Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту: круглий стіл кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Стратегічні напрями розвитку інноваційного маркетингу на ринку високих технологій(2021) Бабич, ЮліяПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Методи сегментації цільової аудиторії(2021) Самолінська, СофіяПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Формування маркетингового комплексу заходів стимулювання збуту для хлібопекарських підприємств(2021) Ларчева, КатеринаПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Маркетингове коригування поведінкових стереотипів на ринку маркетплейсів України(2021) Глуміліна, МаріяПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Сучасні поведінкові тенденції споживачів в діджитал-середовищі(2021) Лебедєв, ОлексійПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Принципи деталізації та індивідуалізації у сегментації за споживачами(2021) Бедій, НазарПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Етапи створення стратегії діджитал-комунікацій підприємства(2021) Ніколенко, АннаПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Використання моделі Остроу для визначення ефективної частоти інтернет-реклами(2021) Юзов, АндрійПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Основні напрями розвитку інтернет-маркетингу(2021) Козченко, ЯрославПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Оптимізація маркетингового бюджету неприбуткової організації(2021) Костенко, СофіяПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Пріоритетність критеріїв конкурентоспроможності компанії на ринку праці в умовах кризи(2021) Зайнчуковська, ВалеріяПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Основні аспекти планування рекламної діяльності(2021) Пічик, НаталіяПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Роль та основні напрямки розвитку цифрового маркетингу(2021) Школьна, МаргаритаПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Значення купівельної поведінки при формуванні маркетингової концепції розвитку споживчого ринку(2021) Василик, МаринаПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Техніко-економічне обґрунтування вибору системи освітлення вулиці(2021) Мірошниченко, А. П.Постер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Техніко-економічне обґрунтування вибору системи освітлення приміщення з використанням ламп різних типів для країн Євросоюзу (Німеччина, Данія, Польща)(2021) Малай, ТетянаПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item The role of innovational technology in employee motivation and retention(2021) Ratushniak, MarharytaPoster of the round table of the Department of Marketing and Business Management of NaUKMA "Modern trends in marketing and management" (Kyiv, April 9, 2021).Item Соціально відповідальна поведінка підприємства(2021) Пасічник, ВалеріяПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Формування організаційної культури діяльності підприємства(2021) Радченко, ІванПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Особливості стимулювання збуту товарів FMCG в пост-карантинних економічних умовах(2021) Барбаренко, АнастасіяПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).