Моделювання залежності між рівнем знання торгової марки та інвестиціями в телевізійну рекламу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2005
Authors
Макова, А.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Статтю присвячено розробці альтернативного шляху вимірювання ефективності телевізійної реклами шляхом побудови економетричної моделі. Для аналізу використано окремий клас моделей, які ґрунтуються на використанні кумулятивних функцій розподілу.
Description
The article is devoted to the problem of finding an alternative way to measure effectiveness of TV advertising using the instruments of econometric modelling. Analysis is based on a separate class of econometric models that exploit cumulative distribution functions.
Keywords
ефективність, телевізійна реклама, економетрична модель, кумулятивні функції розподілу, effectiveness of TV advertising, econometric modelling
Citation
Макова Анастасія Павлівна. Моделювання залежності між рівнем знання торгової марки та інвестиціями в телевізійну рекламу / А. П. Макова. // Наукові записки НаУКМА. - 2005. - Т. 44 : Економічні науки. - С. 101-104.