Кіно-Театр. 2003. №4
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кіно-Театр. 2003. №4 by Subject "Апаратна теорія"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Чому психоаналіз?(2003) Брюховецька, ОльгаПсихоаналітичний дискурс, починаючи з середини 70-х років, є своєрідним мейнстрімом у західній, як європейській, так і американській, кінотеорії, а відповідно, інтерпретації фільмів. Не в останню чергу з генеалогічних причин. Адже легітимація теорії кіно як академічної дисципліни у середині 70-х пов’язана саме з психоаналізом, котрий доповнив, "зняв", у гегелівському розумінні, лінгвістичну модель семіології та соціальну модель критики ідеології. Психоаналітичний дискурс відкрив "третій" вимір кіно поруч із структурно- комунікативним та соціально-ідеологічним, а швидше, не поруч, а за ними — вимір бажання.