CRM-cистема як елемент управління якістю на підприємстві

Loading...
Thumbnail Image
Date
2025
Authors
Галущак, Ольга
Галущак, Михайло
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
Description
Keywords
інформаційні системи, господарська діяльність, CRM-система (Customer Relationship Management), управління процесами, матеріали конференції
Citation
Галущак О. Я. CRM-cистема як елемент управління якістю на підприємстві / Галущак О. Я., Галущак М. П. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 1. - C. 50-51.
Collections