Філософська освіта в Україні: історія і сучасність
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Філософська освіта в Україні: історія і сучасність by Subject "бібліологічна освіта"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Філософська освіта в Україні: історія і сучасність(Аграр Медіа Груп, 2011) Ткачук, Марина; Бондаревська, Ірина; Сватко, Юрій; Гомілко, Ольга; Мінаков, Михайло; Менжулін, Вадим; Козловський, Віктор; Головащенко, Сергій; Лисий, Іван; Кебуладзе, ВахтангПропонована монографія є першою сnробою систематичного аналізу процесу становлення і розвитку філософської освіти на українських теренах, висвітлення етапів її історії та актуальних проблем сьогодення. Адресована науковцям, викладачам, студентам гуманітарних напрямів і спеціальностей, а також всім, кого цікавить історія української філософії, освіти та культури.Item Філософські, методологічні та методичні засади бібліологічної освіти в Київській духовній академії (остання чверть XІX- початок ХХ ст.)(2011) Головащенко, СергійУ цьому розділі здійснено сnробу визначити та розглянути основні ідейно-філософські, методологічні та методичні засади бібліологічної освіти в Київській духовній академії, що передбачає з'ясування статусу знань npo Біблію у православному духовно-академічному середовищі, а також визначення змісту і сnецифіки викладання таких дисциплін, як біблійна ісагоrіка, текстуальна та філологічна критика Біблії, біблійна історія та археологія, біблійне богослов'я тощо. Встановлюючи хронологічні межі дослідження (остання чверть ХІХ - nочаток ХХ ст.), ми керуємося тим, що, по-перше, з точки зору організації та адміністрування освітнього процесу саме цей період демонструє ефект акумуляції кількох попередніх методичних та адміністративних трансформацій, виявлених в еволюції духовно-академічних статутів, зокрема 1869 та 1884 років. По-друге, саме цей відтинок історії Київської духовної академії вирізняється аналогічним ефектом акумуляції енергії "зустрічі поколінь" академічної професури - тих представників, чия активна наукова та просвітницька діяльність забезпечила певну наступність і стабільність ідейних, методологічних, методичних та організаційно-структурних засад академічної бібліологічної освіти.