Кафедра менеджменту, маркетингу та підприємництва
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра менеджменту, маркетингу та підприємництва by Title
Now showing 1 - 20 of 145
Results Per Page
Sort Options
Item Data Mining як інструмент оцінки та прогнозування найвагоміших показників ефективності сторінок брендів в соціальних мережах(2020) Олійник, Анна; Чала, НінаМетою кваліфікаційної роботи є формування практичних рекомендацій щодо застосування Data Mining для аналітики сторінок брендів в соціальних мережах з метою оцінки та прогнозування їх найвагоміших показників ефективності.Item Data Mining як інструмент оцінки та прогнозування найвагоміших показників ефективності сторінок брендів в соціальних мережах(2023) Філіпович, Олександра; Чала, НінаМетою роботи є розробка практичних рекомендацій для застосування Data Mining в аналізі сторінок брендів в соціальних мережах для оцінки та прогнозування їх найважливіших показників ефективності.Item Адаптація господарської діяльності агропідприємства в умовах нестабільності ринку: виклики та стратегії(2025) Куць, Богдан; Чала, НінаМетою магістерської роботи є розробка науково обґрунтованих підходів і стратегій адаптації аграрного підприємства до нестабільного ринкового середовища для покращення структури управління, підвищення результативності господарської діяльності та фінансово-економічної стійкості.Item Антикризове управління підприємством(2021) Пріб, Альберт; Храпкіна, ВалентинаМетою магістерської роботи стало обґрунтування підходів до ефективного антикризового управління підприємством в умовах впливу сучасної кризи, спричиненої пандемією COVID-19 та карантинними обмеженнями.Item Антикризове управління підприємством в умовах соціально-економічної дестабілізації(2024) Пальчевський, Владислав; Пріб, КатеринаМета даної роботи полягає у розробці та обґрунтуванні підходів антикризового управління підприємством, що дозволять мінімізувати негативний вплив соціально-економічної дестабілізації на його діяльність.Item Бренд-маркетинг та його вплив на поведінку споживача(2025) Трояновська, Злата; Могилова, МаринаМета дослідження: визначити напрями до удосконалення бренд-маркетингу бренду у pet-food сегменті на основі отриманих даних із проведених досліджень споживчої поведінки та розробка практичних пропозицій для удосконалення бренд-маркетингу бренду.Item Бренд-маркетинг як інноваційний напрям підвищення конкурентоспроможності продукції(2024) Курінна, Аліна; Сидоренко, ОксанаМета магістерської роботи: розробка теоретичних, методичних положень та практичних рекомендацій щодо удосконалення бренд-орієнтованого управління конкурентоспроможністю підприємств.Item Визначення ефективності інфлюєнсерів на етапі планування рекламної кампанії(2024) Волинець, Софія; Сидоренко, ОксанаМетою дослідження є розробити методологію оцінки ефективності блогерів, як інструменту інфлюєнс-маркетингу, який дозволить легше планувати рекламні кампанії та оптимізувати маркетингові стратегії.Item Використання карти шляху клієнта (Customer Journey Map або CJM) в макретингу(2020) Шпилько, Катерина; Воропай, ОльгаМетою дослідження є пошук переваг використання методу Customer Journey Map (CJM) для аналізу поведінки споживача під час процесу здійснення рішення про купівлю товару.Item Використання клієнтської аналітики на освітніх програмах для формування маркетингової пропозиції(2023) Крупник, Катерина; Чала, НінаМетою роботи стало проведення аналізу даних про активність студентів під час проходження курсів на порталі DistEdu та виявлення можливостей оптимізації навчального процесу, базуючись на проведену роботу.Item Використання та напрями розвитку soft skills у сучасному бізнесі(2025) Нікіфоренко, Анастасія; Курило, ЛюдмилаМета дослідження – вивчення теоретико-методичних засад та надання практичних рекомендацій щодо ефективного використання та розвитку soft skills у сучасному бізнесі.Item Використання трендів інтернет-маркетингу українським бізнесом(2023) Брюшко, Наталія; Храпкіна, ВалентинаМетою даної роботи є поглиблене дослідження теоретичних засад інтернет-маркетингу, аналіз поточних трендів, стратегій використання задля подальших шляхів розвитку та ефективного застосування інструментів інтернет-маркетингу українським бізнесом.Item Використання штучного інтелекту як засіб оптимізації бізнес-процесів(2025) Булгаков, Нікіта; Храпкіна, ВалентинаМета дослідження полягає у дослідженні теоретичних засад використання штучного інтелекту як засобу оптимізації бізнес-процесів та розробка рекомендацій щодо впровадження ШІ у діяльність компаній.Item Використання інструментів бізнес-аналітики для оптимізації маркетингової товарної політики веганської продукції(2025) Шаповал, Світлана; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо використання інструментів бізнес-аналітики для оптимізації маркетингової товарної політики веганських брендів на прикладі підприємства ТОВ "Бюро вин".Item Вплив ESG факторів на вартість компанії на ринку напоїв(2024) Саркісян, Каріне; Храпкіна, ВалентинаМетою даної роботи є дослідження теоретичних засад формування соціально-відповідальних інвестицій та їх впливу на вартість компанії, а також розробка рекомендацій щодо мінімізації впливу репутаційних ризиків на вартість компаніїItem Вплив гейміфікації на залучення та утримання клієнтів у B2C та B2B сегментах(2025) Богославець, Андрій; Курило, ЛюдмилаМетою дослідження є розробка теоретико-методичних засад та практичних рекомендацій щодо використання гейміфікації як інструменту залучення та утримання клієнтів у B2C та B2B сегментах бізнесу.Item Вплив концепції свідомої моди на комплекс маркетингу виробників одягу (на прикладі компанії "H&M Group")(2021) Лещенко, Вероніка; Воропай, ОльгаМетою дипломної роботи є вивчення ефективності застосування заходів сталого розвитку та їх вплив на комплекс маркетингу компанії "H&M Group".Item Вплив маркетингових інновацій на конкурентоспроможність автомобільної індустрії(2025) Кириченко, Леонід; Сидоренко, ОксанаМета роботи — дослідити вплив маркетингових інновацій на конкурентоспроможність в автомобільній індустрії та розробити рекомендації щодо їх використання для запуску нового автомобільного бренду.Item Вплив національних цінностей на споживчий вибір(2023) Плодовська, Анна; Храпкіна, ВалентинаМетою магістерської роботи є дослідження впливу національних цінностей на споживчий вибір в українському контексті та розробка рекомендацій для підприємств щодо адаптації стратегій маркетингу до цих цінностей.Item Вплив сучасних маркетингових інструментів віртуальної та доповненої реальності на український бренд одягу(2022) Василик, Марина; Курило, ЛюдмилаМетою роботи є дослідження маркетингових інструментів віртуальної та доповненої реальності та розробка напрямків вдосконалення позиції бренду одягу на ринку із застосуванням найефективнішої технології.