опитувальник особистості "Велика п'ятірка" за адаптацією А. Б. Хромовим.Item Мaркетингoві зaxoди збільшення oбcягів збуту(2023) Новік, Анна; Курило, ЛюдмилаМета полягає у розгляді теоретичних та практичних засад формування та розвитку стимулюючої системи, яка сприятиме швидкій купівлі-продажу товарів та послуг на ринках України. Я планую вивчити специфіку та тенденції її функціонування, розробити практичні рекомендації та ефективні маркетингові рішення для розв'язання протиріч і пошуку компромісу взаємодії суб'єктів економічної діяльності, а також знайти оптимальний спосіб розміщення ресурсів.Item Маркетинг в управлінні збутовою діяльністю підприємства(2021) Тараненко, Анастасія; Курило, ЛюдмилаМетою роботи є дослідження системи управління збутовою діяльністю на принципах маркетингу підприємства молокопереробної галузі.Item Маркетинг у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства(2021) Марцинковська, Юлія; Могилова, МаринаМетою дослідження є удосконалення теоретичних, методичних, організаційних засад і розроблення практичних рекомендацій, спрямованих на подальший розвиток маркетингової діяльності підприємств в умовах конкуренції на ринку задля забезпечення конкурентоспроможності підприємства.Item Маркетингова стратегія просування інноваційних продуктів на ринку FMCG(2022) Бедій, Назар; Гуменна, ОлександраМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо формування, впровадження та оцінювання ефективної маркетингової стратегії просування інноваційних продуктів на FMCG-ринку, як необхідного і фундаментального елементу успішного запуску нових продуктів (брендів) на ринок.Item Маркетингове забезпечення розробки та виведення нового товару на ринок(2023) Храпкіна, Валентина; Зінюк, ЄвгенійМета дослідження: узагальнення теоретико-практичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо маркетингового забезпечення виведення нового товару на ринок .