Digital-маркетинг в епоху автоматизації: аналітика, технології та стратегічна ефективність в умовах високої конкуренції
Loading...
Date
2025
Authors
Шевчук, Анастасія
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
Description
Keywords
маркетингове середовище, digital-маркетинг, алгоритмічні фільтри, масова індивідуалізація, матеріали конференції
Citation
Шевчук А. Р. Digital-маркетинг в епоху автоматизації: аналітика, технології та стратегічна ефективність в умовах високої конкуренції / Шевчук А. Р. ; наук. кер.: Волошин А. В. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - Т. 2. - С. 256-259.