Browse
Recent Submissions
Item Трансформація маркетинг стратегії підприємства: перехід від 4P до 4C як засіб підвищення конкурентоспроможності(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Пікус, А.; Боднар, ОльгаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Трансформації сучасного менеджменту(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Поляк, КатеринаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Розбудова зеленої архітектури САП ЄС в аграрному секторі України(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Попова, ОльгаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Краудфандинг як інструмент менеджменту(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Продіус, ЮліяМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Маркетингова товарна стратегія підприємства: етапи формування та напрями розвитку(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Решетнікова, Ольга; Богоутдінова, А.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Виклики сучасного кризового середовища: парадигма практики управління ризиками на малих та середніх підприємствах та принципів високої надійності(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Савельєв, М.Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Системний підхід до маркетингового управління діяльністю підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Сизоненко, Яна; Гавриленко, ТетянаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Трансформація маркетингової діяльності підприємства у воєнний час(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Теренчук, Роман; Боднар, ОльгаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item The impact of digital technologies on economic forecasting(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Tryfonova, OlenaМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Синергія маркетингу та інформаційних технологій у трансформації соціально-економічних систем(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Хамініч, Світлана; Мирошниченко, В.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Засади управління конкурентоспроможністю підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Хамуда, В.; Волинець, ІринаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Адаптивне управління виробничим потенціалом інноваційно орієнтованого підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Черних, О.; Ніконенко, О.; Капустін, О.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Особливості імплементації нейромаркетингового інструментарію у ювелірному бізнесі(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Шандрик, Ксенія; Ковшова, ІринаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Романченко, Наталія; Шевчук, Дар'яМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Transformation von Konzepten des Personalmanagements: Moderne Ansätze und Entwicklungsperspektiven(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Shmatko, Nataliia; Bielobrova, AnitaМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Актуальні аспекти адаптації вітчизняних підприємств до змін у зовнішньому середовищі(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Бездітко, Олена; Іщенко, Л.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Трансформація маркетингових стратегій міжнародних та вітчизняних компаній в умовах війни(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Беспрозванна, А.; Паламарчук, ТетянаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Фандрейзинг як інструмент забезпечення сталості освітніх проєктів(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Бичкова, Дар'яМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Розвиток ринку M&A в IT-сфері як фактор обґрунтування стратегічних рішень підприємств(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Білько, Олексій; Могилова, МаринаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Стратегічний маркетинг підприємства як інструмент його економічної сталості в конкурентному середовищі(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Богуш, ЛарисаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.