044: Економічні науки
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
- ItemОцінка наслідків вступу України до Світової організації торгівлі (СОТ)(2005) Клименко, АнатолійСтаттю присвячено вступу України до Світової організації торгівлі (СОТ), а саме - наслідкам цього процесу для національної економіки. Автор висвітлює та дає оцінку потенційним перевагам та втратам від вступу України до цієї міжнародної організації.
- ItemМоделювання залежності між рівнем знання торгової марки та інвестиціями в телевізійну рекламу(2005) Макова, А.Статтю присвячено розробці альтернативного шляху вимірювання ефективності телевізійної реклами шляхом побудови економетричної моделі. Для аналізу використано окремий клас моделей, які ґрунтуються на використанні кумулятивних функцій розподілу.
- ItemОсобливості класифікації і групувань готельних підприємств в Україні та інших країнах світу(2005) Сєміколенова, СвітланаУ статті досліджено основні підходи до побудови класифікації групувань готельних підприємств за різними ознаками в Україні та інших країнах світу.
- ItemТранзитна реклама як ефективний інструмент формування обізнаності споживачів(2005) Пан, ЛіліяСтаття присвячена обгрунтуванню доцільності використання такого виду реклами, як транспортна (транзитна), та визначенню методики оцінки її ефективності. З'ясовуються рекламні можливості різних транспортних засобів, виявляються переваги та відмінні ознаки транзитної реклами, особливості її розвитку в Україні, розглядається методика, що дає змогу оцінити ефективну аудиторію реклами на транспорті й розрахувати ряд прийнятих у рекламі оціночних коефіцієнтів, обґрунтовуються перспективи розвитку транзитної реклами.
- ItemМетодологічні підходи до оцінки персоналу(2005) Близнюк, ВікторіяВизначено концептуальні засади формування системи комплексної оцінки управлінського персоналу та робітничих кадрів. Запропоновано методику оцінки персоналу, яка дає змогу враховувати як кількісні показники, так і якісні характеристики діяльності персоналу.