Browse
Recent Submissions
Item Цілі реінжинірингу в удосконаленні менеджменту та маркетингу бізнес-процесів(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Бабенко, Ірина; Школяр, СергійМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Ефективність управління маркетинговою діяльністю на підприємстві(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Близнюк, Андрій; Гетьман, ОксанаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Імплементація технологій блокчейн у менеджменті(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Бондарев, Нікіта; Курило, ЛюдмилаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Вплив ризик-менеджменту на різні діяльності суб'єктів господарювання(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Бочарова, Надія; Камал, С.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Методичні підходи до оцінки ефективності управління змінами в діяльності підприємства(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2025) Буняк, Надія; Бохотниця, С.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Основні аспекти управління ефективністю діяльності підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Ващук, К.; Волинець, ІринаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Організація управління підприємством(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Волкова, І.; Литвиненко, ОленаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Штучний інтелект (ШІ) як драйвер сталого розвитку "зеленої" економіки(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Череп, Алла; Воронкова, Валентина; Череп, ОлександрМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item CRM-cистема як елемент управління якістю на підприємстві(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Галущак, Ольга; Галущак, МихайлоМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Аналіз безпекоорієнтованого управління закладами охорони здоров'я: теоретичний базис(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Гарбузюк, ВалерійМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Відображення теорії потреб A. Маслоу у реалізації продукції бізнесів(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Герман, Кирил; Сидоренко, ОксанаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Партнерський маркетинг на рівні територій: випадок Львівської агломерації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Глинський, Назар; Гірна, ОльгаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Види конкурентних переваг в управлінні IT-компанією(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Гнилоскуренко, М.; Кузнецова, ІннаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Інноваційні підходи у формуванні механізму антикризового управління(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Грабовська, ІринаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Outsourcing as a tool for ensuring the economic security of an enterprise(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Hrosheleva, O.Матеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Сучасні методи дослідження управління віртуальними організаціями(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Гудзь, Петро; Зубко, О.; Нефьодова, А.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Моделювання виробничої системи за допомогою системного підходу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Адамчук, Роман; Гуменна, ОлександраМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Вибір методології управління проєктами в умовах кризової економіки(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Пічик, Катерина; Гуцул, ДенисМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Потенціал реалізації медичного маркетингу в умовах післявоєнної відбудови України(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Дейнега, Інна; Фігун, А.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Комплаєнс як міждисциплінарне поняття: кластеризація наукового поля(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Денисюк, ОленаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.