Факультет економічних наук
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Бізнес-процеси як інструмент ефективного управління закупівлями(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Вращук-Килинч, Кароліна; Храпкіна, ВалентинаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Фактори впливу на фінансово-майновий стан підприємств аграрного сектора(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Єфіменко, Альона; Могилова, МаринаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Вплив реклами тютюнових виробів на споживання серед молоді в Україн(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Бондарчук, Марина; Храпкіна, ВалентинаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Особливості та виклики корпоративної соціальної відповідальності в умовах війни(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Климанська, Аліна; Гавриленко, ТетянаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Міжнародний досвід впровадження інклюзивних бізнес стратегій на малих та середніх підприємствах(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Кухарук, Богдан; Чала, НінаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Вплив корпоративної культури на успішність впровадження інновацій(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Маланюк, Роман; Курило, ЛюдмилаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Маркетингові інструменти просування соціального продукту у волонтерській діяльності(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Перов, Антон; Боднар, ОльгаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Маркетинг неприбуткових організацій: виклики та ефективність інструментів на прикладі проєкту Girl Power Ukraine(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Уразгільдєєва, Карина; Чала, НінаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Зростання ролі інклюзивності як соціальної складової ESG-стратегії українських компаній(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Швидун, Анастасія; Гуменна, ОлександраМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 рItem Впровадження Lean-менеджменту в будівельній сфері: аналіз, перспективи та рекомендації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Байло, Антоніна; Пріб, КатеринаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Вплив діяльності ТОВ "Нова пошта" на розвиток ринку поштових перевезень України(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Кобцев, Сергій; Боднар, ОльгаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Управління ризиками цифрового продукту(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Муратов, Віктор; Пріб, КатеринаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Інструменти сучасного логістичного менеджменту в експорті українського меду(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Ткачук, Вероніка; Боднар, ОльгаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Тенденції розвитку рекламного ринку України(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Галущенко Антон; Козченко, ЯрославМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Особливості визначення каналів та інструментів digital-маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Волошин, Андрій; Григор, ЕвелінаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Маркетингові виклики та рішення неприбуткових організацій: на прикладі досвіду Poryad Ukraine(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Демченко, Катерина; Ковшова, ІринаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item LinkedIn як інструмент інтернет-маркетингу у B2B комунікаціях: поетапна стратегія залучення лідів(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Денисенко, Злата; Могилова, МаринаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Роль інфлюєнс-маркетингу у сучасній маркетинговій стратегії(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Засухіна, Дар'я; Романченко, НаталіяМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Вплив діджиталізації на розвиток освітніх програм з маркетингу: сьогодення та перспективи(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Зінченко, Ангеліна; Пічик, КатеринаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Відеоконтент у соціальних мережах як інструмент маркетингової комунікації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Камінський, Дмитро; Могилова, МаринаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.