121 Інженерія програмного забезпечення

Permanent URI for this collection

Освітня програма: "Інженерія програмного забезпечення"

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 146
  • Item
    Розробка гри з використанням керувальних поведінок
    (2024) Близнюк, Іван; Бучко, Олена
    За мету роботи була поставлена розробка гри в жанрі "пазл" з використанням "керувальних поведінок" та їх дослідження.
  • Item
    Розробка стратегічної комп'ютерної гри з використанням pathfinding-алгоритму
    (2024) Боровік, Нікіта; Борозенний, Сергій
    Кваліфікаційна робота присвячена розробці стратегічної комп’ютерної гри, що використовує pathfinding-алгоритм для ігрових сутностей. У процесі розробки комп’ютерної гри було досліджено жанр стратегія і виокремлено особливості його піджанру tower defense, а також досліджено способи знаходження шляхів на ігровому світі сутностями гри в заданому жанрі
  • Item
    Використання рекомендаційної системи для розв’язку математичних задач
    (2024) Загорулько, Андрій; Жежерун, Олександр
    Дана робота напрямлена на спробу побудувати рекомендаційну систему для розв’язку геометричних задач на основі нових технологій. Актуалність даної теми зумовлена можливістю автоматизувати роз'язок геометричних задач або спростити процес доведення теорем.
  • Item
    Засоби підвищення ефективності програмного забезпечення за рахунок Впровадження Залежностей
    (2024) Зимовець, Руслан; Бублик, Володимир
    У роботі розглянуто поняття Впровадження Залежностей та засоби, якими його можна досягти. Досліджено Контейнери Впровадження Залежностей як засіб Впровадження Залежностей в програмних системах, що оперують з даними складної структури. Було розроблено бібліотеку мовою С++20, що містить Динамічний Контейнер Впровадження Залежностей та засоби для гнучкого конфігурування такого контейнера. Як приклад використання створеної бібліотеки був реалізований застосунок Задачник, який демонструє переваги та недоліки розглянутих контейнерів.
  • Item
    Аналіз транспортних мереж за допомогою клітинних автоматів
    (2024) Калінбет, Всеволод; Калітовський, Богдан
    Метою роботи є дослідити використання КА для аналізу транспортних мереж, розробити відповідне програмне рішення для побудови моделей на основі КА для їх подальшого аналізу, реалізувати моделі неперервних транспортних потоків у програмному рішенні.
  • Item
    Розробка платформи для підтримки та просування митців з використанням технологій Flutter та Dart
    (2024) Махиня, Анастасія; Борозенний, Сергій
    Метою дослідження є розробка платформи для підтримки та просування митців з використанням технологій Flutter та Dart, що передбачає створення застосунку, який надасть користувачам інструменти для демонстраціїї своїх робіт, поширення інформації про виставки, спілкування з іншими митцями та отримання відгуків на власні роботи. Також дослідження фокусується на інтеграції сучасних технологічних рішень, а саме фреймворку Flutter, для покращення користувацького досвіду та забезпечення високої продуктивності плаформи.
  • Item
    Проектування та розробка Месенджера під OC Android на базі бібліотеки Jetpack Compose
    (2024) Мельник, Ілля; Борозенний, Сергій
    Ця курсова робота присвячена створенню Месенджера для операційної системи Android з використанням бібліотеки Jetpack Compose.
  • Item
    Аналіз патернів проєктування у веб-розробці та їх застосування у розробці веб-застосунку для автоматизації створення шкільного розкладу.
    (2024) Мисько, Юрій; Борозенний, Сергій
    Мета цієї роботи проаналізувати та застосувати на практиці патерни проєктування, які використовуються у веб-розробці.
  • Item
    Розробка веб-застосунку для електронної комерції з алгоритмом аналізу товарів
    (2024) Михайленко, Олександра; Борозенний, Сергій
    Метою є розробка веб-застосунку електронної комерції з рекомендаційною системою товарів.
  • Item
    NLP: опрацювання омонімів в українськомовних текстах
    (2024) Парнак, Дмитро; Смиш, Олег
    Метою роботи є уможливити підвищення точності розомонімізації в українській мові, шляхом створення системи для розпізнавання та розбору омонімів в текстах, написаних українською мовою.
  • Item
    Арбітраж між децентралізованими біржами
    (2024) Синякевич, Олег; Гороховський, Кирило
    У роботі розглянуто основи технології блокчейн, різницю між централізованими та децентралізованими біржами, order books та automatic market makers, способи отримувати Miner Extractable Value. Описано спосіб безризикового арбітражу у мережі блокчейн між різними біржами, подібними до Uniswap V2.
  • Item
    Алгоритми ML для рекомендації персоналізованого мультимедійного контенту на основі вподобань і поведінки користувачів
    (2024) Чернова, Єлизавета; Афонін, Андрій
    Мета даного проекту дослідити наявні алгоритми для створення рекомендаційних систем і проаналізувати можливості їх використання, їх плюси і недоліки а також створити веб застосунок яким буде надавати користувачам рекомендації щодо перегляду фільмів з допомогою рекомендаційної систему використовуючи набуті в ході теоретичного дослідження знання.
  • Item
    Порівняльний аналіз управління пам’яттю в мовах програмування
    (2023) Шляхова, Олександра; Бублик, Володимир
    Мета роботи-це дослідити вплив механізмів управління пам’яттю мов програмування С++ та Java на ефективність роботи програми зі створення інверсного індексу.
  • Item
    Система допомоги в виборі вибіркових дисциплін
    (2023) Ткаченко, Андрій; Афонін, Андрій
    Метою цієї роботи є розробка алгоритму системи рекомендації навчальних дисциплін для студентів, які визначають набір вибіркових дисциплін на певний навчальний період, задля спрощення процесу прийняття такого рішення та полегшення вибору з урахуванням особистих критеріїв і характеристик, а також зважаючи на вибір інших студентів. Такий алгоритм допоможе студентам обирати набір дисциплін, які задовольняють їхні потреби та запобігти проблемам невдалого вибору.
  • Item
    Процедурна генерація віртуальних світів у ігровій індустрії
    (2023) Сурженко, В’ячеслав; Афонін, Андрій
    Мета цієї кваліфікаційної роботи – розглянути поняття віртуальних світів, процедурної генерації та популярні методи для генерації. Також порівняти їх між собою, обравши один для подальшої реалізації як застосунка.
  • Item
    Реалізація алгоритмів цифрової обробки зображень мовою Swift
    (2023) Семенко, Еліна; Корнійчук, Максим
    Робота присвячена аналізу галузі цифрової обробки зображень та розробці бібліотеки, що містить імплементацію алгоритмів цифрової обробки зображень мовою Swift. Результатом роботи є фреймворк з обробки зображень, що розширює та доповнює існуючі інструменти. Він містить допоміжні функції для розробників, набори згорткових фільтрів та операторів, та програми-генератори шуму. Фреймворк може бути інтегрований в додатки, написані мовою програмування Swift, та розширений за потреби.
  • Item
    Побудова інтерпретатора з використанням скінченних автоматів на основі стеку
    (2023) Романюк, Олександр; Корнійчук, Максим
    Метою є створити зручний інтерпретатор за допомогою скінченних автоматів для синтаксичного аналізу вхідного тексту та можливостей його виконати.
  • Item
    Розробка гри на UNITY/C# з імплементацією елементів штучного інтелекту
    (2023) Погодічев, Іван; Вовк, Наталя
    Під час виконання роботи було розроблено гру на ігровому рушії Unity та за допомогою мови програмування C# а також розроблено штучний інтелект. Робота є гарним прикладом використання штучного інтелекту, який все більше набирає обертів у відеоіграх.
  • Item
    Розробка системи для збору та обробки даних з використанням Apache Spark
    (2023) Пінкевич, Віктор; Борозенний, Сергій
    Метою роботи є створення системи, яка буде отримувати дані від сторонніх сервісів Steam та Steam Spy через публічні веб API, проводити їх очистку, трансформацію та зберігати оброблені дані у реляційній базі даних. Через взаємодію зі сторонніми публічними веб API буде досліджено особливості взаємодії із такими API. Використання фреймворку Apache Spark дозволить розглянути основні підходи до роботи із великою кількістю даних та дослідити можливу реалізацію цих підходів на прикладі обраного фреймворку.
  • Item
    Використання шумів Перліна для генерації ігрового поля при розробці ігор
    (2023) Перун, Єлизавета; Корнійчук, Максим
    Робота присвячена розробці інструмента для процедурної генерації ігрової карти для відеоігор за допомогою шуму Перліна.