Вип. 32. Соціальна робота і охорона здоров'я
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Вип. 32. Соціальна робота і охорона здоров'я by Subject "SWOT-аналіз"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Створення приватної медичної установи в Києві: маркетингові аспекти(2008) Черниш, Тетяна; Хренов, Матвій; Грига, ІренаРозробка маркетингової стратегії виходу на ринок є необхідною умовою ефективної діяльності будь-якої організації, в тому числі й клініки. Маркетинговий план є головним інструментом такої стратегії. У статті детально описано процес сегментації ринку, подано оцінку факторів конкуренції та точок диференціації. Дослідження продемонструвало важливість при побудові маркетингової стратегії застосування методів інтерв'ю, аналізу документів. Отримана інформація стала основою для проведення SWOT-аналізу - визначення сильних, слабких сторін в діяльності інших клінік-конкурентів, загроз та можливостей для їхнього розвитку.