Трансформація маркетинг стратегії підприємства: перехід від 4P до 4C як засіб підвищення конкурентоспроможності
Loading...
Date
2025
Authors
Пікус, А.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
Description
Keywords
маркетинг, глобалізація, 4С маркетинг мікс, цифрова епоха, матеріали конференції
Citation
Пікус А. О. Трансформація маркетинг стратегії підприємства: перехід від 4P до 4C як засіб підвищення конкурентоспроможності / Пікус А. О. ; наук. кер.: Боднар О. В. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 1. - C. 134-138.