075 Маркетинг
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Маркетинг"
Browse
Browsing 075 Маркетинг by Subject "бакалаврська робота"
Now showing 1 - 20 of 62
Results Per Page
Sort Options
Item Email-маркетинг як спосіб залучення клієнтів у B2B- секторі(2022) Мазуркевич, Олександра; Демчук, ЗояМетою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних основ та формування практичних рекомендацій щодо удосконалення системи еmail-маркетингу, як способу залучення клієнтів у B2B-секторі функціонування підприємства.Item SMM як важлива складова маркетингової комунікації бренду(2022) Ефрос, Ксенія; Гриджук, ІринаМетою дослідження є розкриття сутності SMM як важливої складової маркетингової комунікації бренду, пошук і розробка методів для покращення фінансового стану підприємства, розширення частки ринку і отримання прибутку, детальний аналіз впливу даних інструментів на діяльність та економічний розвиток компаній, пропозиції щодо ширшого впровадження таких методів мотивації.Item Smm, як сучасний інструмент просування бізнесу в україні(2023) Кучеренко, Валерія; Пічик, КатеринаМета даної дипломної роботи полягає в дослідженні теоретичних та практичних аспектів застосування SMM в Україні.Item Аналіз комунікаційної політики транснаціональної корпорації(2022) Булко, Юрій; Біловодська, ОленаМетою роботи є характеристика комунікаційної політики компанії на прикладі Apple Inc.Item Аналіз конкурентного середовища освітніх онлайн проектів(2022) Злиденна, Анна; Волошин, АндрійМета роботи полягає у дослідженні сутності конкурентного середовища підприємства, визначенні основних його структурних елементів, чинників, що впливають на формування конкурентоспроможності підприємств та її підвищення в умовах міжнародної економічної діяльності.Item Аналіз стану та розроблення заходів щодо удосконалення маркетингової збутової (розподільчої) політики підприємства(2023) Ленга, Марина; Біловодська, ОленаМетою кваліфікаційної роботи є аналіз процесу збуту та формування заходів щодо підвищення ефективності збутової політики на прикладі підприємства Tavex Gold Ltd.Item Визначення впливу інфлюенс-маркетингу на поведінку споживачів(2023) Шпортіло, Євгенія; Пічик, КатеринаМетою дослідження є аналіз трендів розробки інфлюенс маркетингу та стратегії, вплив на поведінку споживачів.Item Використання маркетингу вражень у сфері онлайн-освіти на прикладі школи "Duche Education"(2022) Римар, Яна; Боднар, ОльгаМета роботи: розробка заходів по застосуванню інструментарію маркетингу вражень в сфері онлайн-освіти.Item Використання технологій Big Data у вивченні поведінкових особливостей цільової аудиторії(2022) Піонова, Ірина; Пічик, КатеринаМетою роботи було вивчення поведінкових особливостей цільової аудиторії за допомогою технологій Big data.Item Використання технологій Supply Chain 5.0 для маркетингу продукту(2022) Скворчинський, Михайло; Боднар, ОльгаМета дипломної роботи- розгляд теоретичних підходів до використання ланцюгів постачання в маркетинговій діяльності та перспективи розвитку таких технологій на українському ринку.Item Використання технологій цифрового маркетингу в компаніях аграрної сфери(2023) Обертинський, Артем; Гуменна, ОлександраМетою кваліфікаційної роботи є дослідження та аналіз використання цифрового маркетингу в компаніях аграрної сфери.Item Використання інструментів диджитал-маркетингу в роздрібній торгівлі на прикладі мережі "Бочка"(2022) Павлюченко, Георгій; Боднар, ОльгаМетою цього дослідження є визначення доцільності використання інструментів цифрового маркетингу в роздрібній торгівлі й способів підвищення ефективності їхнього використання.Item Використання інструментів інтернет-маркетингу в діяльності підприємства(2023) Данькова, Дар’я; Боднар, ОльгаМетою дослідження є вивчення шляхів застосування інтернет-маркетингу, його види, переваги та недоліки на прикладі ІТ-школи GoIT, яка надає освітні послуги у таких напрямках як: Fullstack, Frontend, UI/UX Design, QA, Python, Java, SMM, IT-рекрутинг, Project Management.Item Вплив маркетингових комунікацій на формування іміджу компанії(2022) Лісняк, Валерія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо впливу маркетингових комунікацій на формування іміджу компанії.Item Впровадження інструментів інтернет маркетингу для просування мобільних додатків(2022) Іваненко, Борис; Біловодська, ОленаЦіль роботи – вивчити можливості просування мобільного додатку з доставки їжі як одного із направлень використання Інтернет-маркетингу.Item Впровадження інструментів Інтернет-маркетингу автомобільним дилером(2022) Ступак, Анастасія; Біловодська, ОленаМета дослідження - аналіз особливостей використання інтернет- маркетингу в діяльності підприємств.Item Впровадження інструментів Інтернет-просування освітніх послуг закладів вищої Освіти(2023) Моісеєва, Вероніка; Біловодська, ОленаМетою дослідження є пошук ефективних інструментів Інтернет-просування для закладів вищої освіти, визначення особливостей їх використання і розроблення рекомендацій щодо впровадження дієвих інструментів онлайн-просування.Item Гендерна рівність в маркетингових комунікаціях(2023) Яковунець, Катерина; Чала, НінаМетою роботи є огляд і дослідження сучасного погляду на гендерну рівність у маркетингових комунікаціях; захист прав і гідне коректне ставлення до чоловіків і жінок, становлення нових особистісних неупереджених відносин один до одного, вплив на формування нової не стереотипної реклами.Item Гендерна складова інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку спортивних продуктів та послуг(2023) Зозуля, Катерина; Воропай, ОльгаМетою даної дипломної роботи є дослідження сприйняття споживачами гендерних стереотипів у комплексі ІМК та вивчення різних підходів до реклами спортивних товарів та послуг з урахуванням гендерної складової для встановлення найбільш ефективних способів маркетингової комунікації з урахуванням гендерного фактору.Item Диджитал маркетинг у комунікаціях та його використання у формуванні або корекції іміджу компанії(2023) Павліченко, Олександра; Мельник, ВадимМетою кваліфікаційної роботи є виявлення закономірностей взаємозв’язку використання диджитал маркетингу та створення й корекції іміджу компанії, виявлення слабких сторін у цифровій комунікації провідних міжнародних компаній, а також розробка рекомендацій для зміни використання диджитал маркетингу у комунікаціях з метою покращення іміджу компанії, яка за попереднім аналізом мала більше проблем з формуванням іміджу даним способом.