Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту: круглий стіл кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту: круглий стіл кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА by Title
Now showing 1 - 20 of 32
Results Per Page
Sort Options
Item The role of innovational technology in employee motivation and retention(2021) Ratushniak, MarharytaPoster of the round table of the Department of Marketing and Business Management of NaUKMA "Modern trends in marketing and management" (Kyiv, April 9, 2021).Item Використання моделі Остроу для визначення ефективної частоти інтернет-реклами(2021) Юзов, АндрійПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Етапи створення стратегії діджитал-комунікацій підприємства(2021) Ніколенко, АннаПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Ефективність управління в контексті формування корпоративної культури(2021) Фонотова, ОлександраПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Значення купівельної поведінки при формуванні маркетингової концепції розвитку споживчого ринку(2021) Василик, МаринаПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Маркетингове коригування поведінкових стереотипів на ринку маркетплейсів України(2021) Глуміліна, МаріяПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Методи сегментації цільової аудиторії(2021) Самолінська, СофіяПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Місце та роль контролю в системі управління організацією(2021) Рибалко, АлінаПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Оптимізація маркетингового бюджету неприбуткової організації(2021) Костенко, СофіяПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Основні аспекти планування рекламної діяльності(2021) Пічик, НаталіяПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Основні напрями розвитку інтернет-маркетингу(2021) Козченко, ЯрославПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Особливості стимулювання збуту товарів FMCG в пост-карантинних економічних умовах(2021) Барбаренко, АнастасіяПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Оцінка ефективності стратегії: основні підходи(2021) Блешмудт, ДенисПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Планування маркетингового моніторингу компанії у сучасних умовах(2021) Глущенко, ВікторіяПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Принципи деталізації та індивідуалізації у сегментації за споживачами(2021) Бедій, НазарПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Пріоритетність критеріїв конкурентоспроможності компанії на ринку праці в умовах кризи(2021) Зайнчуковська, ВалеріяПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Розвиток людського капіталу на підприємстві в сучасних умовах господарювання(2021) Курило, АнтонПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.)Item Роль та основні напрямки розвитку цифрового маркетингу(2021) Школьна, МаргаритаПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Сертифікація продукції як чинник підвищення конкурентоздатності аграрних підприємств України на світовому ринку(2021) Нєстєров, ЄвгенійПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Система показників оцінки ефективності автомобільного лізингу для таксопарків(2021) Юрченко, ЯрославПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).