Розвиток електронної комерції як інструмент підвищення конкурентоспроможності українських компаній

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Authors
Буй, Тетяна
Гаврилів, Ірина
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті розкрито особливості та переваги електронної комерції в порівнянні з традиційними видами бізнесу, проаналізовано стан та динаміку розвитку електронної комерції в Україні, здійснено оцінку законодавчої бази функціонування електронної комерції та запропоновано заходи щодо її вдосконалення. За допомогою методу експертних оцінок визначено фактори конкурентоспроможності компаній, що займаються електронним бізнесом.
Description
The authors describe the features and advantages of e-commerce compared to traditional types of business, analyze the development of e-commerce in Ukraine, underline the legislative framework of e-commerce in Ukraine and propose some measures for its improvement. Using the expert opinions method the factors of e-commerce company competitiveness were distinguished.
Keywords
електронна комерція, електронний бізнес, цифрові технології, електронний підпис, конкурентоспроможність, інтернет-магазин, інтернет-торгівля, стаття, e-commerce, e-business, digital technology, electronic signature, competitiveness, Online Store, Online shopping
Citation
Буй Т. Г. Розвиток електронної комерції як інструмент підвищення конкурентоспроможності українських компаній / Буй Т. Г., Гаврилів І. Я. // Наукові записки НаУКМА. - 2015. - Т. 172 : Економічні науки. - С. 8-14.