Прикладні аспекти управління брендами в Україні
Loading...
Date
2006
Authors
Пан, Лілія
Небиш, Інна.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Статтю присвячено узагальненню прийомів створення брендів та розробці практичних
рекомендацій щодо застосування цих прийомів вітчизняним підприємством. З'ясовується
відмінність між: поняттями «бренд» та «торгова марка», розглядаються способи визначення
змісту майбутнього бренду та шляхи ідентифікації точок диференціації бренду щодо
конкурентів.
Description
This article is devoted to the generalization of existing receptions of the brands creation and
development of practical recommendations concerning use of these receptions by the domestic enterprise.
The difference of concepts «brand» and «trade mark» is found out, the ways of the future contents of
brand definitions are considered, the ways of a brand differentiation identification points concerning
competitors are determined.
Keywords
бренд, торгова марка, брендинг
Citation
Пан Лілія Володимирівна. Прикладні аспекти управління брендами в Україні / Л. В. Пан, І. П. Небиш // Наукові записки НаУКМА. - 2006. - Т. 56 : Економічні науки. - С. 80-83.