Кафедра маркетингу та управління бізнесом
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу та управління бізнесом by Title
Now showing 1 - 20 of 117
Results Per Page
Sort Options
Item Data Mining як інструмент оцінки та прогнозування найвагоміших показників ефективності сторінок брендів в соціальних мережах(2020) Олійник, Анна; Чала, НінаМетою кваліфікаційної роботи є формування практичних рекомендацій щодо застосування Data Mining для аналітики сторінок брендів в соціальних мережах з метою оцінки та прогнозування їх найвагоміших показників ефективності.Item Data Mining як інструмент оцінки та прогнозування найвагоміших показників ефективності сторінок брендів в соціальних мережах(2023) Філіпович, Олександра; Чала, НінаМетою роботи є розробка практичних рекомендацій для застосування Data Mining в аналізі сторінок брендів в соціальних мережах для оцінки та прогнозування їх найважливіших показників ефективності.Item Антикризове управління підприємством(2021) Пріб, Альберт; Храпкіна, ВалентинаМетою магістерської роботи стало обґрунтування підходів до ефективного антикризового управління підприємством в умовах впливу сучасної кризи, спричиненої пандемією COVID-19 та карантинними обмеженнями.Item Антикризове управління підприємством в умовах соціально-економічної дестабілізації(2024) Пальчевський, Владислав; Пріб, КатеринаМета даної роботи полягає у розробці та обґрунтуванні підходів антикризового управління підприємством, що дозволять мінімізувати негативний вплив соціально-економічної дестабілізації на його діяльність.Item Бренд-маркетинг як інноваційний напрям підвищення конкурентоспроможності продукції(2024) Курінна, Аліна; Сидоренко, ОксанаМета магістерської роботи: розробка теоретичних, методичних положень та практичних рекомендацій щодо удосконалення бренд-орієнтованого управління конкурентоспроможністю підприємств.Item Визначення ефективності інфлюєнсерів на етапі планування рекламної кампанії(2024) Волинець, Софія; Сидоренко, ОксанаМетою дослідження є розробити методологію оцінки ефективності блогерів, як інструменту інфлюєнс-маркетингу, який дозволить легше планувати рекламні кампанії та оптимізувати маркетингові стратегії.Item Використання карти шляху клієнта (Customer Journey Map або CJM) в макретингу(2020) Шпилько, Катерина; Воропай, ОльгаМетою дослідження є пошук переваг використання методу Customer Journey Map (CJM) для аналізу поведінки споживача під час процесу здійснення рішення про купівлю товару.Item Використання клієнтської аналітики на освітніх програмах для формування маркетингової пропозиції(2023) Крупник, Катерина; Чала, НінаМетою роботи стало проведення аналізу даних про активність студентів під час проходження курсів на порталі DistEdu та виявлення можливостей оптимізації навчального процесу, базуючись на проведену роботу.Item Використання трендів інтернет-маркетингу українським бізнесом(2023) Брюшко, Наталія; Храпкіна, ВалентинаМетою даної роботи є поглиблене дослідження теоретичних засад інтернет-маркетингу, аналіз поточних трендів, стратегій використання задля подальших шляхів розвитку та ефективного застосування інструментів інтернет-маркетингу українським бізнесом.Item Вплив ESG факторів на вартість компанії на ринку напоїв(2024) Саркісян, Каріне; Храпкіна, ВалентинаМетою даної роботи є дослідження теоретичних засад формування соціально-відповідальних інвестицій та їх впливу на вартість компанії, а також розробка рекомендацій щодо мінімізації впливу репутаційних ризиків на вартість компаніїItem Вплив концепції свідомої моди на комплекс маркетингу виробників одягу (на прикладі компанії "H&M Group")(2021) Лещенко, Вероніка; Воропай, ОльгаМетою дипломної роботи є вивчення ефективності застосування заходів сталого розвитку та їх вплив на комплекс маркетингу компанії "H&M Group".Item Вплив національних цінностей на споживчий вибір(2023) Плодовська, Анна; Храпкіна, ВалентинаМетою магістерської роботи є дослідження впливу національних цінностей на споживчий вибір в українському контексті та розробка рекомендацій для підприємств щодо адаптації стратегій маркетингу до цих цінностей.Item Вплив сучасних маркетингових інструментів віртуальної та доповненої реальності на український бренд одягу(2022) Василик, Марина; Курило, ЛюдмилаМетою роботи є дослідження маркетингових інструментів віртуальної та доповненої реальності та розробка напрямків вдосконалення позиції бренду одягу на ринку із застосуванням найефективнішої технології.Item Вплив цифрових технологій на ринок праці(2024) Цішевський, Богдан; Сидоренко, ОксанаМета дослідження – дослідити теоретико-методичні основи та обґрунтувати практичні рекомендації щодо залучення кадрового потенціалу на ринку праці в умовах застосування цифрових технологій.Item Вплив інноваційної складової на конкурентоспроможність підприємств(2024) Бебешко, Данило; Храпкіна, ВалентинаМета: дослідження теоретичних основ інноваційної діяльності підприємства в контексті підвищення конкурентоспроможності та розробка стратегії її впровадження на МСП.Item Вплив Інтернет-маркетингових досліджень на прийняття рішень з розвитку бізнесу(2021) Хитрук, Ілона; Курило, ЛюдмилаМетою дослідження є аналіз впливу Інтернет-маркетингових досліджень на прийняття рішень з розвитку бізнесу з огляду на проведене дослідження.Item Відкриті інновації та їх вплив на розвиток бізнесу в умовах кризи(2023) Гамцемлідзе, Єдизавета; Пріб, КатеринаМетою роботи є обґрунтування засад поширення відкритих інновацій задля забезпечення розвитку бізнесу в умовах кризи.Item Вірусний маркетинг як складова маркетингової стратегії(2024) Ніколайчук, Богдан; Россоха, ВолодимирМета дослідження – вивчення теоретико-методичних засад та надання практичних рекомендацій з формування маркетингової стратегії підприємства з принципів вірусного маркетингу.Item Диверсифікація діяльності як напрям розвитку та посилення конкурентних переваг мовної школи "Lingua Point"(2021) Заславська, Валерія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій диверсифікації діяльності підприємства як напряму розвитку та посилення конкурентних переваг на ринку.Item Економічна модель енергогенеруючого модулю з ВДЕ для університету з енергоефективним компонентом(2021) Андросов, Єгор; Мамалига, В.МЕнергетична система потребує рішення, яке б задовольняло попит на балансуванні електроенергії, супроводжувало економічно вмотивований розвиток об’єктів альтернативної енергетики та містило б потенціал для зміцнення енергетичної безпеки об’єктів. Виходячи з цього, мета дослідження полягає в описі такої економічної моделі, що дозволить врахувати вищевказані потреби, та зможе послугувати основою для подальшої розробки економічних рішень в енергетиці.