Кафедра маркетингу та управління бізнесом
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу та управління бізнесом by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 84
Results Per Page
Sort Options
Item Використання карти шляху клієнта (Customer Journey Map або CJM) в макретингу(2020) Шпилько, Катерина; Воропай, ОльгаМетою дослідження є пошук переваг використання методу Customer Journey Map (CJM) для аналізу поведінки споживача під час процесу здійснення рішення про купівлю товару.Item Data Mining як інструмент оцінки та прогнозування найвагоміших показників ефективності сторінок брендів в соціальних мережах(2020) Олійник, Анна; Чала, НінаМетою кваліфікаційної роботи є формування практичних рекомендацій щодо застосування Data Mining для аналітики сторінок брендів в соціальних мережах з метою оцінки та прогнозування їх найвагоміших показників ефективності.Item Маркетингові стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки(2020) Анісімов, Андрій; Сидоренко, ОксанаМетою кваліфікаційної роботи є аналіз сучасних стратегій виходу підприємства на зовнішні ринки і формування критеріїв підвищення ефективності імплементації тієї чи іншої стратегії для різних видів підприємств.Item Роль соціальних медіа у взаємодії зі споживачем (на прикладі б'юті-бару G.Bar)(2020) Рожнова, Юлія; Воропай, ОльгаМетою магістерської роботи є аналіз поточної комунікаційної стратегії G.Bar, а також розроблення пропозицій щодо підвищення показників ефективності взаємодії зі споживачами мережі б'юті барів G.Bar.Item Розробка стратегії просування інноваційних продуктів(2020) Кучер, Мар’яна; Гуменна, ОлександраДипломна робота викладена на 116 сторінках, вона містить 3 розділи, 53 ілюстрації, 33 таблиці, 40 джерел в переліку посилань. Об'єктом розгляду є стратегія просування інноваційного сервісу. Предмет роботи - кампанія просування сервісів компанії Erbis через цифрові канали для двох цільових аудиторії. Метою роботи є визначення особливостей просування інноваційного продукту або сервісу на прикладі компанії Erbis, визначення ролі каналів взаємодії із цільовою аудиторією та форматів в рамках дослідження стратегії просування інноваційного продукту. У першому розділі представлені основні аспекти просування інноваційних продуктів, методи та підходи до вибору стратегії та каналів просування. У другому розділі – характеристика компанії та цільової компанії Erbis, також представлено теоретичний базис для промо. Третій розділ дипломної роботи представляє хід проведення кампанії з практичними прикладами на основі результатів проведення першого етапу кампанії та подальше моделювання з визначенням факторів випливу та оцінювання ефективності. За результатами роботи зроблено висновки та пропозиції щодо вдосконалення подальшого просування сервісів компанії.Item Стратегії розвитку підприємства на висококонкурентному ринку послуг(2020) Держипільський, Андрій; Пан, ЛіліяМетою магістерської роботи є покращення процесу стратегічного панування розроблення стратегій збільшення ефективності діяльності ТОВ "Роял Хоспітеліті Груп" на висококонкурентному ринку.Item Рекламна діяльність підприємства та напрями її удосконалення(2020) Каблукова, ВікторіяМетою даної роботи є аналіз рекламної діяльності підприємства ТОВ "СОЮЗНАСОСМАШ" та напрями її удосконалення.Item Удосконалення маркетингової стратегії стимулювання збуту продукції компанії Eat Easy(2020) Мріх, Ольга; Ковшова, ІринаМетою даної роботи є аспекти геймізації як сучасного напряму маркетингової діджиталізації.Item Особливості поведінки діджитал-споживачів(2020) Георгіца, Владислав; Пан, ЛіліяМетою кваліфікаційної роботи є визначення особливостей поведінки діджитал-споживачів в просуванні і комунікації бренду "Петровская Слобода" та основних напрямків взаємодії з діджитал-споживачами в Інтернет.Item Роль та основні напрямки розвитку інтернет-маркетингу(2020) Звірянський, Олександр; Курило, ЛюдмилаМетою роботи є розробка комплексу інтернет-маркетингу для досліджуваного підприємства.Item Застосування інструментів маркетингу для просування HR бренду компанії(2020) Зленко, Олексій; Воропай, ОльгаМетою кваліфікаційної роботи є визначення аналіз поточного стану бренду роботодавця компанії "FS Ukraine" та формування рекомендацій для його покращення з використанням авторського інструменту Candidate Journey та створенням алгоритму побудови пропозиції цінності для співробітників компанії.Item Управління продуктовим портфелем компанії (на прикладі мережі магазинів "Інтертоп")(2020) Кузнєцова, Катерина; Романченко, НаталіяМетою роботи є дослідження сучасних підходів та методів управління продуктовим портфелем підприємства, особливостей цього управлінського процесу на ринку роздрібної торгівлі взуттям, а також розробка науково-практичних засад і рекомендацій, спрямованих на забезпечення ефективності процесу управління продуктовим портфелем мережі взуття "Інтертоп".Item Система маркетингової інформації та маркетингові дослідження(2020) Восковнюк, Софія; Гриджук, ІринаМетою кваліфікаційної роботи є дослідження суті маркетингової інформаційної системи та маркетингових досліджень, вивчення основних складових маркетингової інформаційної системи, аналіз сучасного стану глобальної компанії Unilever та українського підрозділу ТОВ "Юнілівер Україна", дослідження впливу економічних показників та показників первинних продажів, отриманих з маркетингової інформаційної системи ТОВ "Юнілівер Україна" на вторинні продажі та надання практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингової інформаційної системи на основі порівняння, аналізу та оцінки міжнародного та нагромадженого в Україні досвіду.Item Управління розвитком торгової марки на ринку фармацевтичної продукції(2020) Ковранська, Анна; Романченко, НаталіяМетою роботи є дослідження механізму управління торговою маркою у діяльності підприємства та розробка науково-практичних засад і рекомендацій, спрямованих на підвищення ефективності управління розвитком торгової марки "Стрепсілс" на ринку безрецептурних лікарських засобів проти болю в горлі в умовах високого рівня невизначеності зовнішнього середовища.Item Управління торговою маркою підприємства(2021) Бояджян, Юлія; Могилова, МаринаМетою дослідження є узагальнення і систематизація теоретичних та методологічних засад і розробка практичних, в тому числі організаційних рекомендацій, що спрямовані на підвищення ефективності системи управління торговою маркою у контексті підприємницької діяльності в конкурентних умовах.Item Антикризове управління підприємством(2021) Пріб, Альберт; Храпкіна, ВалентинаМетою магістерської роботи стало обґрунтування підходів до ефективного антикризового управління підприємством в умовах впливу сучасної кризи, спричиненої пандемією COVID-19 та карантинними обмеженнями.Item Інноваційні маркетингові технології в розвитку підприємства(2021) Осадчий, Андрій; Храпкіна, ВалентинаОсновною метою є дослідження інноваційних маркетингових технології в розвитку підприємства на ринку бутильованої води.Item Управління процесом виведення нового продукту (на прикладі меблевого ринку)(2021) Фіщук, Станіслав; Романченко, НаталіяМетою роботи є розробка маркетингової стратегії виведення нового продукту на ринок меблів України.Item Формування асортиментної стратегії підприємства в умовах змін(2021) Глухенька, Наталія; Ігнатьєва, ІринаМетою даної роботи є розробити рекомендації щодо формування асортиментної стратегії в умовах змін для АТ "Укрпошта".Item Соціальні медіа як платформа для продажу товарів на ринку взуття(2021) Перцова, Аліна; Воропай, ОльгаМета дослідження полягає у здійсненні цілісного аналізу соціальних медіа як каналу збуту, виявлення ефективності збуту в мережі Instagram, як каналу збуту.