Факультет економічних наук
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Ключові маркетингові виклики компаній під час виходу на ринок США(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Гриджук, Ірина; Крагель, ОльгаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Особливості ринку біологічно активних добавок України(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Луковина, Анатолій; Могилова, МаринаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Бренд як об'єкт оцінки(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) П'явка, Назарій; Могилова, МаринаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Формування іміджу бренду культурних заходів у сучасному суспільстві(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Садовська, Альона; Бурбело, НаталіяМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Системний підхід до формування бренду держави(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Храпкіна, Валентина; Систренський, ВолодимирМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Взаємодія бренд та перфоманс маркетингу в умовах цифрової трансформації бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Стольницька, Анна; Волошин, АндрійМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Проблематика впровадження маркетингових стратегій малими підприємствами України(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Ткаченко, Маргаріта; Демчук, ЗояМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Значення бренду для стартапу як фактор подальшого зростання(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Чабіна, Олексій; Гриджук, ІринаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Вплив цифрової трансформації управлінських методів та технологій на ефективність управлінських процесів(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Бовт, Надія; Бурбело, НаталіяМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Маркетингові підходи до розробки програмних рішень для бізнесу: пошук відповідності продукту ринку(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Валуйський, Ян; Курило, ЛюдмилаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Формування маркетингової цінової політики підприємства в умовах діджиталізації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Калашнікова, Анастасія; Храпкіна, ВалентинаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Підвищення конкурентоспроможності підприємства шляхом застосування цифрових інструментів(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Пилипенко, Олена; Боднар, ОльгаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item ROZETKA для продавців: як промоактивності допомагають збільшити кількість замовлень та залучити клієнтів(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Савенко, МиколаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Адаптація стратегій програматик-реклами в умовах посилення регулювання конфіденційності даних(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Стегній, Кирило; Боднар, ОльгаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Оцінка ефективності маркетингу в соціальних мережах як інструменту розвитку бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Храпкіна, Валентина; Тарасенко, ПолінаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Імплементація технологій блокчейн у менеджменті(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Бондарев, Нікіта; Курило, ЛюдмилаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Відображення теорії потреб A. Маслоу у реалізації продукції бізнесів(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Герман, Кирил; Сидоренко, ОксанаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Вибір методології управління проєктами в умовах кризової економіки(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Пічик, Катерина; Гуцул, ДенисМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Впровадження сучасних концепцій маркетингу для сфери протезування(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Ігнатьєв, І.; Сербенівська, АлінаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Антикризове управління маркетинговою діяльністю в умовах економічної турбулентності(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Кисіль, Анастасія; Боднар, ОльгаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.