Том 2
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Том 2 by Title
Now showing 1 - 20 of 183
Results Per Page
Sort Options
Item Analytical support for managing the development strategy of the industrial complex in the context of regionalization processes, considering accounting and taxation(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Dudnyk, VictorМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Artificial intelligence implementation in oil and gas fields development and operation(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Kochkodan, V.Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Data-driven підхід в системі digital-менеджменту організацій(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Волобоєв, ВолодимирМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Digital-маркетинг в епоху автоматизації: аналітика, технології та стратегічна ефективність в умовах високої конкуренції(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Шевчук, Анастасія; Волошин, АндрійМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Digital-маркетинг: тренди розвитку в інфлюенс маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Демчук, Зоя; Синельник, ВікторіяМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Digital-інструменти маркетингових комунікацій у просуванні рослинного ферментного комплексу на фармацевтичному ринку України(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Ольховський, В.; Ольховська, А.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Enterprise personnel management in the era of digitalization(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Biliavska, Yuliia; Horodnycha, D.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item From manipulation to mobilization: the discursive reframing of Ukrainian advertising in wartime(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Kochkina, Nataliia; Katsiuba, SofiiaМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Industry marketing in times of transformation: behavior patterns, cultural differences and digital trends(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Kuzmak, OlehМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item LinkedIn як інструмент інтернет-маркетингу у B2B комунікаціях: поетапна стратегія залучення лідів(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Денисенко, Злата; Могилова, МаринаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Methodic approaches to business evaluation(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Prokopishyna, O.Матеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item ROZETKA для продавців: як промоактивності допомагають збільшити кількість замовлень та залучити клієнтів(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Савенко, МиколаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Wykorzystanie narzędzi cyfrowych w przedsiębiorczości(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Radinsky, S.; Radińska, S.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Адаптація стратегій програматик-реклами в умовах посилення регулювання конфіденційності даних(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Стегній, Кирило; Боднар, ОльгаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Адаптивні бізнес-моделі для промислових підприємств: забезпечення стійкості ланцюгів постачання(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Коверга, Сергій; Дрига, О.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Актуальні інструменти account-based маркетингу в корпоративному сегменті бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Прокопець, Іван; Могилова, МаринаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Аналіз фіскальних нормативів та облікових стандартів у системі управління фінансовими ресурсами підприємств(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Каневський, С.Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Бренд стратегія для підприємства: особливості розробки та провадження(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Джигун Назар; Курило, ЛюдмилаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Бренд університету: методи формування(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Мирошник, ТетянаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Бренд як об'єкт оцінки(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) П'явка, Назарій; Могилова, МаринаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.