Том 2
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Том 2 by Subject "digital-маркетинг"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Digital-маркетинг в епоху автоматизації: аналітика, технології та стратегічна ефективність в умовах високої конкуренції(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Шевчук, Анастасія; Волошин, АндрійМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Особливості визначення каналів та інструментів digital-маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Волошин, Андрій; Григор, ЕвелінаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.