075 Маркетинг
Permanent URI for this collection
Освітньо-наукова програма: "Маркетинг"
Browse
Browsing 075 Маркетинг by Subject "аналіз"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Data Mining як інструмент оцінки та прогнозування найвагоміших показників ефективності сторінок брендів в соціальних мережах(2023) Філіпович, Олександра; Чала, НінаМетою роботи є розробка практичних рекомендацій для застосування Data Mining в аналізі сторінок брендів в соціальних мережах для оцінки та прогнозування їх найважливіших показників ефективності.Item Використання трендів інтернет-маркетингу українським бізнесом(2023) Брюшко, Наталія; Храпкіна, ВалентинаМетою даної роботи є поглиблене дослідження теоретичних засад інтернет-маркетингу, аналіз поточних трендів, стратегій використання задля подальших шляхів розвитку та ефективного застосування інструментів інтернет-маркетингу українським бізнесом.Item Вплив національних цінностей на споживчий вибір(2023) Плодовська, Анна; Храпкіна, ВалентинаМетою магістерської роботи є дослідження впливу національних цінностей на споживчий вибір в українському контексті та розробка рекомендацій для підприємств щодо адаптації стратегій маркетингу до цих цінностей.Item Мaркетингoві зaxoди збільшення oбcягів збуту(2023) Новік, Анна; Курило, ЛюдмилаМета полягає у розгляді теоретичних та практичних засад формування та розвитку стимулюючої системи, яка сприятиме швидкій купівлі-продажу товарів та послуг на ринках України. Я планую вивчити специфіку та тенденції її функціонування, розробити практичні рекомендації та ефективні маркетингові рішення для розв'язання протиріч і пошуку компромісу взаємодії суб'єктів економічної діяльності, а також знайти оптимальний спосіб розміщення ресурсів.