Факультет економічних наук

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 245
  • Item
    Інновації бізнес-моделей в парадигмі сталого розвитку
    (Національний університет "Одеська політехніка", 2023) Тупиця, Світлана
    Матеріали доповіді учасника V Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний менеджмент економічних систем в координатах парадигми сталого розвитку" від 18 вересня 2023 р., Одеса, Україна.
  • Item
    Особливості розроблення стратегії управління персоналом підприємства в умовах війни
    (2024) Дражнер, Данііл; Чала, Ніна
    Російське вторгнення в Україну значно вплинуло на управління персоналом, яке в надзвичайних умовах потребує особливої уваги, адже є важливим компонентом успішної роботи підприємства. Метою статті є виявлення та дослідження ступеня впливу наслідків російсько-української війни на стратегію управління персоналом підприємств, особливостей її розроблення та надання рекомендацій щодо управління персоналом у поточних умовах. У статті досліджено чинники, що з’явилися після повномасштабного російського вторгнення та впливають на розроблення стратегії управління персоналом підприємства. Стратегію управління персоналом розглянуто як перелік заходів і методів щодо управління людськими ресурсами для досягнення довгострокових цілей в управлінні персоналом. Результатом дослідження стало висвітлення основних викликів для бізнесу, що впливають на розроблення стратегії персоналу в умовах російсько-української війни. Автори виявили, що такі чинники можна умовно поділити на дві категорії: наслідки ведення воєнних дій та наслідки, спричинені зміною законодавства у зв’язку з дією правового режиму воєнного стану. Виокремлено такі чинники, що виникли внаслідок ведення воєнних дій: підвищена загроза життю та здоров’ю персоналу, часті переривання робочого процесу, погіршення психологічного стану персоналу та скорочення обсягу трудових ресурсів на ринку праці. Чинниками, що виникли внаслідок зміни законодавства, є такі: мобілізація працівників, розширення законодавчих можливостей щодо управління робочим часом і спрощення трудових відносин між працівниками та роботодавцем. Здебільшого чинники, що з’явилися внаслідок війни, негативно впливають на управління персоналом і мають бути враховані під час побудови або зміни стратегій управління персоналом. Однак також виявлено і позитивні чинники, що спрощують управління персоналом і дають змогу частково компенсувати вплив негативних чинників. На основі виявлених чинників досліджено особливості розроблення стратегії управління персоналом і запропоновано заходи, яких менеджмент підприємств може вжити для подолання негативних наслідків цих чинників, а саме: переведення персоналу на дистанційний формат роботи, облаштування робочих місць у безпечних місцях, релокація, забезпечення працівникам дотримання балансу між роботою та особистим життям, забезпечення психологічної підтримки персоналу, поліпшення заходів з утримання персоналу, поліпшення власного бренду роботодавця, бронювання працівників від мобілізації, закладання ризиків у плануванні персоналу та стратегії розвитку працівників. Окрім цього, висунуто припущення про те, що виклики щодо управління персоналом в умовах російсько-української війни можуть стати каталізатором змін, що в перспективі можуть принести позитивний ефект підприємствам.
  • Item
    Технологічна трансформація HR-менеджменту: цифрові рішення і можливості
    (2024) Могилова, Марина; Голосенко, Дар’я
    Статтю присвячено дослідженню ключових аспектів трансформації HR-менеджменту в умовах технологічного оновлення і прогресу соціально-економічних систем, розглянуто практичний аспект застосування цифрових рішень та можливостей сучасних технологій. Ідентифіковано основні підходи до розуміння економічної категорії HR-менеджменту в контексті стратегічного, комплексного, інноваційного та соціально орієнтованого управління. Розкрито потребу змін у HR-менеджменті з позицій цифровізації, а також переходу на новий технологічний рівень в управлінні підприємством. Окреслено основні функції HR-менеджменту, уточнено їхній зміст з позицій цільових завдань. Обґрунтовано, що сучасний HR-менеджмент базується на синергії можливостей людини і цифрових технологій. Розроблено схему поетапних процесів HR-менеджменту з відповідними їм сучасними технологіями цифровізації, уточнено перелік можливих комбінацій технологічних рішень у реалізації кожної з функцій. Охарактеризовано найактуальніші застосунки, які використовують проривні технології (штучний інтелект, доповнену реальність, віртуальну реальність), доведено можливості й напрями їх застосування в рекрутингу персоналу. Розглянуто практичний досвід використання сучасних технологій у HR-менеджменті компаній, зокрема в процесі рекрутингу й задля підвищення залученості персоналу, визначено ключові переваги й недоліки застосування цифрових технологій. Охарактеризовано сучасні технології цифровізації HR-процесів (HRM-системи, ATS-системи, ERP-системи, хмарні технології в HR, HR-аналітика тощо), які структуровано за основними етапами HR-менеджменту. Обґрунтовано висновки щодо необхідності застосування і постійної актуалізації підходів та інструментів HR-менеджменту підприємств та організацій у процесі здійснення цифрової трансформації управлінських систем, що сприятиме виваженості управлінських рішень.
  • Item
    Імпакт-підприємництво як противага КСВ і відповідь на глобальні виклики
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Бедій, Назар
    Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Соціальна відповідальність підприємства, як чинник його стійкого розвитку
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Сметанська, Іванна
    Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Корпоративна культура, як спосіб управління сучасним підприємством
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Солярик, Яна
    Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Сучасні методи управління проєктами
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Вернигородський, Ілля
    Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Формування основних засобів у логістичній сфері на прикладі Нової Пошти
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Максименко, Катерина; Могилова, Марина
    Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Інструменти диджитал-маркетингу в роздрібній торгівлі
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Безугла, Анна
    Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Базові технології нейромаркетингу в діяльності компаній
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Богачук, С.
    Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Регулювання криптовалюти в Україні та його вплив на маркетинг криптовалют
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Воробйов, Кирил
    Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Тренди аналізу ефективності digital-маркетингу
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Горик, Зоряна
    Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Використання відео-контенту для просування сучасних підприємств
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Горська, Катерина
    Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Використання штучного інтелекту як тренд у розвитку digital-маркетингу
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Ключник, Еліза
    Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Роль інтернет-маркетингу на IT-ринку
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Котляренко, Вероніка
    Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Digital-маркетинг: сучасні тренди органічного контенту у соціальних мережах
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Мазур, Світлана
    Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Підходи до cегментації цільової аудиторії як складова стратегії digital-маркетингу бізнесу
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Макаревська, Валерія
    Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Сучасні інструменти digital-маркетингу
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Малиш, Дарина
    Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Вплив штучного інтелекту на персоналізацію та поведінку споживачів у контексті цифрового маркетингу
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Москаленко, Павло
    Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
  • Item
    Оптимізація SMM-стратегії для досягнення маркетингових цілей підприємства
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Сошко, Марина
    Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.