122 Комп'ютерні науки

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 18 of 18
  • Item
    Розробка застосунку за допомогою бібліотеки React
    (2022) Винник, А.; Борозенний, Сергій
    За допомогою React стало простіше створювати нові застосунки, та оновлювати вже існуючі, оскільки все розбито на багато компонентів, котрі легко модифікувати, та впроваджувати в нові проекти. Ціллю моєї курсової роботи є ознайомлення з бібліотекою React, її особливостями та написання показового застосунку за її допомогою.
  • Item
    Моделювання транспортних потоків на основі клітинних автоматів
    (2023) Блавт, Катерина-Марія; Калітовський. Богдан
    У кваліфікаційній роботі розглядаються теоретичні засади моделювання транспортних потоків з використанням клітинних автоматів, оскільки вони є потужним інструментом для дослідження та аналізу руху транспорту в умовах міста. Проводиться аналіз різних існуючих моделей, а також наводиться пропозиція розширення однієї з них із додаванням роботи світлофорів. У роботі виконується розробка та реалізація розширеної моделі на основі клітинних автоматів та декількох різних налаштувань роботи світлофорів.
  • Item
    Методи аналізу наукометричних показників для ранжування дослідників
    (2023) Горпинюк, Аліна; Олецький, Олексій
    Метою даної бакалаврської роботи є розробка програмного забезпечення, яке дозволить дослідити різні алгоритми ранжування, зокрема варіанти індексу Гірша та альтернативні підходи на основі PageRank.
  • Item
    ЗD графіка в електронній комерції
    (2023) Ходаківська, Надія; Афонін, Андрій
    Ця робота має на меті дослідити вплив 3D-графіки на електронну комерцію та переваги, які вона приносить галузі. Аналізуючи тематичні дослідження і шляхи розвитку, буде досліджено, як технологія 3D-моделювання змінила спосіб представлення та продажу продуктів онлайн. Крім того, буде детальніше розглянуто проблеми, з якими стикаються компанії, що впроваджують 3D-графіку в електронну комерцію, і те, як вони можуть їх подолати. Також на прикладі буде розглянуто імплементацію 3D-моделі на веб-сторінку, що на практиці доведе, що цілком легко додати таку технологію у свій проект, наприклад, інтернет магазин, і, що важливо, не складно її підтримувати. У практичній частині буде використано такі інструменти як застосунок для 3D-моделювання Blender i JavaScript фреймворк WebGL.
  • Item
    Покращення швидкодії обчислень у веббраузері за допомогою використання WebGPU
    (2023) Козодой, Максим; Калітовський, Богдан
    У ході цієї кваліфікаційної роботи було досліджено технологію WebGPU. Були детально оглянуті й проаналізовані всі її можливості, основні концепції й описані особливості роботи з нею. Для демонстрації переваг WebGPU над WebGL, її прямим конкурентом, були розроблені демонстраційні застосунки, які показали, що WebGPU обходить WebGL у всіх головних критеріях, а саме: швидкодії, продуктивності та оптимізації. На останок були викладені роздуми щодо можливих майбутніх перспектив цієї технології у якості потенційного вебстандарту.
  • Item
    Розробка застосунку розпізнавання облич тварин з використанням штучного інтелекту
    (2023) Кириченко, Світлана; Борозенний, Сергій
    Метою цієї програми було створення стандартизованої бази, призначеної для розвитку технологій розпізнавання облич. На початку 2000-их Національний інститут стандартів і технологій заснував програму FVRT. Із 2004 по 2006 рік американський уряд спонсорував змагання з розпізнавання облич Face Recognition Grand Challenge (FRGC). Головною метою FRGC було просування та розвиток технологій розпізнавання облич, для подальшого їх використання розпізнавання облич в уряді США. FRGC пропонував дослідникам вирішувати на той час сучасні і складні завдання. Для вирішення кожної окремої проблеми учасникам надавалися дані та визначений набір експериментів. Ціль цієї роботи – це запропонувати застосунок, який спростить перехід фермерств на системи ідентифікації з використанням розпізнавання облич.
  • Item
    Розробка веб-застосунку підбору маршрутів для мандрівок з використанням технології React
    (2023) Онопрійчук, Артур; Борозенний, Сергій
    Для реалізації застосунку, потрібно створити алгоритм, який буде вираховувати та обробляти дані. Вхідними даними для алгоритму є фільтраційні дані вподобань користувача, отримані від його безпосереднього вводу у форму на веб-сайті. Вихідними даними є перелік маршрутів релевантних під запит користувача. Маршрути, які отримує користувач як кінцевий результат, складаються з переліку міст, додаткового опису та корисних посилань, які як найкраще підходять під визначений пошук.
  • Item
    Розробка веб-платформи для підбору та контролю раціону харчування та фізичних навантажень
    (2023) Романенко, Марія; Борозенний, Сергій
    Дана кваліфікаційна робота присвячена розробці веб-платформи для контролю раціону харчування та фізичних навантажень з використанням фреймворку Spring Boot та створенні клієнтського інтерфейсу до нього за допомогою React. А також, порівняльному аналізу різних типів рекомендаційних систем разом з підходами до їх реалізації та створення рекомендаційної системи як частини веб-додатку, для здійснення користувачам рекомендацій щодо раціону харчування згідно їхніх фізичних характеристик.
  • Item
    Розробка мобільного додатку для виявлення контактів з інфікованими особами за допомогою ідентифікації персоналізованих пристроїв
    (2023) Щербатюк, Аліна; Калітовський, Богдан
    У даній роботі розглядаються особливості виявлення контактів з інфікованими користувачами у випадку захворювання на COVID-19 та аналіз методів для створення ефективного засобу контролю поширення захворювання. Робота освітлює аспекти використання технології Bluetooth Low Energy (BLE) для виявлення наближених пристроїв та розробки протоколу безпечного обміну ID між користувачами iOS. Пояснюється вибір графової бази даних, описуються переваги та недоліки і обґрунтування вибору Neo4J. На прикладі мобільного додатку для виявлення контактів розглядається програмний інтерфейс BLE та описуються особливості використання графової бази даних Neo4j для зберігання та аналізу інформації про контакти.
  • Item
    NLP: створення пошукового сервісу для вакансій
    (2023) Золотаревич, Олександра; Смиш, Олег
    Ця робота демонструє основні етапи створення пошукового сервісу для вакансій із використанням методів обробки природного мовлення. Описано оптимізацію наявних методів структурування вакансій та побудову моделі навчання з вчителем, яку представлено як реалізацію семантичного пошуку.
  • Item
    Розробка веб-сайту на ASP.NET Core з використанням GraphQL
    (2021) Яськова, Дарина; Борозенний, Сергій
    У цій роботі детально розглядається розробка API за допомогою фреймворку ASP.NET Core з використанням GraphQL. Основною метою цієї роботи було: • познайомитись із технологією GraphQL; • переглянути на якому рівні наразі реалізована бібліотека для інтеграції із цим підходом на C#; • продемонструвати все це на власному прикладі, в якості якого було обрано електронний журнал для школи.
  • Item
    Розробка багаторівневого веб-застосунку на базі Azure
    (2021) Благов, Владислав; Черкасов, Дмитро
    Дану роботу присвячено для дослідження таких специфікацій хмарної платформи: • Гнучка масштабованість в залежності від рівня навантаження • Відмовостійкість за рахунок надлишковості і "самолікування" • Прив’язка до мережевої хмарної інфраструктури: Geographical Regions, Availability Zones • Використання хмарних функціональних компонентів: Load Balancers, Virtual Machine Instances. На сьогоднішній день усі компанії, від гігантів до початкових, використовують хмарні платформи для розміщення, розробки та тестування свого програмного забезпечення і знання їх специфіки та функціоналу дає спеціалісту велику перевагу на ринку праці, а тому й дана робота носить актуальний характер.
  • Item
    Розробка мобільного застосунку для організації платних онлайн-консультацій
    (2021) Гурін, Валентин; Калітовський, Богдан
    В роботі проаналізовано наявні на ринку мобільні додатки для проведення платних онлайн-консультацій. Описуються особливості інструментів і сервісів для інтеграції онлайн-оплати, відеодзвінків та розробки текстового чату. В результаті, розроблено мобільний додаток для проведення платних онлайн-консультацій.
  • Item
    Мультиметоди
    (2021) Кочмар, Вадим; Бублик, Володимир
    У даній курсовій роботі розглядається та аналізуються механізм в мовах програмування, який називається мультиметоди – кратна диспетчеризація. Досліджується сучасний стан справ в диспетчеризації. Виконується порівняльний аналіз мультиметодів в різними мовами програмування – C++ та Clojure.
  • Item
    Розробка веб-застосунку на ASP.NET Core
    (2021) Шевченко, Владислава; Борозенний, Сергій
    Курсова робота присвячена створенню веб-застосунку для купівлі реклами у подкастах на базі платформи .NET Core від компанії Microsoft з використанням фреймворку ASP.NET Core, архітектурного патерну MVC (Model—View—Controller) та бази даних MSSQL Server.
  • Item
    Розробка ASP.NET Core застосунку на основі мікросервісів
    (2021) Тютюн, Марина; Борозенний, Сергій
    Метою курсової роботи є створення веб-застосунку для служби доставки піци на основі мікросервісів. Він полегшить роботу менеджерів та операторів сайту та зробить приємнішим досвід клієнта.
  • Item
    Розробка системи надання платних відеоконсультацій
    (2021) Возбранний, Роман; Калітовський, Богдан
    В роботі проаналізовано наявні на ринку системи для проведення платних онлайн-консультацій. Також, описуються особливості інструментів і сервісів для інтеграції онлайн-оплати та відеодзвінків. В результаті, розроблено систему для проведення платних онлайн-консультацій.
  • Item
    Розробка Android-додатку для тренування та вдосконалення пам'яті
    (2021) Ємельянов, Олександр; Борозенний, Сергій
    Метою даної курсової роботи є створення зручного мобільного застосунку для тренування і вдосконалення роботи мозку та пам’яті для людей, котрі не хочуть або не можуть витрачати на це багато часу. Проведено аналіз схожих мобільних застосунків та досліджено використання мобільних пристроїв людьми. Також було враховано основні проблеми людей та побажання потенційних користувачів щодо інтерфейсу та функцій майбутнього мобільного застосунку. Застосунок розроблений за допомогою інтегрованого середовища розробки Android Studio, мова програмування: Kotlin.