Застосування методу аналізу соціальних мереж для дослідження інноваційного лідерства в ІТ-організаціях
Loading...
Date
2024
Authors
Шаломова, Анна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Технологія аналізу соціальних мереж (Social Network Analysis) – інноваційний підхід до управління ІТ-організаціями, який відкриває можливості для детального дослідження структури та динаміки соціальних взаємодій в організаціях або групах. Завдяки цим можливостям мережевий аналіз може стати інструментом для оптимізації управління та підвищення інноваційної діяльності в ІТ-організації.У статті розглянуто сучасні підходи та перспективи використання мережевих технологій у контексті управління ІТ-організацією на засадах інноваційного лідерства. Метою статті є ви-вчення сучасних підходів і перспектив розвитку соціальних мережевих технологій як прикладних інструментів у галузі управління ІТ-організацією. Стаття є теоретичною дослідницькою роботою, що визначає перспективи для подальших досліджень. Очікується, що результати дослідження до-поможуть розкрити важливість використання аналізу соціальних мереж у контексті інноваційно-го лідерства та обґрунтують ефективне застосування цієї технології для підвищення інноваційної активності в ІТ-організації. Окрім цього, виявлення основних компонентів організаційної мережі, що впливають на ефективність інноваційного лідерства, дасть змогу лідерам ІТ-організації ефективно впроваджувати стратегії інноваційного лідерства та підвищувати конкурентоспроможність організації. Дослідження цієї теми також має практичне значення, його результати можуть бути використані для розроблення стратегій управління персоналом організації, а також для поліпшення механізмів впровадження інновацій в організаційному середовищі. Враховуючи це, авторка статті аналізує інноваційне лідерство через призму теорії соціальних мереж, базуючись на припущенні, що структура організаційної мережі може впливати на його ефективність
Description
Social networking technology is a new and promising view of IT organization management, allowing for a deeper understanding of the organization’s internal relationships, structure, and social dynamics. This article examines modern approaches and prospects for developing social networking technologies in managing an IT organization based on innovative leadership. The article’s primary purpose is to study modern approaches and prospects for developing social networking technologies as applied tools in IT organization management based on innovative leadership. The article is a theoretical research work that defines the prospects for further research in organizational management. It is expected that the study’s results will reveal the importance of social networks in the context of innovative leadership and justify the effective use of social networking technologies to improve the performance of an IT organization. In addition, identifying the main components that influence the effectiveness of innovation leadership will enable IT organization leaders to effectively implement innovation leadership strategies and contribute to the successful integration of innovations in the organizational environment. The study of this topic is of practical importance. It can be used to develop human resource management strategies and improve the mechanisms for implementing innovations in the organizational environment. Moreover, the research will offer new insights into how social network structures can be optimized to foster a culture of continuous innovation. Given this, the article’s author seeks to consider and study the effectiveness of innovative leadership through the prism of social network theory since she assumes that the structure of the organizational social network can influence its effectiveness.
Keywords
лідерство, інновації, інноваційне лідерство, поширення інновацій, ІТ-організація, організація, організаційна культура, адміністрування, менеджмент, персонал, управління персоналом, аналіз соціальних мереж, організаційний аналіз соціальних мереж, стаття, leadership, innovation, innovation leadership, innovation diffusion, IT organization, organization, organizational culture, administration, business administration, management, recruitment, people management, social network analysis, organizational social network analysis
Citation
Шаломова А. О. Застосування методу аналізу соціальних мереж для дослідження інноваційного лідерства в ІТ-організаціях / Шаломова А. О. // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2024. - Т. 9, вип. 1. - C. 105-110. - https://doi.org/10.18523/2519-4739.2024.9.1.105-110