Психолого-педагогічні критерії визначення рівня професіоналізму викладачів ВНЗ

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Authors
Нестеренко, Людмила
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Науково досліджено психолого-педагогічні критерії становлення професіоналізму викладача ВНЗ. У статті проаналізовано основні науково-методичні підходи щодо становлення професіоналізму педагога вищої школи, сформульовано та описано рівні професіоналізму науково-педагогічного працівника, схарактеризовані психолого-педагогічні критерії рівня професіоналізму науково-педагогічного працівника були. Науково доведено, що наявність у структурі професійної діяльності викладача вищої школи вищезазначених критеріїв визначають якість науково-педагогічної діяльності в системі вищої освіти.
Description
Keywords
University teacher professionalism, psychological and pedagogical peculiarities, professionalism criteria, professionalism, викладач ВНЗ, психолого-педагогічні закономірності, професіоналізм, критерії професіоналізму
Citation
Нестеренко Л. Психолого-педагогічні критерії визначення рівня професіоналізму викладачів ВНЗ / Л. Нестеренко // Мова : класичне – модерне – постмодерне : збірник наукових статей / Нац. ун-т «Києво-Могилянська академія» ; відповід. ред. В. М. Ожоган. – Київ : ТОВ «СІК ГРУП УКРАЇНА» 2014. – Вип. 1. – С. 106-112