121 Інженерія програмного забезпечення
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Інженерія програмного забезпечення"
Browse
Browsing 121 Інженерія програмного забезпечення by Title
Now showing 1 - 20 of 115
Results Per Page
Sort Options
Item Architectural approach in Software development. Research and technology stack decision(2021) Кузьменко, Дмитро; Корнійчук, МаксимThe topic of architectural approach in software engineering is chosen for the research in this work. The topic is undoubtedly relevant at the moment. The further we progress technologically, the more requirements are set for new projects centered around the software. Also, more projects are being created, more products are being designed, and more diversified approaches can be assessed and chosen for many different tasks. Domain research and technology stack decisions do play a vital role in the potential risk avoidance and success of the project. This work will comprise of different segments, such as the theoretical part of software development architectural approach - architectural patterns, different methodologies to the development itself, server and client sides of the application as necessary parts of any product, core solutions to the set tasks, and solutions to continuous integration and delivery - are to be explored, assessed, compared and explained; the practical part - in which the team project is evaluated, the development process inside the team is shown, and the general structure of the project, as well as the decision per every point mentioned in the theoretical part, is explained; the demo part - involves demonstration snapshotsItem Implementing Hexmap Generation Framework using Cube Coordinate System in Unity3D(2021) Martyniuk, Taras; Бублик, ВолодимирThis paper describes the implementation of hexagonal grid framework that uses Cube coordinate system for hexagon representation and implementation of algorithms. Unity3D game engine was used, along with its Entity Component System framework for runtime grid representation and Tiled tilemap editor for level design. It also showcases and compares different coordinate systems used for representing hexagonal grids.Item Web-застосунок для розвитку музичних навичок(2022) Романенко, Михайло; Борозенний, СергійМетою даної роботи є розробка веб-застосунку для музик, що вирішував би задачі, з якими певною мірою стикається кожен музика, і повною мірою кожен гітарист, огляд та аналіз технологій сучасної веб-розробки на прикладі процесу проєктування та реалізації даного додатку.Item Web-застосунок для розвитку музичних навичок(2022) Романенко, Михайло; Борозенний, СергійМетою даної роботи є розробка веб-застосунку для музик, що вирішував би задачі, з якими певною мірою стикається кожен музика, і повною мірою кожен гітарист, огляд та аналіз технологій сучасної веб-розробки на прикладі процесу проєктування та реалізації даного додатку.Item Автоматизація презентацій за допомогою скрайбінгу(2021) Філоненко, Михайло; Афонін, АндрійУ наш час електронні презентації стали однією з форм вираження думок. Головна їх мета – розкриття певної інформації, проте їх ефективність може вимірюватися не лише об’єктивними чинниками. Одна з частин презентації – правильне враження, яке вона має залишити, і не останню роль у цьому враженні відіграють анімації. Ця робота розкриває тему створення анімацій "відмальовки", тобто імітації поступового проявлення зображення так, як це відбувається під час рисування або малювання. Така анімація робить картинки динамічними та привертає увагу до презентації, що стимулює краще засвоєння матеріалу презентації.Item Автоматизація інфраструктрури підприємства на GCP(2022) Кучер, АнтонМетою цієї роботи є формулювання основних понять, що стосуються теми дослідження, проведення дослідження та аналізу інформаційних систем підприємств, запропонування загальної схеми та мислення при роботі з підприємствами, при цьому враховуючи сучасні вимоги до безпеки в таких системах. Функціональним значенням системи є створення середовища для середнього підприємства в якому може проводитись аналітичний аналіз даних за допомогою машинного навчання.Item Аналіз зображення за допомогою клітинних автоматів(2022) Куренкова, Олена; Жежерун, ОлександрУ даній курсовій роботі розглядається поняття клітинного автомату, його властивостей. Проведено огляд існуючих методів обробки зображення, зокрема алгоритмів пошуку країв та алгоритмів фільтрації шумів. Проаналізована можливість обробки зображення клітинним автоматом та наведені існуючі алгоритми. Було імплементовано алгоритм фільтрації зображення від шуму "сіль та перець" на основі WebGL та описані деталі реалізації.Item Аналіз зображень за допомогою клітинних автоматів(2020) Хміль, Юлія; Жежерун, ОлександрДана курсова робота присвячена розробці програмного продукту для обробки зображень. Метою курсової роботи є аналіз можливості застосування клітинних автоматів для обробки зображень. В роботі розглянуті загальні відомості про клітинні автомати та методи обробки зображень, розроблено і реалізовано алгоритм з використанням клітинного автомату для пошуку країв на зображенні. Проведено порівняння з звичними методами пошуку країв.Item Аналіз зображень за допомогою клітинних автоматів(2022) Куренкова, Олена; Жежерун, ОлександрУ даній курсовій роботі розглядається поняття клітинного автомату, його властивостей. Проведено огляд існуючих методів обробки зображення, зокрема алгоритмів пошуку країв та алгоритмів фільтрації шумів. Проаналізована можливість обробки зображення клітинним автоматом та наведені існуючі алгоритми. Було імплементовано алгоритм фільтрації зображення від шуму “сіль та перець” на основі WebGL та описані деталі реалізації.Item Аналіз контурів зображень за допомогою клітинних автоматів(2021) Кривошея, Михайло; Жежерун, ОлександрМетою даної роботи є створення програмного продукту на основі КА з використанням діаграм Вороного для вдосконалення існуючих методів аналізу контурів зображень та подальшої його реалізації за допомогою графічних карт.Item Аналіз та розробка програм для керування робочими процесами командної розробки(2022) Євтушенко, Ігор; Салата, КирилоУ курсовій роботі розглянуті способи розробки веб-застосунку, використовуючи бібліотеку React та фреймворку для роботи з серверними застосунками Node.js. Більша частина уваги була зосереджена на поетапній побудові застосунку, проектуванні дизайну бази даних, дотримуючись правил нормалізації, та на деталях реалізації самого застосунку. Практична частина курсової роботи базується на реалізації самої програми, а саме застосунку для керування робочими процесами командної роботи. Метою даної роботи є створення власної програми для контролю командної роботи, яка буде корисною для людей, що хочуть оптимізувати та контролювати процес командної розробки.Item Аналіз текстів, написаних природньою мовою. Розв’язування геометричних завдань на тему «Паралелограм»(2020) Горбач, Михайло; Жежерун, ОлександрУ роботі розглянуто основні принципи, які використовуються при аналізі текстів, написаних природньою мовою. Розроблено програму, яка автоматично розв’язує геометричні завдання на тему паралелограм.Item Визначення успішності стартапу на основі машинного навчання(2021) Хоменець, Валерія; Жежерун, ОлександрРобота присвячена створенню програмного забезпечення, яке на основі певних фактів про стартап, надасть передбачення про ймовірність його успіху. Передбачення успішності компанії стане корисним і для її засновників, і для її менеджменту, і для інвесторів. Для досягнення цієї мети було використано датасет, який містить інформацію про 472 підприємства. Кожна компанія має 116 характеристик. Було досліджено інформацію, яка зберігалася у датасеті, за допомогою побудови різноманітних графіків. У проекті використано найпопулярніші на даний момент серед дата аналітиків і програмістів технології, які є добре задокументовані і загальнодоступні. Програмне забезпечення написане на мові програмування R, оскільки вона надає багато готових функції для роботи з неструктурованою інформацією.Item Використання клітинних автоматів для контурування зображень(2021) Липка, Єгор; Калітовський, БогданКонтурування, знаходження границь на зображенні, є надзвичайно важливим аспектом обробки зображень. У цій роботі розглянуто можливість застосування зовнішніх тоталістичних клітинних автоматів для виконання цієї задачі на бінарних зображеннях. Використовуючи візуальні та кількісні вимірювання подібності, було встановлено найкращі тоталістичні автомати та порівняно результати їхньої роботи з відомими класичними методами контурування, а також надано рекомендації для подальшого дослідження даної теми.Item Використання методів машинного навчання до аналізу Big Data'(2021) Савкін, Гліб; Жежерун, ОлександрМета цієї роботи – проаналізувати середу для роботи з цими технологіями, які переваги та недоліки мають ті чи інші підходи і як саме варто робити Big Data Аналіз.Item Використання нейронних мереж для створення зображень гумористичного характеру(2021) Карлишева, Анна; Жежерун, ОлександрКурсова робота присвячена дослідженню способів та результатів використання нейронних мереж для генерації зображень гумористичного характеру. У першому розділі було досліджено існуючі системи нейронних мереж та проведено аналіз їх роботи. Другий розділ присвячено створенню системи нейронних мереж для генерації необхідних зображень, тексту, їх комбінації та дослідженню якості результатів.Item Використання формату EPUB3 для створення інтерактивного електронного видання(2021) Костюк, Назар; Борозенний, СергійМетою курсової роботи є аналіз існуючих форматів електронних видань, вивчення особливостей формату EPUB3 (Electronic Publication) та створення на основі цього формату електронного видання з інтерактивними і мультимедійними можливостями. Курсова робота присвячена сучасним електронним виданням. Досліджені сучасні формати електронних публікацій. Проаналізовано можливості використання JavaScript для інтерактивного елктронного видання та створення візуальних та анімаційних ефектів. Розроблений електроний навчальний підручник у форматі EPUB3 з вбудовуванням відео-контенту та з використанням мови розмітки веб-сторінок XHTML і програм-скриптів, які написані на мові JavaScript.Item Використання шейдерних програм та ефектів для покращення 2D-графіки в Unity(2020) Дєточка, Анастасія; Бучко, ОленаЗі збільшенням потреби у використанні комп’ютерної графіки збільшилось і кількість інструментів для її покращення. Нині розроблена велика кількість таких технологій. А також з’явилися нові технології, що дозволяють використовувати вже набуті знання та полегшити розробку. Одна з найбільших складностей в розробці ефектів полягає в тестуванні функцій, у складності чи неможливості перевірки проміжних даних. Інша полягає у низькорівневій роботі з даними. Нині доступні способи обійти такі складності і полегшити розробку та прискорити її ефективність.Item Властивості типів. Генерування списків типів(2020) Семенюк, Христина; Бублик, ВолодимирРоботу присвячено вдосконаленню реалізації списків типів, розглянутої у книзі Александреску, а також методів маніпулювання ними шляхом застосування варіативних шаблонів. Розглянуто інструменти та підходи шаблонного метапрограмування, поняття та різні аспекти застосування списків типів, варіативних шаблонів, виокремлено переваги використання варіативних шаблонів у реалізації списків типів. Реалізовано списки типів з використанням варіативних шаблонів, методи маніпулювання ними та приклад їхнього застосування – варіативний шаблон для виведення значень з довільного списку типів.Item Впровадження системи управління контактами факультету інформатики(2020) Козопас, Вікторія; Корнійчук, МаксимВ даній роботі розглянуто вирішення проблеми збору та управління контактами факультету інформатики НаУКМА. Крім того висвітлено аналіз можливих рішень та детальний огляд архітектури обраного застосунку. Врешті описано детальні кроки реалізації системи за допомогою Odoo сервера.