Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту: круглий стіл кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Now showing 1 - 5 of 32
- ItemСтратегічні напрями розвитку інноваційного маркетингу на ринку високих технологій(2021) Бабич, ЮліяПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).
- ItemМетоди сегментації цільової аудиторії(2021) Самолінська, СофіяПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).
- ItemФормування маркетингового комплексу заходів стимулювання збуту для хлібопекарських підприємств(2021) Ларчева, КатеринаПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).
- ItemМаркетингове коригування поведінкових стереотипів на ринку маркетплейсів України(2021) Глуміліна, МаріяПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).
- ItemСучасні поведінкові тенденції споживачів в діджитал-середовищі(2021) Лебедєв, ОлексійПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).