Browse
Recent Submissions
Item Вплив управління витратами на фінансові результати підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Берчук, В.; Ющишина, ЛарисаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Бізнес-процеси як інструмент ефективного управління закупівлями(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Вращук-Килинч, Кароліна; Храпкіна, ВалентинаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Оптимізація митних платежів для підприємств(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Григор'єв, Олександр; Штефан, А-В.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Analytical support for managing the development strategy of the industrial complex in the context of regionalization processes, considering accounting and taxation(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Dudnyk, VictorМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Фактори впливу на фінансово-майновий стан підприємств аграрного сектора(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Єфіменко, Альона; Могилова, МаринаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Аналіз фіскальних нормативів та облікових стандартів у системі управління фінансовими ресурсами підприємств(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Каневський, С.Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Удосконалення управління дебіторською заборгованістю підприємств та організації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Корольков, Владислав; Макух, В.; Корнієнко, В.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Вплив адміністрування податку на додану вартість на розвиток підприємницьких структур в Україні(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Кужелєв, МихайлоМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Розвиток фінансового менеджменту: від традиційних методів до інноваційних рішень(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Леонідіс, А.Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Міжнародне фінансування підприємницьких ініціатив як фактор розвитку бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Метеленко, Наталя; Оглобліна, Вікторія; Кафідова, П.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Використання сучасних інформаційних технологій у фінансовому управлінні підприємств(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Олійник, ТетянаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Methodic approaches to business evaluation(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Prokopishyna, O.Матеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Оптимізація податкової стратегії як ключ до збільшення прибутковості підприємств(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Стецик, Я.Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Гоал-костинг як перспективна модель формування собівартості промислової продукції(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Чернишенко, О.Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Фінансова аналітика в цифровому середовищі як інструмент підвищення ефективності управлінських рішень(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Шевчук, Я.; Катаєва, СвітланаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Фіскальна політика в контексті впливу на бізнес і формування ділового середовища(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Шулик, В.Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Основні принципи облікового процесу в умовах застосування інформаційних систем на підприємстві(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Яровий, Костянтин; Башкаєв, В.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Тренди та виклики корпоративної соціальної відповідальності у ритейлі(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Бозуленко, ОленаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Вплив реклами тютюнових виробів на споживання серед молоді в Україн(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Бондарчук, Марина; Храпкіна, ВалентинаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Основні вимоги до закладу високої ресторанної кухні в укритті(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Бублик, ЛіліяМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.