136: Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 5 of 14
  • Item
    Профілактика ВІЛ серед чоловіків, які мають секс із чоловіками: впровадження міжнародних стандартів у країнах Європи
    (ТОВ «Аграр Медіа Груп», 2012) Клименко, Ніна; Семигіна, Тетяна
    Висвітлено ключові міжнародні рекомендації щодо засобів та шляхів профілактики ВІЛ серед чоловіків, які мають секс із чоловіками. Розглянуто досвід країн Європи щодо механізмів реалізації політики профілактики ВІЛ серед цієї групи, зокрема, ключові стратегії та інструменти.
  • Item
    Developing the protection system for homeless people in Ukraine
    (ТОВ «Аграр Медіа Груп», 2012) Kabachenko, Nadiya
    The paper highlights the situation with the homelessness in Ukraine and provides analysis of existing legal framework. Specific consideration is given to the support and benefi ts for homeless people ensured by the country’s welfare system. In addition, a description is given of some social services for homeless provided by both local governmental and non-governmental organizations, as well as some aspects of social work with this group.
  • Item
    Стандарти супервізії в соціальній роботі
    (2012) Савчук, Олена; Миргородська, Ірина
    Статтю присвячено розгляду стандартів та принципів проведення супервізії в соціальній роботі; окреслено вимоги до кваліфікації супервізора.
  • Item
    Умови та методи досягнення згоди в суперечках
    (ТОВ «Аграр Медіа Груп», 2012) Захарян, О.
    Зроблено спробу проаналізувати фактори, що перешкоджають досягненню згоди в суперечках. Розглянуто шляхи усунення цих перешкод, акцентовано увагу на досягненні згоди за допомогою технологій паблік рилейшнз.
  • Item
    Діалогічні комунікативні практики та їхній евристичний потенціал : результати дослідження
    (ТОВ «Аграр Медіа Груп», 2012) Копець, Людмила; Гордієнко, Валерій
    У статті розглянуто діалогічні комунікативні практики та подано результати емпіричного до- слідження їхнього евристичного потенціалу в умовах навчального вузівського процесу. Описано ситуації проектування діалогу в навчальному процесі, показано методичні аспекти діалогічних практик, окреслені евристики діалогу у пізнавальній і творчій діяльності та їхню феноменологію, обґрунтовано підхід до діалогічних практик як засобу досягнення суб’єктами повноцінних когнітивних моделей соціального та об’єктного світу.